Full version: Peztis Busfrön 2011
Sidor: 1, 2
Platinum
Här växer 18 bonusar och jag har fortfarande ingen aning om vad det är, kanske någon annan kan lista ut det.

2 bus 1 har jag växer här i något mindre storlek än Maggan H:s och en tredje planta verkar komma, bus 2 har inte tittat upp alls.
Peztis
Mer ledtrådar... g.gif

OK...

Vad är det för insekt som enligt teorierna inte borde kunna flyga men eftersom den inte vet om det så flyger den i alla fall?
Peztis
Vill ni ha en ledtråd på Bonusen?
Gör som Anki och smaka på den! biggrin.gif Fast det här är inte den som man har till fläskkött och lamm utan den här finner man på ängar...
pelargonfreak
Äntligen gissade jag rätt, riktigt söt blomma, tack för den. thanks.gif
Peztis
nu har ledtrådarna varit så tydliga som de kan vara utan att säga det rakt ut och några korrekta gissningar kom det också in! Grattis till Platinum och C4F! blomma.gif

Om det är någon som inte vet det så ska humlan enligt fysikens lagar inte kunna flyga men den vet inte om det så den gör det ändå!
Följdaktligen är det frön till Humleblomster Geum rivale ni har fått och som förhoppningsvis växer i era krukor nu.

Jag undrar om det är NÅGON som har fått fröna i kruka 2 att gro? Det är fröna från Impecta och lite konstigt är det ju om INGEN fått dem att gro.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon