Full version: Miljöpartiet
Sidor: 1, 2, 3
Mjärden
CITAT (segelbåt @ 19-05-2016, 13:52) *
Hellre Annie Lööf... Jag skulle med glädje se på när hon drogs runt i smutsen.

Håller med fullständigt - det skulle vara en glädje om hon försvann från Centern - den politik som hon driver stämmer dåligt med gräsrötterna i centerrörelsen, som jag lärde känna under min uppväxt. Jag tror tex inte de delar hennes inställning i migrationspolitiken och decentralismen skrotade man redan på 90-talet.

Jag gillar Björklund, tycker han är sansad och kommer med många bra förslag, Ebba Busch Thor har jag ingen uppfattning om, då hon in visat riktigt vad hon går för än.

Återstår att se om det blir bättre i Miljöpartiet sedan Romson ersatts av Isabella Lövin...
Gossen Ruda
Är du rädd att bli smittad?
segelbåt
CITAT (Gossen Ruda @ 19-05-2016, 15:48) *
Är du rädd att bli smittad?

Rädd för att bli smygkommunist eller miljöislamist? Nej, det är större chans att jag börjar tro på påskharen än på S eller MP.
Gita
CITAT (sparvuggla @ 19-05-2016, 06:10) *
Här är sanningen:

http://www.aftonbladet.se/debatt/article22842321.ab

Och tyvärr hakade många även här på odla i drevet, i sina egna politiska syften.

Men snälla nån, vems sanningen är det du vill föra fram? Det du länkade till skulle inte ens en majoritet av miljöpartiet ställa upp på/se som sin sanning.
Ursäkta men hur gammal är du? Av dina inlägg så framstår du som en obstinat fjortis.
gita
Gita
[quote name='Mjärden' date='19-05-2016, 14:41' post='1728621']
Håller med fullständigt - det skulle vara en glädje om hon försvann från Centern - den politik som hon driver stämmer dåligt med gräsrötterna i centerrörelsen, som jag lärde känna under min uppväxt. Jag tror tex inte de delar hennes inställning i migrationspolitiken och decentralismen skrotade man redan på 90-talet.

Jag gillar Björklund, tycker han är sansad och kommer med många bra förslag, Ebba Busch Thor har jag ingen uppfattning om, då hon in visat riktigt vad hon går för än.

Återstår att se om det blir bättre i Miljöpartiet sedan Romson ersatts av Isabella Lövin...
[/quote
Håller med dig, Annie är jag inte så förtjust i, Björklund däremot var en riktigt bra skolminister som tyvärr inte fick fortsätta sitt arbete att få ordning på den svenska skolan.
Skulle vara kul med en kvinnlig statsminister efter alla gubbar och jag tyckeratt AKB är ett riktigt statsministerämne, långt överlägsen den tveksamme mumlande Löfven. Ser fram emot nästa val.
Gita
segelbåt
CITAT (Mjärden @ 19-05-2016, 14:41) *

Fröken Lööf tar idag kraftigt avstånd från sina egna uttalande.
https://twitter.com/annieloof/status/733676561266835456
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon