Full version: Alla Hjärtans Dag
Sidor: 1, 2
Helena o
Har jag varit hemma och inte jobbat hela helgen har jag väntat mig en stor orchide wub.gif Det har jag fått de sista åren. Sen på kvällen har vi gått ut och ätit.

Han har fått böcker för det är vad han vill ha

Helena (som måste jobba i helgen)
Veganvarg
Plötsligt ser Alla hjärtans dag lite ljusare ut! tongue.gif
Jag och pojkvännen ska äta middag med ett annat par! Det känns så bra... det är så tungt när sådana dagar kommer och går, och pojken inte vill uppmärksamma det på minsta lilla sätt.

Så nu är jag glad igen! biggrin.gif
Och inser att pojken nog inte är så dum iaf... tongue.gif wub.gif wub.gif
Zanna
CITAT (Cilla @ 03-02-2004, 21:05)
Här ska vi ha isfest och beachparty den 14:e. Vi sopar isen ren, spolar och gör den knagglig över en stor yta. Sätter fyr på flera eldar på isen och kantar isplanen med ett par hundra marschaller. Sätter upp volleybollnät, kubbana och högtalare för isdans. En vak blir det också, smyckad med marschaller runt om för vakbad efter vedbastun på natten. Invid eldarna kan man grilla och värma sig.

Dans på isen är det bästa tycker jag, även om volleyboll också är kul. Man får en känsla av oändlighet när ljudet strömmar ut över vitklädd is!

Er isfest låter verkligen spännande. Men, hur gör ni när ni spelar volleyboll på knagglig is - det gör ju ont om man trillar/slänger sig?

Kanske jag ska försöka samla ihop några personer och göra likadant hemma vid sjön - kanske inte lika stort men eld och marchaller och grillat. Fast det får bli till längre fram.

Själv blir det inte något speciellt på alla hjärtans dag i år eftersom jag inte har någon sambo, ska på c-licens kurs för rallyarrangörer och rallyförare (jag kör inte rally men är med och fixar små tävlingar). Annars brukar vi åka ut någonstans eller åka ut och äta. Det är ju väldigt trevligt att få en lite present också. Min fd sambo var väldigt praktisk när det gällde presenter så jag kunde få t ex våffeljärn för att pratat om att vi skulle skaffa ett - hur kul är det sad.gif ...nu låter jag otacksam.
Hannele
Veganvarg, vad roligt!

Idag ska alla vara snälla mot varandra! sleep.gif
Nutten
Min pojkvän/sambo ligger för närvarande och sover... rolleyes.gif Han hade varit uppe nästan två dygn i sträck och behövde helt enkelt lite sömn! Tänkte överraska honom med lite god mat sedan. Har varit och handlat lite sådant vi sällan brukar kosta på oss och så har jag köpt honom en liten present som ligger på sängen bredvid honom smile.gif

Kan inte påstå att jag fick så mycket uppmärksamhet av honom idag morse, men han kom i varje fall in och väckte mig och frågade om han skulle göra i ordning lite te till mig! Så hade han tänkt att köpa blommor till mig, men det är inte lätt när man är så borta att man borde gå raka vägen till sängen. Han hittar nog på något i efterskott istället! Massage och en blomma kanske??? Att han ställer sig och diskar kan jag också hålla tummarna för, det är något jag VERKLIGEN skulle uppskatta eftersom han är så dålig på det normalt wub.gif tongue.gif
Hannele
Var så goda! tongue.gif wub.gif

Hannele
Dagens Göteborgs-Postens, alla som söker hjärte-vän wub.gif

Hannele
Hur gick det med Cillas isfest?
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon