Full version: Antikrundan idag.
Sidor: 1, 2, 3
Gossen Ruda
CITAT (heinrich_stubel @ 22-03-2012, 20:16) *
Blir bara upprörd när jag ser att folk betalar flera tusen kr för all möjlig jävla skit. Höjden av dumhet. Han den där som värderar föremål som alltid är i extas/hög på något är också ganska jobbig att se.

Det är frivilligt att titta på programmet.
gnon49
Det där runda bordet med älghorn som ben hade då inte kommit innanför mina dörrar. fear.gif Och då är jag ändå inte särskilt kräsen av mig. I övrigt tyckte jag det var lite ointressant idag. Kanske man börjar bli lite trött på programupplägget för den här gången. Nya program kommer väl till hösten?
Gossen Ruda
CITAT (gnon49 @ 22-03-2012, 22:22) *
Det där runda bordet med älghorn som ben hade då inte kommit innanför mina dörrar. fear.gif Och då är jag ändå inte särskilt kräsen av mig. I övrigt tyckte jag det var lite ointressant idag. Kanske man börjar bli lite trött på programupplägget för den här gången. Nya program kommer väl till hösten?

Man kommer säkert att göra en turne i sommar och sen kommer hopklippet till nästa vinter.
Azur
Det där runda bordet med älghorn som ben hade då inte kommit innanför mina dörrar. fear.gif Och då är jag ändå inte särskilt kräsen av mig.

Så känner jag inför alla 60- och 70-tals "antikviteter" i plast som värderas till tiotusentals kronor. thumbdown.gif
Eva i Skåne
CITAT (Azur @ 23-03-2012, 07:36) *
Så känner jag inför alla 60- och 70-tals "antikviteter" i plast som värderas till tiotusentals kronor. thumbdown.gif

Jag håller med dig lite där. Samtidigt blir jag nostalgisk när det är sånt som jag känner igen från barndomen.
Aqvakul

Nej, det var gräsligt fult...
Gossen Ruda
Priset på en vara, pryl eller tjänst, bestäms av vad någon vill betala. Så enkelt är det. Att snacka skit om någon är beredd att betala för något man själv tycker är skit är ganska lågt faktiskt. Vi har alla olika preferenser på det mesta men att värdera allt efter den egna smaken är ganska egotrippat.
Trampendal

Jag skulle gärna ha det. Med ett byte till en snyggare bordskiva blir det skitläckert.
Meriona
Jag tycker att alla lät så bonniga i detta avsnittet. Kan det bero på att de nästan låter som jag själv? sweatingbullets.gif
Lokan
Sista avsnittet för den här gången.... -cry-.gif
I kväll alltså....
heinrich_stubel
CITAT (Gossen Ruda @ 22-03-2012, 22:37) *
Det är frivilligt att titta på programmet.

Fortfarande obgripligt att sån dumhet existerar. Eller obegripligt är det inte alls, dock tragiskt.
Myosotis
Jag blir så trött på när de försöker tvinga folk att gissa vad deras saker kan vara värda, hur gamla de kan vara etc. Varför accepteras inte ett "jag vet inte"?! Det blir bara tjatigt, "men kom igen nu!"

Och barbiedockor måste vara det fulaste och tråkigaste man kan samla på.
Huggorm
Jag håller med om barbiedockorna, jag ser verkligen inget positivt i dom
*Stintan*
CITAT (Huggorm @ 31-03-2012, 11:14) *
Jag håller med om barbiedockorna, jag ser verkligen inget positivt i dom

Dom kan ju vara värda massor med pengar flirting.gif Hur kul skulle det vara om alla tyckte lika om allting?
Gossen Ruda
CITAT (*Stintan* @ 31-03-2012, 11:57) *
Dom kan ju vara värda massor med pengar flirting.gif Hur kul skulle det vara om alla tyckte lika om allting?

Eller om ingen tyckte om nånting? Som vissa.
Myosotis
Klart det är upp till henne att tycka om och samla barbiedockor. Jag skulle vilja ha en väldigt värdefull samling av någonting riktigt fult, så skulle jag sälja den wink.gif
*Stintan*
CITAT (Myosotis @ 31-03-2012, 13:39) *
Klart det är upp till henne att tycka om och samla barbiedockor. Jag skulle vilja ha en väldigt värdefull samling av någonting riktigt fult, så skulle jag sälja den wink.gif

Fast om alla gillade samma saker, fula eller snygga, så skulle dom aldrig bli värdefulla eftersom alla samlar på dom.
Myosotis
Ja, tur att det inte är så. Då skulle alla vilja gifta sig med samma person också.
*Stintan*
CITAT (Myosotis @ 31-03-2012, 13:46) *
Ja, tur att det inte är så. Då skulle alla vilja gifta sig med samma person också.

a0a.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon