Sidor: 1, 2
Wilmer
CITAT (rikke @ 20-03-2014, 15:46) *
Hopptjohej jag hade ju fått brev. yahoo.gif

tummenupp.gif
ThereseTT
Kanon då ser jag fram mot att titta i brevlådan
bravo.gif
ThereseTT
Nu har kuvertet anlänt och jag väljer o vrakar nu.

Lägger på det senast imorgon på lådan.

ninale
Tjohoo yahoo.gif ett välfyllt kuvert med fröer har anlänt. Ska försöka få iväg brevet imorgon så är det hos nästa på fredag.
sandra.rath
Kuvertet dök upp hos mig idag! thanks.gif

Jag ska googla och fundera lite och postar det på söndag innan lådan töms.

Ha en skön helg i vårvärmen! coolgleam.gif
Peztis
Vilken överraskningen det var för mig att hämta posten igår! Där låg ett tjockt kuvert och JAMEN VISST JA! Frökedjan! Jag har ju inte varit inne här på en månad så det var en glad överraskning. Ska försöka ta mig tiden att kolla igenom idag så att jag kan lägga på lådan imorgon.

Det är sååå spännande att se vad ni har stoppat ned!
GunillaS
Oj, vilket tjockt fröbrev! Det kom idag på förmiddagen, och efter lite googlande och bytande ligger det nu på lådan på väg till Eva. Hoppas du får det i morgon. Det finns mycket att välja på!

Eva zon 1-2
Fick det idag. Har bytt och lägger kuvertet på lådan imorgon så skickas det på söndag.
Tack alla som har varit med och bytt frön denna säsongen och tack Margit som ordnar detta. blomma.gif
tulle
Idag landade frökuvertet hos mig.
tulle
Nu är frökuvertet postat till slutdestinationen för denna säsong.
Tack Margith för allt besvär du har med detta och också tack till alla er som bidragit med frö.
Önskar er alla en riktigt skön sommar med många vackra nya växter.
Margith
Nu har kuvertet kommit tillbaka till mig.
smiley_small_hug.gif till alla som varit med och ändrat på innehållet.

Nu är det som vanligt så att det finns ganska många fröpåsar kvar.

Om jag fyller ett kuvert med diverse fröpåsar (ca 10 st), vill du ha det?
Du kan alltså inte välja innehållet själv.
PM:a mig isf så får du min adress, för du måste skicka mig ett adresserat och frankerat kuvert (2 frimärken)

Vi hörs igen till hösten, eller hur?
Wilmer
smiley_small_hug.gif

Då ska jag ha mer ordning på fröerna för nu har jag fortfarande fröer kvar jag hittade efter tredje varvet rolleyes.gif
rikke
Hejsan!
Tack allihopa för ett trevligt fröbyte. thanks.gif Och vi ses till hösten. smiley_small_hug.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon