CITAT (Cilla @ 03-02-2004, 21:05)
Här ska vi ha isfest och beachparty den 14:e. Vi sopar isen ren, spolar och gör den knagglig över en stor yta. Sätter fyr på flera eldar på isen och kantar isplanen med ett par hundra marschaller. Sätter upp volleybollnät, kubbana och högtalare för isdans. En vak blir det också, smyckad med marschaller runt om för vakbad efter vedbastun på natten. Invid eldarna kan man grilla och värma sig.
Dans på isen är det bästa tycker jag, även om volleyboll också är kul. Man får en känsla av oändlighet när ljudet strömmar ut över vitklädd is!
Er isfest låter verkligen spännande. Men, hur gör ni när ni spelar volleyboll på knagglig is - det gör ju ont om man trillar/slänger sig?
Kanske jag ska försöka samla ihop några personer och göra likadant hemma vid sjön - kanske inte lika stort men eld och marchaller och grillat. Fast det får bli till längre fram.
Själv blir det inte något speciellt på alla hjärtans dag i år eftersom jag inte har någon sambo, ska på c-licens kurs för rallyarrangörer och rallyförare (jag kör inte rally men är med och fixar små tävlingar). Annars brukar vi åka ut någonstans eller åka ut och äta. Det är ju väldigt trevligt att få en lite present också. Min fd sambo var väldigt praktisk när det gällde presenter så jag kunde få t ex våffeljärn för att pratat om att vi skulle skaffa ett - hur kul är det

...nu låter jag otacksam.