Sidor: 1, 2
segelbåt
CITAT (sparvuggla @ 25-07-2016, 19:58) *
Om personangrepp var ett gren i Rio-OS, då skulle du ta guld helt utan konkurrens............................

Inser du att du själv precis gjorde ett ganska grovt personangrepp? Eller det är kanske inte personangrepp när det kommer från dig? Det är säkert bara "fakta i upplysande syfte" då. wacko.gif

Självinsikten på detta forumet är under all kritik...
sparvuggla
CITAT (segelbåt @ 25-07-2016, 20:16) *
Självinsikten på detta forumet är under all kritik...

Ja vi är överens.
Vill du ha lite länkar på dina inlägg till Bengalow tex.... eller du kanske hittar dom ändå.....?

Men humor är bra och ha..... om man är öppen för det.
segelbåt
CITAT (sparvuggla @ 26-07-2016, 06:50) *
Ja vi är överens.
Vill du ha lite länkar på dina inlägg till Bengalow tex.... eller du kanske hittar dom ändå.....?

Men humor är bra och ha..... om man är öppen för det.

Jag antar att du läst bengalos poster till mig så att han får skitresponser av mig är inte konstigt, och t o m det är mer än han förtjänar. Och dina egna alster är inte några poemer direkt. Men som sagt, självinsikten är inte så bra här...

Trodde du blockat mig???
Mjärden
Ursäkta ett sidospår, som är kopplat till att söka information;

Malarmästarn; Jag länge tänkt att leta upp hur lagtexten är utformad för religionsfrihet för att skaffa underlag för en ev. uppvaktning av ett politiskt parti.
Tanken är att detta politiska parti (Liberalerna ?) skulle motionera i riksdagen så att lagtexten i religionsfriheten bättre stämde överens med dagens situation i Sverige med en stor andel muslimer i samhället.
Nu vet jag inte hur texten är utformad, men den skulle göra det svårare att ärva en religion och göra det lättare att avsäga sig en religion. Alternativet att inte tro alls på någon religion borde finnas även för dem, som avsäger sig en trosinriktning.

Var hittar jag lagtexten för religionsfrihet ?
Gossen Ruda
Förmodligen helt meningslöst, säger muslimska företrädare att det är dödsstraff för att lämna islam, en del gör så, så kommer ingen att lämna islam. Man anser helt enkelt att religionen står över lagen.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon