Full version: Utomjordingar
Sidor: 1, 2
*Stintan*
CITAT (Motti @ 08-05-2011, 00:13) *
betvivlar !men vi vet ju inte och dom som säger sig har haft upplevelser med "utomjordingar "betraktar vi som Puckon ju !Kanske för att vi är rädda för att veta.

Varför skulle nån vara rädd för det? Betraktar du själv dom människorna som puckon, galningar eller störda? Jag gör det inte och vet ingen annan heller som gör det.
Motti
Som jag skrev innan här så gav min far mig en bok på 70 talet som jag läste och fick ett helt annat perspektiv på det här med "utomjordingar"Det var intellektuelle personer i USA som upplevt saker som de inte själva trodde på riktigt,det slutade med att de underkastade sig en hypnotisör flera gånger för de trodde de var eller blivit galna,men under hypnos berättade de samma sak om och om igen!Är det någon som vet vilken bok jag pratar om ? skulle vilja läsa den igen !
pejori
CITAT (Motti @ 08-05-2011, 00:13) *
betvivlar !men vi vet ju inte och dom som säger sig har haft upplevelser med "utomjordingar "betraktar vi som Puckon ju !Kanske för att vi är rädda för att veta.

Jag betraktar inte folk som tror, som pucko.
D
Vi kan aldrig veta om gud funnits eller inte.
Anser inte att folk med gudstro är pucko heller, så länge det inte är fråga om fundamentalister eller suspekta sekter det handlar om.
Cacki
Liv på andra planeter tror jag absolut att det finns men hur intillegenta de små liven är vågar jag mej inte ens på att gissa. Fast visst vore det trevligt att få en liten hälsning från dem om de finns.
Men att de talar eller skriver på svenska vore kanske för mycket att hoppas på... Jag hoppas i alla fall att de inte har dålig andedräkt om man nu skulle råka hamna öga mot öga med dem... flirting.gif
Myosotis
CITAT (pejori @ 07-05-2011, 21:10) *
Dom UFO:N jag mött, har gått på två ben och har garanterat varit obemannade... whistling.gif

rotfl.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon