Sidor: 1, 2, 3
Eva-Helene
Knappast kläder från mig heller - men man kan aldrig veta rolleyes.gif
titti49zon6
Kanske inte direkt kläder från mig heller, men det kan ju vara bra att veta vilka färger som ni gillar whist.gif
Katie
Härifrån kan jag garantera att det inte blir något hemmagjort klädesplagg.
Enligt min mor så är jag en skam för familjen när det handlar om handarbete. rotfl.gif (älskar dig också mams wub.gif )

Har nog bestämt vad det ska bli för sak jag ska ge som julklapp men ledtråd om vad... det får ni vänta på. flirting.gif
Fny
IDAG ÄR SISTA ANMÄLNINGSDAG! Så om du fortfarande funderar på om du ska våga så säger jag JO, du vågar! Häng på! The more the merrier liksom. tongue.gif

Och kom ihåg att man är inte anmäld ordentligt förrän man har skickat mig sin hemadress.

Återkommer i morgon med resultatet av lottningen! biggrin.gif
*extremt nyfiken på vem jag ska skicka till*
titti49zon6
Puttar upp. Kom ihåg att anmäla er till Fny!!!! Sista anmälningsdag idag!!!!
Kul om vi blir flera bravo.gif
titti49zon6
Nyfiken blush.gif Hur många blir vi? Det kan vi väl få veta smile.gif
Fny
santa.gif
Dagen är inne! Vi blir 6 deltagare:

Fny (jag! naughty.gif )
Katie
Eva-Helene
titti49zon6
ninnisky
Margith

Med hjälp av en slumpgenerator på nätet har jag givit alla en mottagare. Jag vet ju tyvärr vem som skickar till mig men det får vi leva med - jag vet ju iallafall inte VAD jag får! PM på väg till er nu! kompiskram.gif
Fny
*med mystisk röst*
You've got mail!
titti49zon6
Tack för santa.gif mail, Fny biggrin.gif
Nu gäller det att tänka till nåt klurigt, hemmagjort
Fny
Hur går det för er? santa.gif
Eva-Helene
Jag vet vad jag ska göra. Ska bara hitta...nävisst nä, det kan jag inte avslöja nä... duh.gif
Fny
hihi giggle.gif
ninnisky
CITAT (Fny @ 03-11-2010, 22:31) *
hihi giggle.gif

ha, ha säger jag --- det ser ut som om min klapp är färdig, eller är den det?? whist.gif
Katie
CITAT (Fny @ 03-11-2010, 22:22) *
Hur går det för er? santa.gif

Har total torka på idékontoret. -cry-.gif

Får ta mig i kragen och tänka ut något finurligt i morgon. Jag som hade så många ideér. Nu är de väck. blush.gif
Eva-Helene
CITAT (Katie @ 04-11-2010, 01:02) *
Har total torka på idékontoret. -cry-.gif

Får ta mig i kragen och tänka ut något finurligt i morgon. Jag som hade så många ideér. Nu är de väck. blush.gif

Ryamatta... flirting.gif giggle.gif
Katie
CITAT (Eva-Helene @ 04-11-2010, 19:03) *
Ryamatta... flirting.gif giggle.gif

Tack för tipset. naughty.gif

Kanske skulle gå ut och klippa ett av fåren så kan jag tova ett par innersulor. g.gif
titti49zon6
I morgon blir det Syfestival, sedan får jag se om jag hittar på nån kul ide´där eller om jag gör vad jag hade tänkt mig när jag fick veta vem jag skall skicka till crazy.gif
Skrev något dumt som jag ångrar blush.gif

titti49zon6
Nu har jag varit på Syfestival,jisses vad mycket kul att titta på och vad mycket nya ideér. Skulle behöva gå där flera dagar men orken tar fort slut liksom pengarna flirting.gif Nu ska jag bara ta mig hem innan jag sätter igång och skapar nåt bra tummenupp.gif
Fny
Själv har jag ett antal idéer men har lite svårt att besluta mig för vilken jag ska köra på... Men får ta och sätta fart nu i helgen så att det inte blir stressigt i december!
titti49zon6
Puttar upp denna tråd,den hade hamnat låååångt bak.

Ni kan väl tala om vad ni håller på med crazy.gif Jag har en massa ideér men kan inte bestämma mig och snart skall vi ju skicka.

Jag tackar så mycket för alla upplysningar yahoo.gif
ninnisky
CITAT (titti49zon6 @ 22-11-2010, 18:31) *
Ni kan väl tala om vad ni håller på med crazy.gif Jag har en massa ideér men kan inte bestämma mig och snart skall vi ju skicka.

Tokfia där crazy.gif
Fny
CITAT (titti49zon6 @ 22-11-2010, 18:31) *
Puttar upp denna tråd,den hade hamnat låååångt bak.

*kniper käft*
whistling.gif
titti49zon6
Åh, tack så hjälpsamma ni är sos.gif
Fny
giggle.gif
titti49zon6
Va lugnt det var i denna tråden då! Har alla hunnit med att skapa nåt bra? Kanske bara jag som inte är klar, slö och lat har jag varit men lovar att hinna innan klappen ska skickas nästa vecka flirting.gif
Eva-Helene
jobbar på - även i skrivande stund biggrin.gif
titti49zon6
Hurra, hurra nu är jag klar med............. som ska skickas till ........... nästa vecka yahoo.gif
Eva-Helene
smile.gif Nu ska jag bara....och....så är klappen klar!
Katie
Efter mycket om och men så har Julklappen fixats. Hjärnan ville inte alls vara med och komma på nåt så händerna fick jobba på egen hand. flirting.gif

Nu inväntar jag bara att packtejpen ska inhandlas om en stund, sen går paketet iväg till......
titti49zon6
Till vem, till vem jag är såååå nyfiken giggle.gif
Katie
Till, till... Kanske ska kolla vem det var jag skulle skicka till. Jag & mitt minne. giggle.gif
Eva-Helene
På nåt vis så har jag fått nåt klart - nu får vi se när jag kan tänkas komma ihåg att skicka det också...
Hur har det gått för er?
Margith
Nu har jag hämtat in posten. Där låg det ett runt paket till mig, utan avsändare. Efter lite funderande bestämde jag mig för att det nog var fulpapper först och tog bort pappret. Inuti var det finpapper, blått med guldtryck, men inte minsta lilla lapp om vem som skickat paketet.
Jag är med i både Secret Santa och Crafty Secret Santa.
Så jag vet inte om jag skriver i rätt tråd, men paketet har kommit fram thanks.gif .
På stämpeln står det POSTEN crying.gif

Nu gäller det bara att hålla fingrarna i styr och inte öppna för tidigt, men jag är ju nyfiken!!

Edit: runt paket var tydligen fel beskrivning. Det är inte en boll eller en edamerost. Paketet är avlångt och runt, en rulle hade kanske varit en bättre förklaring slap.gif Det är dessutom lite mjukt, det känns som om det skulle kunna vara tyg confused.gif
Eva-Helene
Jag har fått paketet!!! Åååå så nyfiken jag är!!!

Det var i ett stort vitt kuvert. Det är inslaget i brunt omslagspapper (som är såå snyggt, tycker jag) med ett fint band om. Kliar i fingrarna...Men guben har gömt undan det sad.gif Är nog lika bra det... blush.gif
titti49zon6
Har inte fått nåt paket ännu -cry-.gif Tänk om tomten har glömt mig,har ju varit sååå snäll!!!!
Katie
Har alla fått sina julklappar?

Jag har i alla fall fått min! yahoo.gif Är så nyfiken på vad det är. Det kliar farligt i fingrarna. Inte det lättaste att låta bli paketet ända fram till jul. flirting.gif
titti49zon6
Inget paket här ännu, det är säkert nåt extra fint som kommer bravo.gif
titti49zon6
Inget idag heller, har ni andra fått? Kanske har tomten kört fast i snön söderöver eller är det från norr g.gif
titti49zon6
I morgon är sista chansen för min klapp att hinna före jul, kan den ha kommit bort? Om den som ska skicka till mig vet att du har skickat i tid kan du väl meddela Fny så kan hon tala om det för mig ,behöver ju inte avslöja avsändaren för det
Sylvia
Aj att jag skulle missa denna tråd.... så dags det är att se den nu.... mummel mummel... kan någon skriva med STORA bokstäver nästa år när det är dags!!?? crying.gif
titti49zon6
Har hämtat posten ,inget paket idag heller så nu får jag vara utan julklapp -cry-.gif Har nog inte varit nog snäll nono.gif
Alba
CITAT (titti49zon6 @ 23-12-2010, 17:46) *
Har hämtat posten ,inget paket idag heller så nu får jag vara utan julklapp -cry-.gif Har nog inte varit nog snäll nono.gif

Eller så är det givaren som inte har tumme med tomten. rolleyes.gif
Myosotis
CITAT (titti49zon6 @ 23-12-2010, 17:46) *

trostar.gif
Eva-Helene
Så synd titti! trostar.gif Men, den som väntar på något gott...det kommer säkert fram till dig så småningom! kram2.gif

Min mottagare har fått sin klapp iaf.

Mitt paket innehöll 4 st jättefina hemvävda (linne?)handdukar! yahoo.gif thanks.gif I mina favoritfärger dessutom: 2 st randiga i rött, blått och natur, dom andra 2 i blåa nyanser och natur! Dom hänger i badrummet nu biggrin.gif

ninnisky
Mitt paket innehöll en underbart fin "burk" i scrapteknik och i den fanns väldoftande ljus / avstämnda i färg med burkens lock, en påse te och ett härligt örhänge med två fjädrar.

Men herrejösses amalia innan jag tog mig in i paketet - det var en rolig pärs.....som följdes av hela familjen smiley_small_hug.gif till dig min crafty secret santa för den upplevelsen!
Hade en liten fundering på om det kan vara från Nostalgia???????
ninnisky
fel fel fel - Nostalgia var inte med i denna Sancta...
Nu efter att ha läst igenom alla igen så är jag sååååå säker på att det är Katie som är min Crafty secret santa-
hon väntade bara på packtejpen innan hon skulle skicka iväg sin klapp ---- och på min var det metervis av packtejp!

Katie - visst är du min Crafty Secret Santa????
smiley_small_hug.gif
Margith
Jag har fått en helt sagolik stickad duk, tillsammans med stickade glasunderlägg.

Jag har stickat en hel del förr, innan mina händer sa ifrån, men ett sånt här arbete skulle jag aldrig ge mig på.

Jag har försökt att fota den, men bilderna gör den inte rättvisa, så jag återkommer med bilder senare.

Den av er som jag vet är duktig på att sticka är Titti, så det blir min gissning.

Jag tror att duken är stärkt, så jag måste förvarna min Crafty Secret Santa att jag kommer att behöva skötselråd.

Tusen tack och stor smiley_small_hug.gif vem än du är smile.gif
titti49zon6
Ledsen Margith men det är inte jag, har också för ont i hö arm för att kunna finsticka som jag gjorde förr.
Det låter som en helt underbar julklapp du fått, kan det vara .......... crazy.gif santa.gif
Själv har jag ju ingen att gissa på
Margith
CITAT (titti49zon6 @ 25-12-2010, 14:26) *
Ledsen Margith men det är inte jag, har också för ont i hö arm för att kunna finsticka som jag gjorde förr.
Det låter som en helt underbar julklapp du fått, kan det vara .......... crazy.gif santa.gif
Själv har jag ju ingen att gissa på

Kan det kanske vara Eva-Helene då?
titti49zon6
giggle.gif tror jag med Margith!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon