Sidor: 1, 2, 3
Maggan H
Hur går det med era plantor? Blommar dom än?
Anki V
Åh, mina blommar som om de vore tokiga......tyvärr har de av misstag blandats med mina andra så jag har inte en aning om vilka som kommer från dig. Vackra är de i alla fall allihopa.

/Anki
Peztis
Japp, mina blommar - de som jag till slut köpte i affären! biggrin.gif
Maggan H
CITAT (Anki V @ 18-05-2011, 19:48) *
Åh, mina blommar som om de vore tokiga......tyvärr har de av misstag blandats med mina andra så jag har inte en aning om vilka som kommer från dig. Vackra är de i alla fall allihopa.

/Anki

Blev dom blå, Anki?

CITAT (Peztis @ 18-05-2011, 20:20) *
Japp, mina blommar - de som jag till slut köpte i affären! biggrin.gif

Men, då!
Platinum
Nix mina blommar inte än, men de lever så den som väntar får se.
Anki V
CITAT (Maggan H @ 18-05-2011, 22:00) *
Blev dom blå, Anki?
Men, då!

Jag har i alla fall en massa blå……men jag har vita också och jag sådde själv båda färgerna innan jag visste vad dina busfrön var för något.

Om inte alla blev blå från din sådd så borde jag ha några krukor med blandade färger eftersom jag sätter ihop 5-6 plantor i samma kruka och det har jag inte yes.gif .

/Anki
Maggan H
Vad bra, för själv fick jag många färgvariationer, allt mellan vitt och i stigande skala mot blått. Men det gör inget, dom är fina ändå.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon