Sidor: 1, 2, 3
ninnisky
CITAT (*Stintan* @ 09-09-2011, 20:41) *
Och jag som tänkte önska mig en tatuering i 70-årspresent, hum.. hur ska jag nu göra jag som inte ens har dålig smak crazy.gif

biggrin.gif ja ,det blir något att fundera på... jag kanske ska önska mig rosa gåstavar!
*Stintan*
CITAT (ninnisky @ 09-09-2011, 22:48) *
biggrin.gif ja ,det blir något att fundera på... jag kanske ska önska mig rosa gåstavar!

Nåja jag har ett tag på mig att fundera giggle.gif Rosa gåstavar.. går dom åt en??? Annars är det väl ingen mening. Tänkte jag kunde byta ut mina svarta isåfall biggrin.gif
Gita
CITAT (ninnisky @ 09-09-2011, 22:32) *
Som jag skrev tidigare så är jag lycklig med mina hål i öronen som jag haft sedan babytiden. Däremot är jag inte en portvaktsunge och inte heller var det portvaktsbarn som fick hål i öronen i mitt hemland. Raka motsatsen.

För övrigt instämmer jag helt i det Gita har skrivit. Tatueringar är enligt min mening vansinnigt fult och tyder oftast på väldigt dålig smak... och den åsikten står jag för!

Jag citerar bara min sedan länge döda svärmor, jag minns fortfarande hur upprörd hon var när dotter fick
lov att ta hål i öronen. Jag har som jag sa hål själv och trivs utmärkt med det, jag gillar smycken i öronen helt enkelt. Som sagt min dotter har hål och även min son, för övrigt tycker jag att det är jättesnyggt när män har en enkel guldring i ena örat.
Gita
herkules
@stintan, klart du ska tatuera dig! det värsta är bara att har man väl börjat är det svårt att sluta smile.gif det är inte mycket som slår ett gäng schyssta gaddningar, så kör bara.
det är skönt att vara vuxen och få bestämma själv wink.gif
*Stintan*
CITAT (herkules @ 09-09-2011, 23:52) *
@stintan, klart du ska tatuera dig! det värsta är bara att har man väl börjat är det svårt att sluta smile.gif det är inte mycket som slår ett gäng schyssta gaddningar, så kör bara.
det är skönt att vara vuxen och få bestämma själv wink.gif

Bestämma själv är bäst! Nej ett helt gäng blir det inte men en liten fin en ska de bli smile.gif
Cacki
CITAT (*Stintan* @ 10-09-2011, 00:00) *
Bestämma själv är bäst! Nej ett helt gäng blir det inte men en liten fin en ska de bli smile.gif

Jag har en jobbarkompis som har några hundtassavtryck snett över ena överarmen som är jättefina. Själv fegar jag lite för jag är rädd att jag ska ångra mej en dag. Men en liten diskret på ena axeln skulle jag nog kunna tänka mej.
Ugglemormor
Här blir det en piersing i naveln med ett vackert smycke på..... giggle.gif
ninnisky
CITAT (Ugglemormor @ 10-09-2011, 08:48) *
Här blir det en piersing i naveln med ett vackert smycke på..... giggle.gif

så att det riktigt blänker när du dansar magdans.. för det gör du väl??? rotfl.gif
*Stintan*
CITAT (ninnisky @ 10-09-2011, 12:27) *
så att det riktigt blänker när du dansar magdans.. för det gör du väl??? rotfl.gif

Tänkte just fråga det giggle.gif
Ugglemormor
Det var ju därifrån jag fick den iden, var annars? Sen vad det blir är den dagens sak, men inte skulle jag i min ålder gå med magen bar på somrarna.

Mina hål i öronen är jag nöjd med och till vardags blir det endast smått i nickelfritt. har mina guldsaker till fest eller sånt. Har märkt att de "ärrar" sig av, de guldsakerna, så undviker dem till vardags.

Åter till saken, kan inte fatta att barnet inte får bestämma själv, men jag har också förståelse för olika kulturer, så där får de göra som de vill ---- endast med örhängen ----- de andra saker som barn utsätts för får mig att gråta! -cry-.gif
mrs_Maple
Nej det tycker jag inte!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon