Full version: Sommar med Ernst !
Sidor: 1, 2
mamamaggan
CITAT (Motti @ 20-07-2011, 23:00) *
Men det finns ju män som är feminina som vi upplever dom bara för att de just gör saker som i normen inte annses vara manligt !I dag finns det massor av män som tvättar laga mat stryker och baka sockerkaka utan att vara Gay ju .Min man är också övertygad om att Ernst är Gay just för han är så mjuuuk .
Håller med Huggorm att det finns dom som sitter fast i "garderoben än " absolut !men det finns mycket att förlora för en del om de går ut med det ofentligt .

OK du och din man har den uppfattningen. Måste då alla ha den ? Kanske inte om du tänker till lite.

Du lever tydligen i en liten liten glasbubbla där verkligheten aldrig tränger in. Varför måste defitionen på en man vara att han ska vara hård , kanske t o m slåss , och okänslig ?

Du måste någon gång fatta att vi är alla olika och alla tycker inte som dig och din man.
malcolm
... och ikväll är det Ernst på TV igen, TV 4 KL. 20.00: Skall ni titta? Det skall jag, vill se hur det går med huset.
Natur liv
CITAT (malcolm @ 21-07-2011, 09:10) *
... och ikväll är det Ernst på TV igen, TV 4 KL. 20.00: Skall ni titta? Det skall jag, vill se hur det går med huset.

Jag vill absolut se ... men jag måste fixa teve-antenn först. Tackar för påminnelsen.
malcolm
Du skulle kunna få min antenn eftersom jag inte använder den längre, har TV via bredbandet.
Krolliljan
Jag ska också titta. Tycker med att det ska blir roligt och se hur det går med huset.
Natur liv
CITAT (malcolm @ 21-07-2011, 09:14) *
Du skulle kunna få min antenn eftersom jag inte använder den längre, har TV via bredbandet.

Tackar, men antenn har jag. Den rasade bara ned och sladden slets ur när vi rev farstutaket. Måste bara mekas ihop.
mamamaggan
Ska titta jag också , inte minst för den vackra miljön . Är ju också kul att se vad han ska hitta på .
malcolm
Undrar om det är TV 4 som betalar kalaset, Carl-Jan som äger huset är ju inte direkt barskrapad...
Natur liv
Kanske betalar de olika delar av ombyggnande, ägaren och teve 4. I alla fall är det säkert en gratis lokal att snickra i för teve.

Hoppas att de bygger någon smart bänk snart ... en som skulle passa i min farstu för allt möjligt. Disk när det ösregnar, avlastningsbänk annars.
malcolm
CITAT (Natur liv @ 21-07-2011, 09:40) *
Hoppas att de bygger någon smart bänk snart ... en som skulle passa i min farstu för allt möjligt. Disk när det ösregnar, avlastningsbänk annars.

Du får ta på dig tänkarmössan och fundera ut något smart själv. idea.gif
*Stintan*
CITAT (malcolm @ 21-07-2011, 09:44) *
Du får ta på dig tänkarmössan och fundera ut något smart själv. idea.gif

Det räcker ju inte med en skaparmössa man måste kliva in i overkligheten också angel_not.gif
ninnisky
Jag tänker också titta!
*Stintan*
Jag ska också titta....åtminstone med ena ögat....trots Ernst crazy.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon