Full version: Hur ofta har du sex?
Sidor: 1, 2, 3
*Stintan*
Måste man ha ett förhållande för att ha sex? unsure.gif
Motti
Nä det tror jag inte man måste whistling.gif men efter som jag levt med samma man i 40 år så utgick jag från det !
Meriona
Jag föredrar nog att man har en relation iallafall, typ förhållande-wannabe. wink.gif
Men vem är jag att uttala mig, jag kommer inte ihåg hur man gjorde ens. tongue.gif
Motti
Knappt jag heller naughty.gif
*Stintan*
CITAT (Meriona @ 19-09-2011, 22:03) *
Jag föredrar nog att man har en relation iallafall, typ förhållande-wannabe. wink.gif
Men vem är jag att uttala mig, jag kommer inte ihåg hur man gjorde ens. tongue.gif

Ja jag vet inte hur man gör giggle.gif
Meriona
CITAT (*Stintan* @ 19-09-2011, 22:12) *
Ja jag vet inte hur man gör giggle.gif

Märkligt egentligen att vi hänger på en växt-sajt? Vi måste missat det där med ståndare och pistill. tongue.gif Eller förresten, det har jag faktiskt koll på, det räcker väl?
*Stintan*
CITAT (Meriona @ 19-09-2011, 22:18) *
Märkligt egentligen att vi hänger på en växt-sajt? Vi måste missat det där med ståndare och pistill. tongue.gif Eller förresten, det har jag faktiskt koll på, det räcker väl?

Ja blommor och bin har jag hört talas om också angel_not.gif
Meriona
Ja fast är det inte lite överkurs?
Motti
Jo nu är det det för jag har inte set ett enda bi eller geting än ;)Man kan väl skaffa en sådan där uppblåsbar "kenth "eller vad de heter undrar om det inte är mer liv i den än gubben naughty.gif Kenth kan man ju dra ur pluggen i och då flaxar han ju runt och låter ,min gubbe verkar mer död än levandes gämfört naughty.gif Man kanske skulle skaffa sig en sådan där "Toyboy" whist.gif
Meriona
Kenth? Big Bengt köpte jag för nån vecka sen, men det var en hamburgare! crazy.gif
Motti
Enligt alla sexexperter kan man säkert ha sex med en Hamburgare också naughty.gif Allvarligt så tycker jag det gått för långt med allt sexsnack i Media ,livet består faktiskt av andra mer viktiga saker enligt min uppfattning !undrar just vart alla manliga röster tog vägen i den här diskutionen flirting.gif
*Stintan*
CITAT (Meriona @ 19-09-2011, 22:41) *
Kenth? Big Bengt köpte jag för nån vecka sen, men det var en hamburgare! crazy.gif

rotfl.gif Kenth har jag aldrig heller hört talas om. Är han Big Bengt god så det är lönt att köpa sig en? Fast vetefan om jag har lust att betala för en tysk förresten.
Piccante
ni har verkligen tagit denna tråden till nya nivåer... Big Bengt o Kenth giggle.gif Vore väl trist om människors samliv vore med plastprodukter.
Motti
Jo så är det nog !men en del av oss har män som uppträder som plastprodukter särskillt sovande sådana d010.gif Nu är jag så pass gammal så jag har slutat vara dessperat crazy.gif
Piccante
CITAT (Motti @ 19-09-2011, 23:12) *
Jo så är det nog !men en del av oss har män som uppträder som plastprodukter särskillt sovande sådana d010.gif Nu är jag så pass gammal så jag har slutat vara dessperat crazy.gif

Om gubben är lika levande som en plast gubbe så får du ta fram ett kattskinn. D vet väl vad som händer om man gnuggar en bakelitstav med kattskinn elelr gnuggar en ballong mot håret? Ladda upp gubben lite så blir det nog energi... naughty.gif
Motti
Vad är det nu som Hockyfanatikernas fruar säger ? jo de kan klä av sig nakna och ställa sig franför TV:n i spetsunderkläder string mm och gubben säger "flytta på dig för fan "kärring jag kan inte se matchen när du står där och larvar dig slap.gif
*Stintan*
Vad ska man med såna gubbar till??
Motti
Ja är väl att många lever med just sådana gubbar i långa förhållanden !när man tittar på statestiken här hur många som har sex är det ju 35,52 % som aldrig har sex ?Jag trodde alla gökade runt eftersom det är det allt handlar om i dag i media wink.gif sex sex sex det enda ultimata sättet att leva crazy.gif och få utlopp föra alla sina djuriska driffter . crazy.gif
*Stintan*
Men inte tror du väl att den statistiken är sann? Det är nog inte många som svarat ärligt. Jag tror inte alls att media beskriver nån sorts verklighet. Tror inte heller att långa förhållanden betyder att gubbarna är såna.
Motti
Gubbarna är sådana ?alla gubbar (män)kåta det är de hela livet oavset hur eländiga de är i kroppen.Män är djur när det gäller sex ständigt kåta mer eller mindre.Någon forskare har sagt att män tänker på sex minst en gång i timman och onanera flera gånger om dagen i yngre ålder.Och det är belagt inom forskningen att det faktiskt är så .Stackars karlar flirting.gif hinner de med sina jobb förutom det också tros wink.gif naughty.gif
Chamomille
CITAT (Motti @ 20-09-2011, 00:43) *
Gubbarna är sådana ?alla gubbar (män)kåta det är de hela livet oavset hur eländiga de är i kroppen.Män är djur när det gäller sex ständigt kåta mer eller mindre.Någon forskare har sagt att män tänker på sex minst en gång i timman och onanera flera gånger om dagen i yngre ålder.Och det är belagt inom forskningen att det faktiskt är så .Stackars karlar flirting.gif hinner de med sina jobb förutom det också tros wink.gif naughty.gif

Jaa? Alla har väl rätt till nån minut paus per timme.
*Stintan*
CITAT (Chamomille @ 20-09-2011, 06:32) *
Jaa? Alla har väl rätt till nån minut paus per timme.

rotfl.gif
Vippan
Jag tycker du ska ringa och fråga Berlusconi om den saken han brukar ta en 8 i taget han orkade inte med mera.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon