Sidor: 1, 2, 3
andersen
I vanlig ordning så var Sylvia Bäst, tycker dock att alla är bra.
Aqvakul
Uggla är en skön typ.. många reflektioner, mycket empati... dessutom är han riktigt duktig på att tolka andras låtar...
Piccante
CITAT (Aqvakul @ 09-12-2012, 10:32) *
Uggla är en skön typ.. många reflektioner, mycket empati... dessutom är han riktigt duktig på att tolka andras låtar...

Jag tycker nästan han är bättre när han gör andras låtar än sina egna. Han är en mycket bra samtalsledare med sin nyfikenhet och oräddhet att ställa frågor. Han har verkligen hållit igång samtalen i programmet.
Aqvakul
CITAT (Piccante @ 09-12-2012, 11:26) *
Jag tycker nästan han är bättre när han gör andras låtar än sina egna. Han är en mycket bra samtalsledare med sin nyfikenhet och oräddhet att ställa frågor. Han har verkligen hållit igång samtalen i programmet.

tummenupp.gif
pejori
CITAT (Piccante @ 09-12-2012, 11:26) *

Håller med dig där.
Tycker också att Pugh visade oanade talanger på den fronten.
Inga från Närke
Tycker programmet är toppen roligt att höra låtarna när de är omsgjorda och hur artisterna hanterar andras låtar.
kerstin z5-6
Uggla har klass och är alltid bäst enligt mej smile.gif
Lady Hamilton
CITAT (kerstin z5-6 @ 14-12-2012, 00:11) *
Uggla har klass och är alltid bäst enligt mej smile.gif

Håller med dig fullständigt! tummenupp.gif
Aqvakul
Uggla är en härlig kis! wub.gif
anne-li i olofstorp
Gillar verkligenKung Uggla!!!
pejori
Får nog säga att lille Darin hade vissa likheter med Julio Eglesias, när han sjöng med Sylvia i går.
Men det var en bra omgång, även om jag var tveksam i början.
Både Uggla och Olle Jungström steg i mina ögon.
Olles texter kom fram i ljuset på ett oanat sätt. tummenupp.gif
Cacki
CITAT (pejori @ 16-12-2012, 19:59) *
Får nog säga att lille Darin hade vissa likheter med Julio Eglesias, när han sjöng med Sylvia i går.
Men det var en bra omgång, även om jag var tveksam i början.
Både Uggla och Olle Jungström steg i mina ögon.
Olles texter kom fram i ljuset på ett oanat sätt. tummenupp.gif

Ha, så lustigt! Det var precis vad jag sa till min gubbe också! w00t.gif
pejori
CITAT (Cacki @ 16-12-2012, 22:35) *
Ha, så lustigt! Det var precis vad jag sa till min gubbe också! w00t.gif

giggle.gif
malcolm
Har inte sett ett enda av programmen.
Anma
CITAT (malcolm @ 17-12-2012, 12:32) *
Har inte sett ett enda av programmen.

Då har du missat nåt!
Motti
Ja det var en härlig avslutning men lite tråkigt att det är slut -cry-.gif Men nu har jag önskat mig CD skivan i julklapp så man kan lyssna så mycket öronen tål smile.gif
pejori
CITAT (Motti @ 17-12-2012, 22:32) *
Ja det var en härlig avslutning men lite tråkigt att det är slut -cry-.gif Men nu har jag önskat mig CD skivan i julklapp så man kan lyssna så mycket öronen tål smile.gif

TV 4 PLAY ...välj middag, eller scrolla nedåt till måltiderna...(extramaterial) tummenupp.gif
Motti
Oj då det visste jag inte ! tack för tipset smile.gif
pejori
CITAT (Motti @ 17-12-2012, 23:20) *
Oj då det visste jag inte ! tack för tipset smile.gif

"Olles middag, så får du dunderhitten, "min far och jag" med Uggla,Samt darin med "apan som liknar dig" tummenupp.gif
Motti
Min far och jag tyckte jag mycket om tårarna rann här -cry-.gif Men duetten mellan Darin och den blonda tjejen i lördags (såg repricen på söndag) den var kanon !
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon