Sidor: 1, 2, 3
silos
CITAT (Ugglemormor @ 13-09-2011, 10:42) *
Då är det bara för dig att inte lägga dig i, enkelt? Jag har endast hjärta för Silos när jag ser hur det går till i detta forum och det göjorde att jag ville stödja henne, så hon inte känner sig ensam. vi PM nu om det och hoppas att ni låter henne vara.
Om något annat vet jag inte om, men är det att vara ute efter någon så är det DU, jag ville endast väl... thumbdown.gif
Jag håller med dig Silos,

Att så här borde det inte vara, men en enda kan inte styra detta till rätta om dom flesta nosar efter bråk.
Som jag nämnde till dig så i det andra blomsterforumet är det lugnt och goa människor som inte jagar livet ur en. Jag blev varnad för Odla och nu ser jag vad det är för skit......

Jag trivs här även fastän det går villt till då och då OCH jag känner mig inte mobbad!!!
Att du stöder mig är fint,men jag klarar mig själv tillsammans med Jesus!
Dessutom har jag inte varit trevlig gentemot vännerna här om deras tro sad.gif

Vi lämnar nu detta bakom och här är jag själv IGEN,det går ju inte vara härifrån rose.gif smiley_small_hug.gif rose.gif Och det är rätt att jag kan vara ordentligt tjatig när jag är igång med någonting här i livet;det hör ihop med att jag är pipolär och har troligen även Asbergers och är dessutom mycket spontan och vill ha en massa uppmärksamhet! biggrin.gif

Förresten Ugglemormor du är hjärtligt välkommen hit,men jag tror att du är faktiskt "gammal" på gården jag känner igen din skrivstil och annat!
smiley_small_hug.gif
herkules
är ugglis fuchsian? smile.gif
silos
CITAT (herkules @ 13-09-2011, 12:19) *
är ugglis fuchsian? smile.gif

Kanske och om hon är det så är hon VÄLKOMMEN tillbaka!Jag gillar henne! smiley_small_hug.gif

Vänlighet är det språk som de döva kan höra och dom blinda kan se

- MARK TWAIN -

gnon49
CITAT (silos @ 13-09-2011, 09:44) *
Detta är bra bevis på att jag borde inte skriva här överhuvudtaget,eftersom det blir ju till slut bråk ändå sad.gif
Men samtidigt är det trevligt att vara välkommen tillbaka hit,det var nog det som jag ville veta när jag startade denna tråd! smiley_small_hug.gif ...........kanske lika bra att stanna kvar och skriva av hjärtans lust,alltså de dagar som skrivarlusten är stark. a0a.gif
Hi hi hi...den lusten är alltd stark!!!!! rotfl.gif
27.7.09.jpg

Silos, hur en tråd utvecklar sig kan ju ingen förutse. Så ta inte på dig något du inte är upphov till. Men visst gillar du att pennfäktas och debattera tjejen.
Fortsätt med det. Du klarar så bra att själv svara utan att andra skall lägga orden i din mun eller göra en höna av en fjäder. Full fart tjejen.
silos
CITAT (gnon49 @ 13-09-2011, 12:29) *
Silos, hur en tråd utvecklar sig kan ju ingen förutse. Så ta inte på dig något du inte är upphov till. Men visst gillar du att pennfäktas och debattera tjejen.
Fortsätt med det. Du klarar så bra att själv svara utan att andra skall lägga orden i din mun eller göra en höna av en fjäder. Full fart tjejen.

Tack snälla! Och vet du vad:DU HAR HELT RÄTT!!!

Vansinne är att göra samma saker om och om igen och förvänta sig olika resultat

- ALBERT EINSTEIN -

Jubbe063
CITAT (silos @ 13-09-2011, 12:18) *
Jag trivs här även fastän det går villt till då och då OCH jag känner mig inte mobbad!!!
Att du stöder mig är fint,men jag klarar mig själv tillsammans med Jesus!
Dessutom har jag inte varit trevlig gentemot vännerna här om deras tro sad.gif

Vi lämnar nu detta bakom och här är jag själv IGEN,det går ju inte vara härifrån rose.gif smiley_small_hug.gif rose.gif Och det är rätt att jag kan vara ordentligt tjatig när jag är igång med någonting här i livet;det hör ihop med att jag är pipolär och har troligen även Asbergers och är dessutom mycket spontan och vill ha en massa uppmärksamhet! biggrin.gif

Förresten Ugglemormor du är hjärtligt välkommen hit,men jag tror att du är faktiskt "gammal" på gården jag känner igen din skrivstil och annat!
smiley_small_hug.gif

smiley_small_hug.gif
silos
CITAT (Jubbe063 @ 13-09-2011, 12:34) *
smiley_small_hug.gif

3.jpg

ledighet.jpg

Biggan_
CITAT (silos @ 13-09-2011, 12:39) *

3.jpg

ledighet.jpg

Underbart Silos! tummenupp.gif Du bjuder verkligen på dej själv! kompiskram.gif
Men hur kom du upp igen? angel_not.gif

Jag hade nog suttit där jag suttit! biggrin.gif
silos
CITAT (Biggan_ @ 13-09-2011, 15:35) *
Underbart Silos! tummenupp.gif Du bjuder verkligen på dej själv! kompiskram.gif
Men hur kom du upp igen? angel_not.gif

Jag hade nog suttit där jag suttit! biggrin.gif

Det var just det,jag höll inte på att kunna ta upp mig,min dotter var på väg att ringa brandgården:)

Iår har jag inte vågat göra detta eftersom jag har blivit så tjock så jag hade inte kunnat ta mig upp på egen maskin!
Gossen Ruda
CITAT (silos @ 13-09-2011, 15:57) *
Det var just det,jag höll inte på att kunna ta upp mig,min dotter var på väg att ringa brandgården:)

Iår har jag inte vågat göra detta eftersom jag har blivit så tjock så jag hade inte kunnat ta mig upp på egen maskin!

Fast är du tjockare kanske du inte fastnar? smile.gif
abbbe
Jag tycker det luktar lite fuchia här...
*Stintan*
CITAT (abbbe @ 13-09-2011, 16:18) *

Jag tyckte lukten försvann som en avlöning wink.gif
silos
CITAT (abbbe @ 13-09-2011, 16:18) *

De är mycket vackra Fuchiorna,men vet ej hur de doftar!
Kryddan03
CITAT (silos @ 13-09-2011, 18:26) *
De är mycket vackra Fuchiorna,men vet ej hur de doftar!

Alla växter, hur vackra de än är, kan bli ogräs när de är invasiva och växer på fel ställe.
abbbe
Inte för att vara för på så att säga, men fuchian är alltså tillbaka? hej på dig igen?
silos
CITAT (abbbe @ 13-09-2011, 19:09) *
Inte för att vara för på så att säga, men fuchian är alltså tillbaka? hej på dig igen?

Ha ha,nu är du riktig rolig! yahoo.gif
abbbe
CITAT (silos @ 13-09-2011, 19:26) *
Ha ha,nu är du riktig rolig! yahoo.gif

Ok
silos
Det var ett STORT misstag av mig att börja skriva här igen,men jag skall försöka bättra mig nu och hålla mina fingrar i styr!
[attachment=64839:b.png]
silos
HEJDÅ alla vänner! -cry-.gif smiley_small_hug.gif -cry-.gif
[attachment=64881:tanta.png]
Huggorm
Nu blir det värre och värre, nu skall du ju sluta skriva varje kväll.

Du har inte funderat på att starta en blogg i stället? Jag tror det hade passat dig perfekt.
*Stintan*
Nu igen confused.gif
merlin68
Sluta nu Silos! Jag vill ha dig här - kom GENAST tillbaka!!!! smiley_small_hug.gif Du är en frisk fläskt och jag skulle sakna dina inlägg om alla möjliga ämnen jättemycket blomma.gif
Aqvakul
CITAT (Huggorm @ 18-09-2011, 21:15) *
Nu blir det värre och värre, nu skall du ju sluta skriva varje kväll.

Du har inte funderat på att starta en blogg i stället? Jag tror det hade passat dig perfekt.

Instämmer!

Börja blogga istället...
silos
CITAT (merlin68 @ 18-09-2011, 21:17) *
Sluta nu Silos! Jag vill ha dig här - kom GENAST tillbaka!!!! smiley_small_hug.gif Du är en frisk fläskt och jag skulle sakna dina inlägg om alla möjliga ämnen jättemycket blomma.gif

Hi hi,jag är redan här,jag ville bara veta om någon saknade mig! smiley_small_hug.gif thanks.gif whist.gif

Och nu vet jag att det finns iallafall en,så jag kan sova lugnt inatt!

CITAT (Aqvakul @ 18-09-2011, 21:20) *
Instämmer!

Börja blogga istället...

Jag har ju flera bloggar,men det räcker inte för en människa som jag är! yahoo.gif
silos
Dessutom håller jag på att skriva min saga! biggrin.gif
merlin68
CITAT (silos @ 18-09-2011, 21:33) *
Dessutom håller jag på att skriva min saga! biggrin.gif

Hoppas värktabletten har gjort susen!!! Ha det så kul med din saga tummenupp.gif
silos
CITAT (merlin68 @ 18-09-2011, 21:37) *
Hoppas värktabletten har gjort susen!!! Ha det så kul med din saga tummenupp.gif

Japp och sagan kommer att ha både tomtar,häxor och troll och andra underligheter! biggrin.gif
gnon49
CITAT (silos @ 18-09-2011, 21:40) *
Japp och sagan kommer att ha både tomtar,häxor och troll och andra underligheter! biggrin.gif

Silos jag tror du har en räv bakom varje öra. naughty.gif
Aqvakul
Det är ju bra att du ägnar dina maniska perioder till att skriva, istället för mer kostsamma verklighetsbaserade projekt. Tyvärr är du lite väl produktiv, vilket sker på bekostnad av kvalitén ...
silos
CITAT (gnon49 @ 18-09-2011, 21:45) *
Silos jag tror du har en räv bakom varje öra. naughty.gif

HUR kunde du veta det? confused.gif rotfl.gif innocent.gif
silos
CITAT (Aqvakul @ 18-09-2011, 21:49) *
Det är ju bra att du ägnar dina maniska perioder till att skriva, istället för mer kostsamma verklighetsbaserade projekt. Tyvärr är du lite väl produktiv, vilket sker på bekostnad av kvalitén ...

Vet du vad då måste jag ju vara manisk hela tiden eftersom jag skriver och arbeter med min konst dagligen.
Förutom en dag då jag måste sova för att ta igen mig lite.
Vad nenar du medverklighetsbaserade projekt?Jag går i alla fall inte och handla upp mina pengar eller ger mig ut på galna utsvängningar,inte är jag promiskuos heller.Jag håller mig till mitt hem,mina hundar och promerera i mina omgivningar så jag lever ett ganska vanligt liv trots allt....
Aqvakul
CITAT (silos @ 19-09-2011, 07:55) *
----Vad nenar du medverklighetsbaserade projekt?Jag går i alla fall inte och handla upp mina pengar eller ger mig ut på galna utsvängningar,inte är jag promiskuos heller.Jag håller mig till mitt hem,mina hundar och promerera i mina omgivningar så jag lever ett ganska vanligt liv trots allt....

Det är det jag tycker är bra.
Ha en fin dag, Silos!
silos
´

*Stintan*
Har det slagit över totalt nu Silos eller va fasiken pysslar du med?
silos
CITAT (silos @ 19-09-2011, 17:17) *
´

http://www.youtube.com/watch?v=VG8IH3Kb_Fo
Jubbe063
CITAT (silos @ 19-09-2011, 17:51) *

Och vad vill du ha sagt med detta?
silos
CITAT (silos @ 19-09-2011, 17:51) *

http://www.youtube.com/watch?v=6bcsXeuK8kk
andersen
Silos, varför nazistpropaganda?eller är det något annat? vilket fall som helst så är det inte trevligt att klicka på en länk och mötas av sådant.

silos
CITAT (andersen @ 19-09-2011, 18:16) *
Silos, varför nazistpropaganda?eller är det något annat? vilket fall som helst så är det inte trevligt att klicka på en länk och mötas av sådant.

Filmklippen har en djupare innebörd för mig och jag tänkte inte på att andra kan inte förstå det!

Det är dags för mig att vara borta härifrån!
PÅ RIKTIGT!!!!
smiley_small_hug.gif
[attachment=64921:ho_hooo.png]
Det är vettigare att umgås med mina goa hundar istället än uggla härinne och störa för er andra!
Det var i alla fall inte min mening att störa för er!
crying.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon