Full version: Busfrö 2011 maramara
Sidor: 1, 2
Peztis
Done! biggrin.gif
maramara
Vi får nu Grattulera Dragon som listat ut mitt Busfrö tummenupp.gif
Peztis
Grattis Dragon!
Maggan H
Grattis Dragon! bravo.gif

Undrar om min sk Gökunge är en av dina förlupna fröer, maramara.... Liknar dock inte riktigt den... blink.gif
Maggan H
Glömde dessutom att fota den lilla plantan, ska komma ihåg kameran i morgon!

Här är bild på den lilla miniplantan, som stått o stampat på samma fläck i flera veckor! Brukar den bete sig så här? Kanske lite för kyligt för den om nätterna.

[attachment=59933:P4200002.JPG]
maramara
Hej alla Bus-odlare.
Håller nu på att avsluta mina inomhusodlingar. Alla ska nu ut på sommarnöje har jag tänkt. Ser nu att enligt statestiken finns jag inte längre med.
Är det någon som ännu inte listat ut det, så ska jag nu avslöja att mina Busfröer är perenna och blommar först nästa sommar. Echinasea eller Solhatt eller Rudbeckia.
Ha en fin sommar önskar maramara. yes.gif
Maggan H
CITAT (maramara @ 27-05-2011, 17:46) *
Hej alla Bus-odlare.
Håller nu på att avsluta mina inomhusodlingar. Alla ska nu ut på sommarnöje har jag tänkt. Ser nu att enligt statestiken finns jag inte längre med.
Är det någon som ännu inte listat ut det, så ska jag nu avslöja att mina Busfröer är perenna och blommar först nästa sommar. Echinasea eller Solhatt eller Rudbeckia.
Ha en fin sommar önskar maramara. yes.gif

Jag har en planta, en liten 'skit' som redan är på grönbete! Ev har jag en riktigt stor också, återstår att se.... Vilken sort är det, maramara? Den rosa?
maramara
Hade både vit, rosa och dubbel, i samma strut av tidningspapper. Samlade frö under en semesterresa i Bohuslän förra sommaren.
EmmBurt
.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon