Konstig? JAG?
Kan jag inte tänka mig.
Går inte alla omkring i långkalsonger med Y-front och hål i grenen?
Det finns väl ingen kvinna som alltid går i rena kläder och full make up när de handlar?
Alla älskar väl snö och att åka pulka & göra snöänglar?
Byter alla om, som varit i lagårn och ramlat pladask i i koskit, innan de åker till ICA?
Det är väl inte bara jag som hellre sitter ute hos fåren och läser en bok & dricker te än festar på krogen?
Jag har inga som helst problem att slakta och äta mina får & fjäderfän.
Kryper inte alla runt på alla fyra i hönsgårdar och voljärer på jakt efter vackra fjädrar att göra smycken av?
Det kan väl inte vara onormalt att läsa sin favoritbok 50/11 gånger trots att man skulle kunna citera den utantill i sömnen?
Vill inte alla bara vara för sig själv ibland och inte träffa en endaste människa på en vecka?
Det är väl inte konstigt att ibland hellre vilja vara med sina djur än människor?
Varför är man konstig när man sysslar med vallning istället för agility och lydnad?
Är det konstigt att inte använda godis som belöning till sin hund?
Inte är det väl konstigt att ha en höna lös inne under en hel vinter? Det är inte många som får sitt frukostägg direktlevererat i köket!
Inte är det väl konstigare att föda upp fjäderfän än hundar? Eller att ställa ut dem?
Är det konstigt att ha ögonfobi?
Många tycker jag är konstig för att jag inte alltid hör när de pratar med mig eller att jag alltid tittar på deras mun när de pratar.
När de sen får höra varför så skriker de istället.?.

Är det normalt?
Tydligen så är jag konstig för att jag har dåligt minne och dessutom inte minns nåt från min barndom. Det jag vet om från när jag var liten är sådant familj och vänner berättat.
Måste man vara konstig för att man inte är som alla andra?
Näpp!!! Jag är helt normal. Lite skavanker här och där bara men annars, Helt Normal!