Sidor: 1, 2, 3
Gossen Ruda
Nej, jag använder inte smink. biggrin.gif Nej, jag tycker naturliga tjejer är bäst men givetvis inget förbud. Annars hittade jag en fin gammal sång på ämnet på Dittrör. En underbar artist.
abbbe
Mascara och lite fixat hår på tjejer är finare än ingenting, anser jag. Foundation, rouge, ögonskugga, mm, är inte fint.
Cacki
CITAT (Gossen Ruda @ 10-10-2010, 20:18) *
Nej, jag använder inte smink. biggrin.gif Nej, jag tycker naturliga tjejer är bäst men givetvis inget förbud. Annars hittade jag en fin gammal sång på ämnet på Dittrör. En underbar artist.

tummenupp.gif laugh.gif
abbbe
Kan också tillägga vad som gäller för mig. Kortklippt och skägget hålls på trim, inget mer. Då får jag komplingar om hur snygg jag är happy.gif
ninnisky
Sminkar mig naturligt (det går) mest varje dag. Slingar håret två gånger om året, klipper det var 6-7 vecka
och försöker hålla mig i form med diverse aktiviteter.
fuchsian
CITAT (Whiskuchi @ 10-10-2010, 19:36) *
Det är för att det inte finns någon finstilt text där.

men den lilla tråden längst ner i ditt inlägg, var min fråga. ser den inte hos andra så kanske det är din ploggsida eller att det inte angår mig alls.
sorry, fick bara en konstig känsla att ta reda på den, men....
Det ser som en tråd och en linje under, kanske något som du behöver? fuchian....
xlxl67
CITAT (Cacki @ 10-10-2010, 19:00) *
tummenupp.gif Håller absolut med dej ang åldern och skönhet. Och ingen kan slå hål på att skönheten kommer inifrån och den tar lite längra tid att se än en snabb blick...men lite fåfäng kan man väl få lov att vara om man vill? flirting.gif

Jo att vara fåfäng är väl lite attraktivt om man har distans till det. wink.gif
Anma
CITAT (fuchian @ 11-10-2010, 06:02) *
men den lilla tråden längst ner i ditt inlägg, var min fråga. ser den inte hos andra så kanske det är din ploggsida eller att det inte angår mig alls.
sorry, fick bara en konstig känsla att ta reda på den, men....
Det ser som en tråd och en linje under, kanske något som du behöver? fuchian....

Det är en länk till en sida som uppmanar att man ska använda google. Inget värre än så. http://justfuckinggoogleit.com/
Någon irriterade sig på alla frågor man lika gärna kan googla om och gjorde då den sidan. Whiskuchi har valt att ha det som sin signatur. Jag har för mig att jag också haft det nån gång, men det kan ske var på något annat forum.
Mycket användbar i många sammanhang faktiskt. smile.gif

Förlåt Whiskuchi att jag svarar i ditt ställe.
Whiskuchi
CITAT (Anma @ 11-10-2010, 10:09) *
Det är en länk till en sida som uppmanar att man ska använda google. Inget värre än så. http://justfuckinggoogleit.com/
Någon irriterade sig på alla frågor man lika gärna kan googla om och gjorde då den sidan. Whiskuchi har valt att ha det som sin signatur. Jag har för mig att jag också haft det nån gång, men det kan ske var på något annat forum.

Helt okej tummenupp.gif
Men jag förstår inte varför fuchian kallar det finstilt, på min dator är det i samma teckenstorlek som inläggen, hur ser det ut för er andra?
Red Top
En liten aning mindre än inläggstexten, men fullt läsbart.
fuchsian
CITAT (Whiskuchi @ 11-10-2010, 10:44) *
Helt okej tummenupp.gif
Men jag förstår inte varför fuchian kallar det finstilt, på min dator är det i samma teckenstorlek som inläggen, hur ser det ut för er andra?

Jag ser den som en tråd med en linje under, och den är i min dator mycket litet och jag började undra vad det är frågan om.
När Anma nämnde det och skrev i sin text, så då är den lika stor som texten och går att läsa, däri min fundering.
Det var bra att ni svarade båda två, men att det står mitt nick, fattar jag inte alls, varför?

För övrigt, har man krymt Odla-sidan, för även det normala texten är pyttesmå, inte alls likt sig som innan jag åkte iväg?
Då bryr jag mig inte om den om det kommer upp nåt liknande. Sen om jag inte kan läsa den, är en annan femma.
Tack för förklaringen! whistling.gif ... fuchian ...
Huggorm
CITAT (fuchian @ 11-10-2010, 11:05) *
För övrigt, har man krymt Odla-sidan, för även det normala texten är pyttesmå, inte alls likt sig som innan jag åkte iväg?
Då bryr jag mig inte om den om det kommer upp nåt liknande. Sen om jag inte kan läsa den, är en annan femma.
Tack för förklaringen! whistling.gif ... fuchian ...

Håll in "Ctrl" och tryck på + så blir det större igen
fuchsian
CITAT (Anma @ 11-10-2010, 10:09) *

ANMA,

OK, men dock känner jag mig lite villsen och tänker inte öppna det. jag blir endast ledsen av det hela.
Varför behandla mig som ....som ett ufo, sätta regler, som ni själva inte följer, med nåd ge mig ett litet hörn?
Varför använda mitt nick som ett "könsord"? .... massa varför???? ....fuchian....

CITAT (Huggorm @ 11-10-2010, 11:11) *
Håll in "Ctrl" och tryck på + så blir det större igen

Va bra, huggormen, jag trodde att det hade hänt något med Odla och de minskat det hela. Nu ser jag ju som förr.... smiley_small_hug.gif tack för hjälpen! ...fuchian...
Red Top
Ibland är du mer än lovligt egocentrerad. Allting handlar inte om dig på det här forumet.

http://justfuckinggoogleit.com/ Har ingenting med dig eller ditt nick att göra. Det är en länk till en webbsida, som heter så.

På svenska skulle översättningen bli ung. Googla det för sjutton!
Vippan
Jag gillar smink och jag är väldigt noga med min hy använder bara bra produkter från Mary Cohr,eftersom jag älskar sol vind och vatten är det extra viktigt att vårda sin hy annars kan man bli russin i förtid.

Whiskuchi
CITAT (fuchian @ 11-10-2010, 11:05) *
Jag ser den som en tråd med en linje under, och den är i min dator mycket litet och jag började undra vad det är frågan om.
När Anma nämnde det och skrev i sin text, så då är den lika stor som texten och går att läsa, däri min fundering.
Det var bra att ni svarade båda två, men att det står mitt nick, fattar jag inte alls, varför?

För att det bara är du som undrat vad det står. Ta av dig offerkoftan, den klär dig inte.
Anma
CITAT (Red Top @ 11-10-2010, 11:26) *
Ibland är du mer än lovligt egocentrerad. Allting handlar inte om dig på det här forumet.

http://justfuckinggoogleit.com/ Har ingenting med dig eller ditt nick att göra. Det är en länk till en webbsida, som heter så.

Exakt.

Fuchian, en webbsida blir alltid ihopskriven i addressfältet. Webbsidan i fråga heter JUST FUCKING GOOGLE IT. (på svenska: GOOGLA DET FÖR FAN)
Har inget alls med ditt nick FUCHIAN att göra.
Gossen Ruda
Ingen sak är för liten eller obetydlig när man vill misstolka och försöka få igång ett bråk. Mata inte trollen.
fuchsian
CITAT (Red Top @ 11-10-2010, 11:26) *

Red topp,

Nä, har inte trott att allt endast handlar om mig, men nu efter justeringen ser jag även det som jag inte såg innan.
Jag tycker inte att det var det minsta egocentriskt av mig att ta reda på vad som stod i den. Visste inte det som Huggorm påpekade, hur få texten större.
efter att jag stängde ner datorn innan vi åkte, var texten som den är ny, döm min förvåning när jag åter hemma gick in på nätet att vad i all sin dar har hänt???? Ingen har kunnat visstas här under vår bortvaro pga larmet.
OK, då får det väl vara vad det nu är, men reagerade på mitt felstavade namn och ville ha klarhet.
Är det egoistiskt? Då är du ute på hal is. Så uppfattar jag inte saker för min del, men ser många vältra sig i självömkan och låter dom ha sina huvudroller tills ni tröttnar på deras tugg.

När/om jag lämnar detta forum, gör jag det i så fall i ett lugnt läge, jag springer inte iväg svanssen mellan bena, så ni vet det.
Mjukhet besvaras med mjukhet och inget annat. Skiten hoppar jag över, om jag får lov att komma ur skamvrån???? dunno.gif ... fuchian ... (att det ska vara så svårt att få ett svar!!!!!!)
Pia L
Men Fuchian, vad är det annars än egocentriskt att ta för givet att ditt namn var felstavat?
*Stintan*
CITAT (fuchian @ 11-10-2010, 12:26) *
Red topp,

Nä, har inte trott att allt endast handlar om mig, men nu efter justeringen ser jag även det som jag inte såg innan.
Jag tycker inte att det var det minsta egocentriskt av mig att ta reda på vad som stod i den. Visste inte det som Huggorm påpekade, hur få texten större.
efter att jag stängde ner datorn innan vi åkte, var texten som den är ny, döm min förvåning när jag åter hemma gick in på nätet att vad i all sin dar har hänt???? Ingen har kunnat visstas här under vår bortvaro pga larmet.
OK, då får det väl vara vad det nu är, men reagerade på mitt felstavade namn och ville ha klarhet.
Är det egoistiskt? Då är du ute på hal is. Så uppfattar jag inte saker för min del, men ser många vältra sig i självömkan och låter dom ha sina huvudroller tills ni tröttnar på deras tugg.

När/om jag lämnar detta forum, gör jag det i så fall i ett lugnt läge, jag springer inte iväg svanssen mellan bena, så ni vet det.
Mjukhet besvaras med mjukhet och inget annat. Skiten hoppar jag över, om jag får lov att komma ur skamvrån???? dunno.gif ... fuchian ... (att det ska vara så svårt att få ett svar!!!!!!)

Att din text/ sida var mindre plötsligt beror säkert på att du råkat komma åt någon tangent så det blev så. Det kan hända vem som helst ibland. Jo fuchian det är väldigt egocentriskt av dig att missuppfatta så mycket och få allt att handla om dig för det är så du gör. Allt folk skriver är inte svar till dig som du sen tror att du måste bemöta. Tänk efter ett par gånger innan du trycker på skickaknappen.
Piccante
Ska man vara så lättstött så vågar väl snart ingen fråga på forumet hur man beskär en fuchsia för då känner väl Fuchian att någon vill halshugga henne?

Fucki´n är väl ingen felstavning av Fuchian viket i sig däremot är en felstavning av fuchsia.
fuchsian
CITAT (Pia L @ 11-10-2010, 12:38) *
Men Fuchian, vad är det annars än egocentriskt att ta för givet att ditt namn var felstavat?

Pia L,

Det var ju riktigt skitigt innan jag redde ut en del saker. Tänker inte springa när det blåser, går när det är lugnt.
Ang. mitt nick har den stavas på flit till fuckian, och det slår under bältet, därför reagerade jag vad det menas med det hela och att jag kunde inte få ihop den pyttelilla texten.
Det är nu avklarad och jag har missuppfattat det hela (delvis) så ser jag ingen anledning att veva på detta mera.
Blir endast observant pga. lögnen som spriddes ut under min bortvaro, att jag har skickat väldigt fula PM till medlemmarna, vilket går att bevisa att så är det inte. Endast Stintan bad jag tagga ner och låta mig att vara i fred och fick ett svar av henne, allt sparade. Mina PM har varit mycket bra och att flera kontaktat mig, så är jag inte såååå värdelös som man vill trycka mig till.
OK, Pia, detta är svaret på din fråga och jag tar inte illa vid mig. ...fuchian....
fuchsian
CITAT (Markus_H @ 11-10-2010, 12:46) *
Ska man vara så lättstött så vågar väl snart ingen fråga på forumet hur man beskär en fuchsia för då känner väl Fuchian att någon vill halshugga henne?

Fucki´n är väl ingen felstavning av Fuchian viket i sig däremot är en felstavning av fuchsia.

MARKUS H,

Det är jag inte, snarstucken, nej, men kan bli rätt sårad och ledsen, men inte av detta. Du har nog läst orsaken att jag frågade, hade fel inst. i datorn och kunde inte läsa det.
I vissa sammanhang och av några kallar de mig fuckian, vilket jag tar illa upp, förnedrande och under bältet. När jag skulle ta ett nick, ville jag ha den rättskriven, men det gick inte igenom Adm. kanske nån hadde det, så det blev fuchian istället. så enkelt är det hela.

Och visst är jag på min vakt, men en vänlig fråga får ett vänligt svar, annars lämnar det utan att svara.
Söker en mjukare stil i över huvudtaget, men bråktråden besöker jag, men slår inte där under bältet.
Är du nöjd med svaret? flirting.gif ...fuchian...
*Stintan*
Ger du dig inte snart så lägger jag ut dina PM till mig så alla kan läsa dom ranting.gif
Lögnerna står du för och ingen annan!
Whiskuchi
CITAT (fuchian @ 11-10-2010, 12:26) *

Felstavat namn? Ja, fuchian är felstavat men det är du som står för felstavningen i det fallet. Fucking har inget med fuchian - eller fuchsia - att göra. Men jag ska erkänna att jag brukar läsa ditt nick som Fuckian.
Gossen Ruda
Det finns en "fuchsia" registrerad som medlem men ingen "fuchsian" så det nicket är ledigt. Fast nu matar jag trollet liiite.biggrin.gif
Åsa, mälardalen zon 2
Om det är någon som undrar så ja jag har nappat på en invit på dejtingsiten det var en som inte verkade mest vara intresserad av mitt utseende utan han skrev att vi hade så mycket gemensamt vi kunde diskutera så jag nappade och det gemensamma visade sig vara trädgård han driver sin egna trädgårdsfirma, vilken flax va?

Vi kan dock inte träffas förren efter älgjakten.

(Och nej han är inte någon här på odla han visste inte ens om att detta trädgårdsforum fanns.)
Red Top
Kul! tummenupp.gif Hoppas det faller väl ut. Det är inte varje dag man snubblar över en själsfrände.
Aqvakul
CITAT (Cacki @ 10-10-2010, 11:27) *
Jag har blivit så van att se mej själv med lite mascara så jag känner mej faktiskt lite glåmig utan. Men det får räcka, allt annat jox sparar jag till festligare tillfällen.

(Det är ganska kul att höra hur många män resonerar. Hävdar att de tycker att kvinnor är finare utan smink men trycker man upp en bild i ansiktet på dem på en sminkad modell kontra en när hon är osminkad och frågar vilken hon ser bäst ut på....ja, vad blir då svaret??? giggle.gif)

Jag erkänner glatt att jag uppskattar kvinnor som sminkar sig och visar att de bryr sig om sitt utseende. Det handlar inte om att "måla" eller "spackla" upp sig utan om lite mascara, kanske en aning ögonskugga eller ett diskret läppstift. Vad är det för fel att våga vara fin?
fuchsian
CITAT (Gossen Ruda @ 11-10-2010, 12:16) *
Ingen sak är för liten eller obetydlig när man vill misstolka och försöka få igång ett bråk. Mata inte trollen.

Här bråkas inte, Ruda, jag hadde fel inst. på datorn och det visste jag inte om, och sedan dyker det upp en sak som man undrar och frågar hövligt och sen kommer Gossen Ruda och sätter sina troll-stämpel på en enbart att han inte tycker om att man har inte rätt att fråga om sak som inte har med honom att göra, en enkel och oskyldig fråga.
Hur mår du egentligen?
Fattar du nu då? Leta dina troll i skogen, hos mig finns dom inte. ... fuchian....
fuchsian
CITAT (Pia L @ 11-10-2010, 12:38) *

Hej Pia,

Jag undrade bara vad det stod i det "finstilta", när den såg ut som pyttesmått och att något liknade mitt nick, så jag ville veta vad personen ville förmedla.
OK, om det är på detta vis så kan jag låta bli att fråga......fattar inte era egocenter i en liten fråga, hur är det fatt? .... confused.gif ..fuchian....
netha
CITAT (Aqvakul @ 11-10-2010, 18:42) *
Jag erkänner glatt att jag uppskattar kvinnor som sminkar sig och visar att de bryr sig om sitt utseende. Det handlar inte om att "måla" eller "spackla" upp sig utan om lite mascara, kanske en aning ögonskugga eller ett diskret läppstift. Vad är det för fel att våga vara fin?

