Full version: kungaboken
Sidor: 1, 2, 3
Malvia
CITAT (Vippan @ 05-11-2010, 10:19) *
Varför är det aldrig nån som synar journalisterna i sömmarna när drevet går??

Ja, undrar om författarna skulle tåla en hård granskning?

CITAT (Vippan @ 05-11-2010, 10:19) /.../men jag undrar vad dom patetiska tjejerna som uttalat sig har för syfte.

Money talks!

Piccante
CITAT (Malvia @ 05-11-2010, 14:49) *
Ja, undrar om författarna skulle tåla en hård granskning?

CITAT (Vippan @ 05-11-2010, 10:19) /.../men jag undrar vad dom patetiska tjejerna som uttalat sig har för syfte.

Money talks!

En av dom har iaf skrivit flera biografier innan om t.ex. Ingvar Kamprad och inte blivit ansedd som "skandalförfattare".
*Stintan*
CITAT (Markus_H @ 05-11-2010, 16:16) *
En av dom har iaf skrivit flera biografier innan om t.ex. Ingvar Kamprad och inte blivit ansedd som "skandalförfattare".

Dom kanske inte sålde så bra wink.gif
Huggorm
Det är ju en balansgång. Dom måste skriva tillräckligt mycket smaskiga detaljer för att sälja så mycket att inkomsterna räcker till stämningarna och skadeståndet
Uggi
Jag tror att intresset för boken snart klingar av, vi får se under nästa vecka.
Carl

Såg hans uttalande han såg verkligen pressad ut, Å andra sidan vem skulle inte vara det om en bok kom ut om egna sned steg hade kommit ut.
*Stintan*
Han ser ju alltid pressad ut på sådana där pressmottagningar men det kan ju inte ha varit så värst kul att stå där och svamla om jakten när han visste att det inte var för att få höra om den dom kommit dit.
Anma
Ja, inte såg han mer pressad ut än vanligt. Han är inte stöpt i talarformen bara. Det var ju likadant på bröllopet i somras.
Bengalow
"Knugen" och hans damsällskap kan dra dit pepparn växer. Han har inte gjort ett enda skit för Sveriges väl, om det inte gagnat honom och hans familj i första hand. Ta bara hans resa till Borneo, där han hyllade envåldshärskaren i Brunei, som personligen lägger beslag på alla statsinkomster. Vi lever väl för tusan inte i 1600-talet! Nej skicka iväg dom. Låt dom behålla sina aktier, så att dom kan leva gunstigt, men slotten och kronoegendomarna är våra. Iväg med dom bara! Jäkla parasiter! Hur skulle ni själva känna er till mods, om ni levde på andras bekostnad?. Jag hade mått illa...
Huggorm
CITAT (Bengalow @ 06-11-2010, 21:25) *
"Knugen" och hans damsällskap kan dra dit pepparn växer. Han har inte gjort ett enda skit för Sveriges väl, om det inte gagnat honom och hans familj i första hand. Ta bara hans resa till Borneo, där han hyllade envåldshärskaren i Brunei, som personligen lägger beslag på alla statsinkomster. Vi lever väl för tusan inte i 1600-talet! Nej skicka iväg dom. Låt dom behålla sina aktier, så att dom kan leva gunstigt, men slotten och kronoegendomarna är våra. Iväg med dom bara! Jäkla parasiter! Hur skulle ni själva känna er till mods, om ni levde på andras bekostnad?. Jag hade mått illa...

Härligt att höra att du är ditt gamla vanliga glada, positiva jag denna kväll smile.gif
bergvallmo
Fattar inte att folk ids bry sig. Tycker bara synd om kungen och hans familj...
Solstorm
biggrin.gif Såg att han har fått ytterligare ett namn nu. Kung Byxlös giggle.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon