CITAT (Motti @ 25-10-2012, 22:42)

Men snälla Monax !hela den här tråden ältar ju gammal skit vem som sa vad och inte osv !kan vi inte glömma gammalt groll och börja om på nytt ! och försöka göra den här tråden till något Positivt i stället

för ett par ¨r sedan så hade vi skitkul här tex till Påsk och till All Helgona !alla hade kul och skrattade och vi busade tillsamans ,vart tog den andan vägen ?
Motti, jag uttryckte en önskan att Stintan skulle återkomma till forumet, jag tycker inte det är att älta något. Tycker du det så får det stå för dig.
Okej !du vill inte gå vidare du vill hålla på att mucka och bråka .Ja det är upp till dig och andra faktiskt .Ingen ska påstå att inte småprat klarar sig utan "stintan" .Ett helt forum kan bara inte hänga på en person !som dessutom provoserar alla andra medlemar och ställer till bråk i varje tråd ! och vart tog alla härliga forummedlemar vägen då ?kan du svara på det Monax ?Varför vill dom inte vara kvar här längre ?ett fåtal här vill styra hela odla och alla inlägg och passa det inte så tryck ner dom andra .vart tog goe Malckom vägen och alla andra härliga ärliga människor ?
hattstugan
25-10-2012, 22:00
Nu har det blivit väl OT!!
Dags att starta en ny tråd kanske?
/moderator
Men man får väl försöka göra något bra igen !glömma gammalt groll och börja om ! är det fel?
CITAT (Motti @ 25-10-2012, 23:17)

Men man får väl försöka göra något bra igen !glömma gammalt groll och börja om ! är det fel?
Hej motti. Jag försökte skicka PM till dig, men du har stängt av den funktionen. Därför redigerade jag ditt inlägg ovan istället. Om du har åsikter om det vill jag att du tar det med mig i PM, inte här på forumet.
Ha en bra kväll!
/moderator
Piccante
25-10-2012, 22:25
CITAT (Motti @ 25-10-2012, 22:54)

Okej !du vill inte gå vidare du vill hålla på att mucka och bråka .Ja det är upp till dig och andra faktiskt .Ingen ska påstå att inte småprat klarar sig utan "stintan" .Ett helt forum kan bara inte hänga på en person !som dessutom provoserar alla andra medlemar och ställer till bråk i varje tråd ! och vart tog alla härliga forummedlemar vägen då ?kan du svara på det Monax ?Varför vill dom inte vara kvar här längre ?ett fåtal här vill styra hela odla och alla inlägg och passa det inte så tryck ner dom andra .vart tog goe Malckom vägen och alla andra härliga ärliga människor ?
Nu tycker jag nog att det är
du som fastnar i ältandet.... Det vore bättre om du slutade recensera Stintan i varje inlägg.
I egenskap av moderator vill jag bara önska att vi härdanefter överlåter till moderatorerna att "uppfostra" forummedlemmar i god forumetik.
Däremot blir vi tacksamma om man skickar PM till oss om man tycker att något bryter mot forumreglerna.
/moderator
Som jag ser det är det ju mycket jag och Stintan i konfrontation ! och jag är bered att försöka göra allt för att det ska bli lungt här på Småprat !
Anma !jag har inte stängt av mina funktioner på Odla inte medvetet i alla fall ! i så fall är det något annat som hänt !jag tar gärna kritik om det gynnar Forumet och dess medlemar !
CITAT (Motti @ 25-10-2012, 23:40)

Som jag ser det är det ju mycket jag och Stintan i konfrontation ! och jag är bered att försöka göra allt för att det ska bli lungt här på Småprat !
Anma !jag har inte stängt av mina funktioner på Odla inte medvetet i alla fall ! i så fall är det något annat som hänt !jag tar gärna kritik om det gynnar Forumet och dess medlemar !
Det är bra att du tar det på rätt sätt! Eloge till dig.
Du kanske har fullt i din inbox? Kolla det.
Nä det vore en överdrifft om jag skulle ha fullt i min inbox

Måste vara något annat i så fall !
CITAT (Motti @ 25-10-2012, 23:46)

Nä det vore en överdrifft om jag skulle ha fullt i min inbox

Måste vara något annat i så fall !
Ja du får kolla inställningarna. Kanske har du stängt av PM-funktionen av misstag.
Nä !men jag får ta en koll då är ganska uträknad just nu med värk och tabletter men så fort jag kan ska jag kolla .Mig veterligen har jag inte ändrat något !testa att skicka ett PM vet jag !
Men om det nu är lugnt för att Stintan inte skriver här längre utan bara läser så kan det väl få vara lugnt? Lite tokigt faktiskt att några skulle fortsätta bråka i Stintans namn sas...
Ugglemormor
26-10-2012, 10:20
Snälla, låt det gamla vara begravd och försök att se till att ha det mer positivt över hela forumet.
Gammalt groll ska inte få förstöra detta nystart för forumet........
Ta det gamla, om det skaver hos någon med PM eller med våra "tre muskutörerna" - de är ju till att allt ska gå bra/ bättre här inne........
CITAT (Ugglemormor @ 26-10-2012, 11:20)

Snälla, låt det gamla vara begravd och försök att se till att ha det mer positivt över hela forumet.
Gammalt groll ska inte få förstöra detta nystart för forumet........
Ta det gamla, om det skaver hos någon med PM eller med våra "tre muskutörerna" - de är ju till att allt ska gå bra/ bättre här inne........

Ja,detta håller jag med om!
andersen
27-10-2012, 10:23
Så håller vi varandra i handen och sjunger we shall overcome.
Anki på Öland
27-10-2012, 11:04
CITAT (andersen @ 27-10-2012, 11:23)

Så håller vi varandra i handen och sjunger we shall overcome.
Myosotis
27-10-2012, 13:18
CITAT (Motti @ 25-10-2012, 23:56)

...testa att skicka ett PM vet jag !
Testade igår men du har inte öppnat pm-et än, vet inte om du har fått det? Du kan ändra dina inställningar under Min kontrollpanel - Inställningar - Foruminställningar - Alternativ för personliga meddelanden. Svara "nej" på frågan "Vill du stänga av din personliga brevlåda?"
I enighet med ledningen har vi kommit fram till att denna tråd ska stängas.
Skälet är att den gjort sitt syfte och nu finns det bara risk för ny rundgång med samma argument och motargument utan att det leder till något konstruktivt.
Frågor hänvisas till mig i PM
/moderator
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du
klicka här.