Full version: Vänliga Veckan ?
Sidor: 1, 2
Monaxe
CITAT (Motti @ 04-11-2012, 02:06) *
Jösses på småländska !men all sin da kan man inte sluta att tjaffsa eller ? En del verkar inte gilla att sluta bråka !en del verkar föda sig på att bråka med allt och alla av någon anledning .Lägg ner allt bråk och börja om !hur svårt kan det vara all sin da smiley_small_hug.gif Man blir ju lite småchockad av att en del nu ger sig på våra Moderatorer !Det säger en del om medlemarna här tycker jag !Som jag skrivit innan !dom som vill ha en bråktråd starta ett eget Foum där ni kan skälla på varandra och mobba och hålla på en tråd för dom som gillar att bråka med allt och alla .Fy säger jag om ni som håller på att trycka ner Moderatorerna också ,vad är det för fel på er ?vilka är era problem och vad vill ni få ut av det att sänka Moderatorerna ?

Sen finns det dem som underhåller tjafset med att ideligen dra upp det.
Motti
Men det är inte jag Monax !jag har jobbat för att få en trevlig ton här och få tillbaks gammla medlemar som försvann på grund av all bittskhet och Mobbing .
pejori
Jösses på småländska !men all sin da kan man inte sluta att tjaffsa eller ? En del verkar inte gilla att sluta bråka !en del verkar föda sig på att bråka med allt och alla av någon anledning .Lägg ner allt bråk och börja om !hur svårt kan det vara all sin da smiley_small_hug.gif Man blir ju lite småchockad av att en del nu ger sig på våra Moderatorer !Det säger en del om medlemarna här tycker jag !Som jag skrivit innan !dom som vill ha en bråktråd starta ett eget Foum där ni kan skälla på varandra och mobba och hålla på en tråd för dom som gillar att bråka med allt och alla .Fy säger jag om ni som håller på att trycka ner Moderatorerna också ,vad är det för fel på er ?vilka är era problem och vad vill ni få ut av det att sänka Moderatorerna ?

Tror det är stor skillnad på "tjafs" "bråk" och en diskussion Motti.
Ingen som tjafsar eller sänker modsen.
Gita

Men herregud, först startar du en tråd om att vara vänlig och sedan kommer du med drapan ovan.
Du befäster min åsikt att ärliga elakheter är att föredra framför falsk vänlighet.
Tycker nog att du bör överlåta till just moderatorerna att om nödvändigt kritisera andra forumister. Vem som passar in och vem som inte passar in är helt enkelt inte din sak att avgöra.

Betr. moderatorerna så är jag övertygad om att de är fullt kapabla att själva bemöta ev.kritik.
Gita
Elisabeth-Västkustkolonisten

är inte detta mot trivselregler?
Motti
Man blir något trött på en del när man verkligen försöker hjälpa till med att göra det här Forumet trevligt så är det alltid någon som ska mucka igång något .Nu blir man anklagad för att vara en "bråkmakare" men ge er !eller lägg ner tjaffset . slap.gif Snälla nån då !
Gita
CITAT (Motti @ 10-11-2012, 01:21) *
Man blir något trött på en del när man verkligen försöker hjälpa till med att göra det här Forumet trevligt så är det alltid någon som ska mucka igång något .Nu blir man anklagad för att vara en "bråkmakare" men ge er !eller lägg ner tjaffset . slap.gif Snälla nån då !

Bästa sättet att göra forumet "trevligare" kan kanhända vara att låta bli att ha så mycket synpunkter på andra.
Överlåt detta åt moderatorerna, de klarar det säkert på egen hand.
Gita
Anma
Ett annat tips för att få ett trevligare forum är att inte dra upp otrevligheter om och om igen.
Ha en underbar lördag. smile.gif

/mod
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon