Sidor: 1, 2, 3
Gunilla T
Hur luktar ärmsvetslukt confused.gif
Huggorm
CITAT (Gunilla T @ 09-07-2010, 16:10) *
Hur luktar ärmsvetslukt confused.gif

Jobba dig riktigt svettig en dag, och låt sedan bli att duscha eller byta tröja på tre dagar så får du veta
andersen
CITAT (Huggorm @ 09-07-2010, 17:04) *
Jobba dig riktigt svettig en dag, och låt sedan bli att duscha eller byta tröja på tre dagar så får du veta

Jag tror att Gunilla undrar över ordet ärmsvet. heter det inte armsvett?
Gunilla T
Jaa...hmm...endera kan det vara ärm svetslukt eller ärmsvets lukt....eller...?
herkules
CITAT (Magdis @ 09-07-2010, 14:03) *
Detta verkar ha blivit helt och hållet en diskussion angånde lukter, det tycker jag är ganska befängt. Ungefär samma sak som att diskutera utseendet på narkomaner istället för att diskutera hur farligt det är med narkotika.
Det är inte lukten av rök som besvärar mig, det är att det svider i ögonen och irriterar luftvägarna, men framför allt att det är LIVSFARLIGT! Jag har haft hand om KOL-patienter som inte ens har rökt en enda cigg själva utan bara haft rökare i sin omgivning.

befängt eller ej, det är fastighetsägares regler att förbjuda rökning på balkonger tråden handlar om. sen kom parfymer, svett och annat in. tror inte det finns någon som inte vet att rök är farligt. det ÄR farligt att leva, vad som helst kan hända i stort sett när som helst.
Meriona
CITAT (Gunilla T @ 09-07-2010, 17:38) *
Jaa...hmm...endera kan det vara ärm svetslukt eller ärmsvets lukt....eller...?

Fast jag begrep iallafall vad som menades och det stinker apa. Har själv känt ångorna dessa dagar, både gubbsvett och käringasvett. sick.gif Man kan fråga sig om de inte har rinnande vatten hemma?
Bengalow
Dom har i alla fall rinnande vatten under armarna, Meriona...
zaaritha
Nej--det är inte skottpengar --än---
på rökare!
Tack o lov!
Rökte förr--många år se´n!

Men accepterar rökare nu också!
Berith
Jag accepterar också rökaren - det är röken jag inte vill ha! En skillnad som rökaren har svårt att förstå?
Alexander-VG-zon3
jag accepterar också rökaren, men jag accepterar inte att själv bli påverkad av det där jag bor.
Chamomille
Men Berith. Jag har inte alls svårt att förstå. Varför tror du att jag undviker att röka bland andra människor som inte tycker om röklukt? Alla är inte som jag, men det finns fler, det vet jag.
herkules
CITAT (Berith @ 10-07-2010, 08:34) *
Jag accepterar också rökaren - det är röken jag inte vill ha! En skillnad som rökaren har svårt att förstå?

skulle tippa på att rökare idag är så hunsade att de går undan, om du råkar på någon som röker så du får den förhatliga röken på dig så får du väl säga ifrån.
du verkar ju vara en gnällkärring av rang.
silos
CITAT (Berith @ 10-07-2010, 08:34) *

Jag förstår dig mer än väl!
Tyvär så har vi människor våra benämningar på våra medmänniskor:rökare,icke rökare,fet,mallig,dum,glad,lycklig,elak,kommunist,moderat,läkare,sjukvårdsbiträd
e,manodeppressiv,alkoholist,finans haj etc... i det oändliga!!!

Vi ÄR människor,inte våra yrken eller våra laster eller lustar!!!!!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon