Sidor: 1, 2
Elisabeth-Västkustkolonisten
Att vägra någon en blodtransfusion vore för mig lika med mord
addo
CITAT (Elisabeth-Västkustkolonisten @ 08-03-2013, 17:39) *
Och vem vet a<tt ja inte kan lämna blod? Att jag inte har råd att lämna pengar till forskning ( som du tycker att man måste göra?=

addon din inställning är skrämmande.

Jag har då aldrig påstått att man måste lämna pengar till forskning.

Du får gärna läsa igenom vad jag skrivit innan du kommer med påståenden, lika sjukvård oavsett inkomst är jätte viktigt för mig och jag blir faktiskt ledsen när du försöker påstå något annat.

Angående vem som vet om du kan lämna blod eller inte så för står jag inte frågan.
Jubbe063
Ja, nu har vi rört oss i religionsspåret ett tag. Kanske dax att återgå till ämnet igen och utröna varför individerna väljer som de gör och inte vad de olika heliga skrifterna säger i frågan.

CITAT (addo @ 10-03-2013, 15:28) *
Jag har då aldrig påstått att man måste lämna pengar till forskning.

Du får gärna läsa igenom vad jag skrivit innan du kommer med påståenden, lika sjukvård oavsett inkomst är jätte viktigt för mig och jag blir faktiskt ledsen när du försöker påstå något annat.

Angående vem som vet om du kan lämna blod eller inte så för står jag inte frågan.

Och här borde vi sätta punkt i ämnet om vem som förordar det ena eller det andra bland oss här inne och återgå till huvudfrågan.
pejori
Märker hur utvecklingen rusat iväg, när det gäller donationer.

Gick med i "Tobiasregistret" redan -92 och då var benmärgsdonation en riktigt knepig sak.

Numera är det mest stamceller man använder, även om det fortfarande heter "benmärgsdonation"
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon