Full version: Aspergers
Sidor: 1, 2
Gunilla T
CITAT (Huggorm @ 19-12-2011, 23:45) *
Det är inte helt lätt att leva som aspergare nu för tiden när det sociala kompetens hela tiden blir allt viktigare. Vill man komma någonstans så räcker det inte att bara vara duktig på det man gör, man måste smörja chefen också. Och det är rätt svårt när man inte helt förstår det sociala spelet

Det behöver du inte lära dig, ögontjänare genomskådas ganska snabbt och är tröttsamma i längden.

En medarbetare som tar ansvar och gör sitt bästa utan att ständigt framhäva sig själv är guld värd och vinner i längden.

skånepåg
CITAT (Gunilla T @ 20-12-2011, 16:15) *
Det behöver du inte lära dig, ögontjänare genomskådas ganska snabbt och är tröttsamma i längden.

En medarbetare som tar ansvar och gör sitt bästa utan att ständigt framhäva sig själv är guld värd och vinner i längden.

Haha ja! Har inte vi lättare att upptäcka falska människor? De följer ju ett visst mönster och samma ursäkter hela tiden typ tongue.gif
Man ser ju direkt på en människa hur de rör sej och ansiktsutryck och sånt tongue.gif
Eva i Skåne
Nu har jag lärt mig något nytt. Mutism hade jag inte hört talas om förr Skånepåg, men nu har jag läst på. smile.gif
skånepåg
Selektiv Mutism rättare sagt =)
Raj i serien The big bang theory har det ^^
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon