Sidor: 1, 2
Nellie
Jag har också undrat ibland, ganska ofta faktiskt.
När jag var höggravid, 2 veckor innan nedkomst, bäddade jag vår dubbelsäng, framtung som man var ramlade jag pladask på magen.

Jag ropade förtvivlat på min sambo, nu make, efter många försök fick han upp mej, sedan gick han och lät mej bädda färdigt?!

Nu har vi 3 barn, och firar 10-årig bröllpsdag 9 juli, han fortsätter på samma väg, men jag har upptäckt några få andra kvalitikationer, läs få.

Han är iallafall söt när han sover ( och kommer hem med lönen), haha.

Nellie wub.gif tongue.gif
Tesa
CITAT (andreas i uppsala @ 21-06-2004, 00:21)
Du lär behöva en jäkla massa painkillers ifall du skulle vara med och lira fotboll i div.I . Det är hårt, mycket hårdare än förut, eller vad sägs om öppet slagsmål tongue.gif Det är inte så ovanligt längre.
Du skulle inte klara dig en seukund ute på planen tongue.gif Vissa matcher är lika med fullkomligt krig.

Jag körde faktist vidare trots att hela foten vart bortsparkad. Så de så. tongue.gif Likadant när tänderna ryckte. sleep.gif

En ko är ingen match, gäss däremot tongue.gif ohmy.gif

Hmmm, hmmm.... jag fick faktiskt en gång för längesen den mycket tveksamma komplimangen; "du är den bästa, tyngsta huh.gif center jag sett...du bara kör över alla som inte flyttar sig" ..och jag kan ju säga att ...jag är ännu tyngre nu.... rolleyes.gif tror jag skule fixa dom där små manfolken enkelt...
laugh.gif laugh.gif
Jag körde faktiskt vidare den gången nån tog fel på mitt huvud och bollen i straffområdet......jag mindes inte så mycke efteråt men jag tror det blev mål wacko.gif rolleyes.gif ..självmål.... unsure.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon