Nu har jag läst hela tråden.Vilken fin,rolig, spännande, lärorik och VACKER tråd!
Här kommer ett inlägg som inte har så mycket med tråden att göra inte ens med husdjursrubriken men med lite god vilja så kanske den kan passa.
Jag har inte så många att köpa julklappar till så jag vill gärna att de jag köper ska vara riktigt bra.Här fick jag ett toppenuppslag boken Höns. Här är det sambon som vill ha höns jag är väl lite avvaktande men han är "på" Ja efter denna läsning skickade jag iallafall efter boken övertygad om att det var helt rätt julklapp! Lyckades hämta den när sambon jobbade extra och smugglade in den i min garderob oerhört nöjd. Barnslig? jajamen.Detta hände förra fredagen. På söndag säger sambon med en lycklig uppsyn jag har beställt en jättebra bok...om hönor
Va säger du? halvskriker jag Han fattar ingengting så frågeleken börjar Hur såg den ut? var den tjock författare fast jag
visste lika mycket som jag visste att det varit helt perfekt lika mycket visste jag att han beställt samma bok.Det är klart att han inte kunde veta det var ju hela grejen och ja han håller med om att det var den ultimata julklappen Iallafall för att förkorta denna ovidkommande historia något:.Boken ligger på nattuksbordet sambon läser med inlevelse och min belåtna känsla varade i 2dar! Det är inte helt otroligt att det kommer bättre inlägg till sommaren eller nästa