CITAT (rahmat2 @ 11-04-2008, 22:10)

Detta är ett annat exempel på det misstänksamhet som du bär med dig.
Du har anklagat mig för att jag skulle varit "Internettroll". Du undviker "se efter ordentligt" om du har rätt med dina misstankar mot mig. Jag erbjuder dig hjälp av en annan känd medlem i Forumet. Du vill inte fortfarande bete dig som man gör i övrigt i samhället.
Det som du är bäst på är att vara misstänksam och du skyller på att du själv har blivit misstänkt.
Den meningen kan du tolka som du vill men din respekt för rättsäkerheten är lika med noll i detta sammanhang, annars det vore inte så svårt att se om dina misstankar stämmer.
Det kula för dig är att misstänka människor och det måste bli ett slut på. Och det är bara du som kan göra det. Odla kan bara vara hjälp i detta sammanhang.
Har precis läst denna sista sida i debatten och vill säga (även om jag inte tänkte vare sig läsa el skriva mer i den)
Snälla snälla snälla Rahmat ... Lägg ner detta .. alltså ... låt tråden avslutas.
Vad jag kan förstå så handlar det mesta om språkförståelse/ickeförståelse.
Ni pratar förbi varann ... och det är bara sååå sorgligt att det fortgår hur länge som helst.

Egentligen så tror jag att ingen enda i detta forum har något emot dig Rahmat som person
... men många har svårt för att förstå vad du egentligen menar
med dina inlägg.
Till exempel så trodde jag att du kallade mig för högerextremist ... men du förklarade att det inte var
mig,
utan orden jag skrev du menade.
Om jag bodde närmare dig så hade jag gärna träffat dig. Då hade vi säkert kunnat reda ut ett och annat.

Kanske skulle du berätta lite för oss om ditt liv. Inget för personligt, men kanske vad du har varit med om och som satt spår i ditt liv.
Det är så svårt för oss svenskar som alltid levt i fred och frihet, att förstå hur de som upplevt krig och grymheter, känner och mår.