Men om man fixar hår och klädsel ... varför behövs smink när man redan är fin. biggrin.gif
Biggan_
Lite mascara o ögonskugga och ibland lite läppglans, det är allt och väldigt sparsamt.
Jag tycker att det är ok när man är vuxen att piffa till det man kan. naughty.gif
Värre är det att se 12-åriga tjejer med rikligt målade ögon X-tra allt!
Tjejer som hade varit jättesöta utan allt detta smink!

netha
CITAT (Biggan_ @ 11-10-2010, 23:25) *
Lite mascara o ögonskugga och ibland lite läppglans, det är allt och väldigt sparsamt.
Jag tycker att det är ok när man är vuxen att piffa till det man kan. naughty.gif

Jamenvisst är det så ... men om man kan vara söt utan mascara mm även när man uppnåt högre ålder ... räknas inte det? g.gif tongue.gif
Biggan_
CITAT (netha @ 11-10-2010, 23:29) *
Jamenvisst är det så ... men om man kan vara söt utan mascara mm även när man uppnåt högre ålder ... räknas inte det? g.gif tongue.gif

Absolut! kompiskram.gif
Gita
lbundet på gym
CITAT (Biggan_ @ 11-10-2010, 23:25) *

Fast ännu värre är väl lite mer mogna damer som är hårt målade, dvs x-tra allt, det får dem verkligen att se gamla och slitna ut.
Nu är jag inte emot smink, sminkar mig själv dagligen, men lätt, lite mascara , läppglans samt ett matt ofärgat puder samt alltid målade ganska diskreta naglar. Känner mig helt enkelt bättre till mods så. Tonar och klipper håret regelbundet var sjätte vecka. Går också regekbundet på gym pga av ryggproblem, får en hyfsad kropp så att säga på köpet. Vill gärna se trevlig (inte yngre) ut för min mans. mina barns och alla adra som jag har daglig kontakt skull
Gita
Inga från Närke
Sminkar mig inte till vardags och ska jag ut något typ på fest blir det bara lite macara, ögonskugga, lite parfym och lite läppstift.

Går till frisören ca 2 ggr/år för endast klippning. Har självfall på håret och det får duga även färgen på håret.

Kläder är jag heller inte så noga med eftersom jag inte är ute på fester m.m. utan har bara något lite om vi ska bort någonstans. Har inte
den ekonomin till att ha moderna kläder.

Trivs bäst i långbyxor eftersom jag för det mesta har stödstrumpor och de är ju inte så fina i kjol. Tycker att modet idag med tajts m.m. är toppen men
kanske inte passar en 65-åring men det skiter jag i.

Har ett valspråk: Duger jag inte så behöver de inte titta huvudsaken jag själv trivs.
Motti
Tror många uppskattar lite färg och omvårdnad på en kvinna !man ser allt för många slappa med fett stipigt hår slafsigt klädda med fläckiga kläder långa utväxter på håret och som luktar svett .Tycker man är värd att ta hand om sig lite och ta sig tid att fixa till sig .Sen kan man gott skippa sminket när man är hemma och trädgårdsarbeta eller städa,roligare att få duscha av sig efter och frächa till sig.Min man uppskattar när jag piffar till mig men tycker också om att se mitt avsminkade ansikte konstigt nog confused.gif Det är upp till var och en hur de vill se ut naturligtvis.Men ibland tycker man inte det är så konstigt att män ser sig om efter andra om man set deras sambos och fruar som helt tappat intresset för sitt egna jag.
Anki på Öland
CITAT (Motti @ 12-10-2010, 22:04) *
...................man ser allt för många slappa med fett stipigt hår slafsigt klädda med fläckiga kläder långa utväxter på håret och som luktar svett ...............

Måste vara där du bor, sådana kvinnor ser jag aldrig i våra affärer!!
Anki
Motti
Här finns de deffenitivt !sorgligt att se unga kvinnor läga av och sluta bry sig om sig.
Monaxe
Sminkar mig dagligen när jag arbetar, mascara, lite skugga och kajal. Har sminkat mig i varierande omfattning sedan jag var 13-14 år, skulle nog ha väldigt svårt att gå "ut på stan" utan att ha lite färg i ansiktet.
Håret klipps inte speciellt ofta, att gå till frissan är ett nödvändigt ont för mig. Avskyr när någon ska pilla i håret, dessutom är det oftast mer kackel än i en hönsgård hos frissan, så dit går jag först när behovet är mycket påträngande.

Hemma går jag gärna osminkad och med håret uppsatt. Skulle aldrig falla mig in att ha smutsigt hår eller smutsiga kläder, eller lukta svett (möjligtvis när man har arbetat i trädgården el på gym, men inte annars), hel och ren är ju det viktigaste!
*Stintan*
CITAT (Motti @ 12-10-2010, 23:02) *
Här finns de deffenitivt !sorgligt att se unga kvinnor läga av och sluta bry sig om sig.

Ser aldrig heller sådana kvinnor.
mamamaggan
Smink var något som jag använde framför allt när jag gick i gymnasiet . Då skulle det vara tjock med svarta eye-liner och mängder med mascara , ett brunaktigt läppstift som gjorde att munnen inte syntes , det var ögonen som skulle synas.

Då , innan man visste vem man var i sig själv , var det viktigt.

Senare blev det lite diskret till vardags , kanske inte ens varje dag , och så lite mer på helgen när man gick " på lokal ".

Nar den perioden var över så blev det bara vid speciella tillfällen och så är det än i dag.

Färgar håret och klipper det var åttonde vecka , om jag har råd . klipper gör jag för att jag måste ha en lättskött kort frisyr , går inte att sköta den själv annars p g a handikapp , och färgar gör jag tills jag fått ett jämngrått hår.

När jag ser en kvinna som man ser är sminkad , då är det för mycket i mitt tycke , så tycker jag synd om henne som inte törs visa sig som den hon är. Hon lägger en mask både fysiskt och prykiskt tycker jag.

Hel och ren är en självklarhet för de flesta och det räcker till vardags tycker jag.
omk
CITAT (Inga från Närke @ 12-10-2010, 21:12) *
Trivs bäst i långbyxor eftersom jag för det mesta har stödstrumpor och de är ju inte så fina i kjol.

Ett tips; www.cocoz.se.
SUPERHÄFTIGA stödstrumpor som 30-35 pers på mitt jobb beställt ! Ålder 25-50. Med dem på, går man HELST i kjol eller shorts !!
Skruttis
giggle.gif Det var annat än apotekets svarta och vita....Kul tips!
herkules
CITAT (omk @ 13-10-2010, 04:18) *
Ett tips; www.cocoz.se.
SUPERHÄFTIGA stödstrumpor som 30-35 pers på mitt jobb beställt ! Ålder 25-50. Med dem på, går man HELST i kjol eller shorts !!

vilka härliga stödstrumpor! tack för tipset!

jag använder aldrig makeup men ser vare sig slafsig eller skitig ut för det.
Gunilla T
CITAT (Motti @ 12-10-2010, 22:04) *
.Men ibland tycker man inte det är så konstigt att män ser sig om efter andra om man set deras sambos och fruar som helt tappat intresset för sitt egna jag.

rotfl.gif det var en rejäl nedvärdering av det manliga släktet...
Solstorm
För sminkade jag mig jämnt och tyckte det var läskigt att se mig själv i spegeln helt omålad. Det krävdes faktiskt avvänjning att avstå. På sommaren när jag är brun så går jag ofta helt osminkad numera. På vintern blir det mascara och lite rouge.

Förr kunde jag sminka ögonen snyggt men numera är det svårare. Skulle behöva ha på mig glasögonen när jag lägger på ögonskugga och det är inte så enkelt. Hur gör ni som ser dåligt på nära håll när ni sminkar er?
Red Top
CITAT (Solstorm @ 13-10-2010, 09:49) *
För sminkade jag mig jämnt och tyckte det var läskigt att se mig själv i spegeln helt omålad. Det krävdes faktiskt avvänjning att avstå. På sommaren när jag är brun så går jag ofta helt osminkad numera. På vintern blir det mascara och lite rouge.

Förr kunde jag sminka ögonen snyggt men numera är det svårare. Skulle behöva ha på mig glasögonen när jag lägger på ögonskugga och det är inte så enkelt. Hur gör ni som ser dåligt på nära håll när ni sminkar er?

Jag har en förstoringsspegel på fot. Köpt på IKEA. Jättebra att ha oxå när jag trimmar ögonbryn och annat eventuellt överflödigt wink.gif hår i ansiktet.

Har en väggfast i badrummet också, men jag har svårt att stå still längre stunder numera. Så när den här dök upp i sortimentet blev jag glad.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon