Full version: Biljett-tråden
Sidor: 1, 2, 3
Meriona
Säkert ändå sevärt.

jag tog som tur var fram biljetterna till Hästshowen redan idag. De var visst till förmiddagsföreställningen och inte eftermiddagen! Min kompis hade strypit mig om vi åkt ner för sent!
Meriona
Idag har vi beställt biljetter till årets Falkenbergsrevy - Campa i Klaveret. biggrin.gif
Blomstertanten
Jag har fått biljett till Din Trädgård 2012 i Örebro biggrin.gif Gratis!!!! Och mat ingår! bravo.gif
Fotograf Johanna
Fribiljett till Babbens bästa brudar (Babben, Karin Adelsköld och Elina Du Rietz) den 30 mars och Friskvård á la Babben den 10 maj. a0a.gif
herkules
jag har köpt biljetter till björns skifs & lennie normans show på tyrol i sthlm.
Meriona
DEN showen hade jag också velat se, Herkules! Jag tror att den är jättebra!
herkules
CITAT (Meriona @ 20-03-2012, 13:24) *
DEN showen hade jag också velat se, Herkules! Jag tror att den är jättebra!

kom hit då så går vi tillsammans! smile.gif
Meriona
Det hade varit trevligt, men varför är Stockholm så långt bort jämt? NÅN gång per år kunde de väl flytta stan?! naughty.gif
Lokan
CITAT (Meriona @ 20-01-2012, 21:42) *
tummenupp.gif Låter som om ni kommer få jättekul!

O nu har vi jättekul för nu är jag hos Lokan sedan i måndags smile.gif
Vi har sett många svampar men inte matsvampar utan annat smått o gott. Bla trollhänder som vi har suktat länge efter att få se smile.gif Långa sköna skogspromenader med kamera o sol har det blivit. Imorgon kväll tar jag den andra biljetten o åker hemåt till Götet igen...men en hel dag till blir det i skog o mark bland fåglar o natur o tystnaden biggrin.gif Såå härligt det är här hos Lokan!
\Tikka
Meriona
Vad konfunderad jag blev först när Lokan skrev "nu är jag hos Lokan". unsure.gif Klart ni har supermysigt flickor!

Jag och en kompis har beställt biljetter till Chess på Göteborgsoperan. smile.gif
ninnisky
CITAT (Meriona @ 04-04-2012, 16:08) *
Jag och en kompis har beställt biljetter till Chess på Göteborgsoperan. smile.gif

hi hi -där ligger jag efter..... biggrin.gif de var slut när jag försökte sist.
Men biljetter till Mamma Mia i London är på gång till valborg viskade min man häromdagen!
Meriona
Oj vad kul Ninnisky! Har bara sen den svenska versionen.

Igår beställde jag biljetter till Chess till en kille på jobbet som ska gå i pension. Det fanns 2 biljetter en torsdag i november och dito i början av januari, annars var det tjyvtjockt. Snacka om tryck! Har det ens kommit ut nån info om vilka som ingår i ensemblen? ohmy.gif

ninnisky
http://sv.opera.se/press/2012/nu-slapps-bi...ess-pa-svenska/

Här hittade jag lite om rollbesättningarna.
Meriona
Aha, det har jag missat. smile.gif Tack!
turtles
Jag har fixat biljetter till Eddie Izzard som uppträder nästa år i stockholm biggrin.gif

http://www.sydsvenskan.se/Pages/ArticlePag...;epslanguage=sv
badabing
Jag har fixat biletter till Bo Kaspers kommande turné. Detta sker ju tillsammans med deras nya albumsläpp "Du borde tycka om mig". Några fler som lyssnar på BOK?

https://www.facebook.com/bokaspersorkester/info
mosquito
Jag köpte biljetter till Mark Levengoods föreställning Sound of Mark (8 oktober när han uppträder på Rival i Stockholm)
Anki på Öland
Har bokat biljett (och rum) till Birmingham i mars nästa år för att gå på Crufts!
*Stintan*
CITAT (Anki på Öland @ 03-10-2012, 09:39) *
Har bokat biljett (och rum) till Birmingham i mars nästa år för att gå på Crufts!

WOW! rolleyes.gif

va kul!
zissi
Handelsbanken bjöd alla sina kunder + en vän på bio här i vårt samhälle i går kväll. Cockpit hette filmen och den var både bra och rolig. Popcorn och läsk fick vi också...det var länge sedan. Lite nostalgikänsla över det hela.
Fjortispower
Kanske inte någon just här skulle kunna bli grön av avund av men biljett till Chris Brown den 19 november! smile.gif
green
CITAT (Fjortispower @ 04-10-2012, 22:50) *
Kanske inte någon just här skulle kunna bli grön av avund av men biljett till Chris Brown den 19 november! smile.gif

Vart uppträder Chris Brown? Hur många spelningar ska han göra i Sverige?

CITAT (mosquito @ 02-10-2012, 20:46) *
Jag köpte biljetter till Mark Levengoods föreställning Sound of Mark (8 oktober när han uppträder på Rival i Stockholm)

Sevärd show, Sound of mark fick ju bra recensioner i tidningar också! smile.gif
Tikka
Sitter o e göraaaa glaaad biggrin.gif
Jag har just bokat biljetter för gubba o mig lör 23 feb för att se After Dark på Rondo
Fick via ett nyhetsbrev från Liseberg möjligheten att boka innan alla biljetter släpps nu på tisdag för försäljning.
Klint
Och jag och 2 kompisar ska gå på Annie get your gun!! på Säffleoperan vi har bokat biljetter och välkomstdrink,supe och i pausen kaffe o kaka och idag har jag köpt nya kläder (ja det var faktiskt nödvändigt hade inget att ta på mej) vi ska dit redan på lördag ska bli jättekul!!
Min brorsdotter wub.gif är med i musikalen!
Anja Danmark
Jeg skal til koncert på søndag i Danmarks Radios nye koncertsal - Cæcilie Nordby synger Bowie-sange smile.gif

Et eksempel her:

http://www.youtube.com/watch?v=4UAkCM7NLz4

turtles
Mitt senaset inköpp, efter jag hittade denna mystiska länk på Jonas Gardells facebook-sida. https://www.facebook.com/JonasGardell/posts/445939232108619 Jag har alltid gillat Jonas Gardell (Ännu mer efter hans senaste drama-serie) men det är tråkigt att man ska behöva vänta tills nästa höst :/
Anja Danmark
Roger Waters - The Wall - Parken i København d. 11.8.2013 smile.gif

herkules
bokat resa till svalbard våren 2013! hoppas på att få se isbjörn innan de dör ut.
Biggan_
CITAT (herkules @ 04-12-2012, 01:02) *
bokat resa till svalbard våren 2013! hoppas på att få se isbjörn innan de dör ut.

Det låter härligt herkules! Hoppas du får en underbar resa med en och annan isbjörn i sikte!
Iza
Två biljetter till västindien i januari. yahoo.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon