Sidor: 1, 2
Annlo
Har nu äntligen fått mitt växthus!!!
Först ska man hitta en lämplig plats och då har vi problemet var det ska stå...skugga & sol...Jag har burit fram och tillbaka med växthussockeln och tittat på träden hela dagen för att se var skuggan är, för där ska jag minsann inte sätta mitt växthus...(Det vill ju till att man får en bra placering från början för det går ju inte o komma efteråt o gnälla...)
Som ett störande moment kommer då HAN och säger att "-där kan det inte stå för då måste vi gräva ur alldeles för mycket, minst en HALVMETER (mottar samtidigt med händerna som "storfiskar'n")och då kommer vi få jordskred vid nästa skyfall". Efter en timmes bärande på sockeln så slutade det med den plats jag kommit på från början men nu var det plötsligt hans idé....
Då måste man ju även montera ihop delarna, och då stöter vi genast på problem, HAN säger..." -Nä, JAG måste sätta upp fodrena kring fönstren i dag" (ja, de har ju ändå legat i 25 dagar så det var nog dags idag...)
Ja, jag klarar mig ändå bäst själv!
Jag vet ju ändå hur det brukar låta när vi ska montera ihop IKEA möbler,så... och då får man ju ändå vara inomhus, så ingen hör en...Ja det var ju bara att bita ihop och börja montera...
Efter ett glas vin nu på kvällen sa han att " Ja, imorgon kan vi mäta lite hur mycket vi ska gräva ur för att Bla, bla..." Slutade lyssna någonstans där...
Imorron ska jag börja gräva ur för att sedan börja gjuta plintar, och se då tror jag att det blir fart även på min karl för är det något domän som är hans så är det grävning o gjutning...Men det är enda sättet att få lite fart på herr'n för annars ska det planeras och mätas och hummas i flera da'r och jag blir tokig av sån't wacko.gif !!!
Så med lite kvinnlig list ska vi nog få upp mitt växthus inom en snar framtid

sleep.gif tongue.gif biggrin.gif

Annlouice (hoppas ni läser ironin mellan raderna, jag älskar ju min sambo rolleyes.gif )
*Felix matte*
Bakom varje framgångsrik man står en duktig kvinna tongue.gif laugh.gif biggrin.gif wub.gif
Mocca
En bra käring reder sig själv..........och en dålig en är det ingen som vill hjälpa.....wink.gif
Anonym
Annlo
Hi, hi mocca var det en pik till mig?? biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Mocca
Hihi......nä inte alls......."sitter o nynnar på Dear Liza".......fniss wink.gif
Blomstertanten
Karlar är användbara till en enda sak !
sleep.gif
Gissa vilken ! tongue.gif biggrin.gif laugh.gif
gammelnalle
CITAT (Blomstertanten @ 12-06-2004, 23:48)
sleep.gif
Gissa vilken !   tongue.gif  :D  :lol:

Jag kan då läsa mig till MINST tre olika !!!! Kanske har jag bättre fantasi??? tongue.gif

1. Komma hem med löningen
2. Gräva
3. Ha någon att skylla/skälla på!

Har sagt det förut men tål tydligen att upprepas:

Viva la differance och
Fruntimer är som luft för mig.........
Klarar mig inte speciellt länge utan.....
Smekajsa
vad man ska ha karlar till ????

älska dom obegränsat wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif

jag skulle inte vilja var utan min det är en sak som är säker biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Fialotta
Vilket härligt inlägg Annlo!

Kände igen vissa delar där...nämner inga namn smile.gif jag
tar oxå till kvinnlig list ibland, den är bra o ha smile.gif rolleyes.gif
Smekajsa
ssccchhyyysssss.....

min gubbe är faktiskt inne å läser här ibland

ni får inte avslöja våra interna små knep tongue.gif tongue.gif tongue.gif
adrian
AVSLÖJADE!!!
(jag har sett vad ni skrev... )
biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

Man kan vända på allt också, för ni är jättekonstiga ni med... tongue.gif

Men vi behöver ju varandra ändå...

(skulle bli rätt tråkigt utan vår partners oförståeliga sätt att hantera en hel del saker.. ) smile.gif
Annlo
Måste kanske tillägga att han ofta är bra o ha'! Jag älskar honom obegränsat, och han är far till mina barn!!

Men saken är den att vi, när det gäller sådana här tillfällen, har väldigt olika tidsperspektiv... När jag säger att jag vill ha något klart snart så menar jag NU och vill han ha något klart snart så är det inom det här året (om jag har tur!!). Man får bara lära sig knepen att gasa på honom, för tjata det är lika med att bromsa laugh.gif

Män uppmanas ju ofta att lära sig kvinnors språk, men jag har tröttnat på att vänta för det verkar som han inte är någon språkbegåvning, rolleyes.gif !!

Så då får väl jag gnugga mina små grå...

Annlouice

tongue.gif tongue.gif ...Kan ju erkänna att jag smuttat lite vin igår kväll när jag skrev inlägget...
Ewa L
CITAT (Annlo @ 13-06-2004, 11:36)
tongue.gif tongue.gif ...Kan ju erkänna att jag smuttat lite vin igår kväll när jag skrev inlägget...

Kommer osökt att tänka på citatet: In vino veritas. (I vinet sanningen) tongue.gif

En kompis till mig ville ha en mur fixad på tomten av sin man. Hon skaffade hem ingående ingredienser och väntade. Och väntade. Och väntade.

Sedan kom hon på det självklara: Hon gjorde den själv! Den blev inte vacker men sällsynt. Han blev jättesur och fick skämmas. Han är nämligen murare. biggrin.gif laugh.gif
gammelnalle
CITAT (Ewa L @ 14-06-2004, 07:59)
CITAT (Annlo @ 13-06-2004, 11:36)
tongue.gif  :P  ...Kan ju erkänna att jag smuttat lite vin igår kväll när jag skrev inlägget...

Kommer osökt att tänka på citatet: In vino veritas. (I vinet sanningen) tongue.gif

En kompis till mig ville ha en mur fixad på tomten av sin man. Hon skaffade hem ingående ingredienser och väntade. Och väntade. Och väntade.

Sedan kom hon på det självklara: Hon gjorde den själv! Den blev inte vacker men sällsynt. Han blev jättesur och fick skämmas. Han är nämligen murare. biggrin.gif laugh.gif

Blev sur och höll tyst som muren???
Mia, zon 3
Haha! laugh.gif
Skönt att man inte är ensam om att förundras över det motsatta könet! Min käre oäkta hälft kan vara svårstartad (åtminstone i trädgården....) men när jag väl fått honom att börja med något så ser jag inte röken av honom förrän han är klar.
När jag ville ha ett provisoriskt kryddland till exempel; Jag letade upp lite plattor, lade ut dem och tog bort grässvålen. Tyckte nog att det kunde räcka, med lite köpjord & luckring. Men då hade jag fått sambon intresserad, och han tyckte nog att lite mer kunde vi gräva. I slutändan hade han grävt hela landet mellan 50-90 cm djupt, bänt upp ett flertal enorma stenar från de djupen med spett, och kämpat mot mängder av plommonrötter, som vi inte ens vetat om innan..... Får säga att det växer så det knakar efter hans insats - tack älsklingen!
evelina
När jag var yngre försökte jag gör om mannen, jag kunde lika gärna ha ställt mig mot en vägg och slå huvudet i den.

Nu är jag äldre och lärt mig att vi är bra på så olika saker!
Vilken tur att vi ej är lika det skulle bli så tråkigt då.

Det handlar om att ge och ta.
Skulle inte vilja vara utan MANNEN i mitt liv! wub.gif
Tommy
"Bra sås reder sig själv" heter det väl?! wink.gif
uno
sleep.gif

Att gnälla över sleep.gif
uno
Du, var inte rädd för lite skugga mitt på dagen, det kan bli väldigt varmt i växthuset. Ni kommer väl ihåg att ordna för vatten och el.
sagt i all välmening.
Annlo
Jorå' jag har tänkt på vattnet i alla fall... Har köpt en hydromatic som ska stå för vattnandet! Elen har jag inte tänkt lika mycket på!! Är det någon mening att värma upp ett hus i glas på våren eller är det att elda för kråkorna?? Ang. skugga så har jag stora björkar och äppelträd som skuggar en hel del och då vill jag nog hellre skugga med väv när jag känner att det blir för mycket sol!

Att det är sagt i all välmening förstod jag...Jag behöver inte kammas medhårs även om jag kanske verkade vara en argbigga och tjatkärring (som aldrig är nöjd, typiskt fruntimmer!!)i mitt inlägg tongue.gif

Inlägget ska läsas med ett leende på läpparna och ett uns ironi biggrin.gif

Annlouice
Ullet
Har en moster som berättade om sin väninna som har en ungefär likadan man som du Annlo. tongue.gif tongue.gif
Hon har hittat det perfekta sättet att nå fram. När det kunde ta ett halvår att sätta upp en ny lampa började hon helt sonika göra allt själv, men inte särskilt bra däremot. När bekanta kom på besök brukade hon ta dom till det hon gjort, visa o säga:
- Har ni sett så 'fult' han gjort? (Hon sa iofs oslögt men det fattar nog få vad det betyder...*S*)

Det slutade med att han nu gör saker på en ggr.... biggrin.gif biggrin.gif

Själv kan jag tycka att det är tungt att vara beroende av ngn annan för ex. grävhjälp, flytta, bära etc, det är inte så enkelt när man inte kan eller bör belasta sig. Skulle vara kul att orka som alla andra ibland o inte behöva en stark arm eller två för att klara sin trädgård..
*Felix matte*
CITAT (Ullet @ 15-06-2004, 08:25)
Själv kan jag tycka att det är tungt att vara beroende av ngn annan för ex. grävhjälp, flytta, bära etc, det är inte så enkelt när man inte kan eller bör belasta sig. Skulle vara kul att orka som alla andra ibland o inte behöva en stark arm eller två för att klara sin trädgård..

Jag har ingen trädgård, men väl ett par blombänkar, amplar och en hel del krukväxter som kräver plantering och skötsel....
Allt sköter min man wub.gif och tänk att jag som varit stressig och pedant... har vant mig vid att bara se på biggrin.gif

Hur skulle vi klara oss om inte karlarna fanns? tongue.gif
Betty
Håller med båda tidigare talare; Skulle vara skönt att orka mer själv och inte öftast/alltid behöva hjälp av starka armar. Vilken tur att vi har dem, jag skulle få svårt att klara mig utan min gubbe! biggrin.gif
lisselbo
Är sambo med en som "älskar" att ha många projekt på gång samtidigt ( det är inte många som blir färdiga, ska ni veta )
Vad han sätter i första rummet är då helst att "pyssla" med bilarna.
Ett exempel är vårat sovrum som vi började renovera för 2 år sedan, är nästan klart, bara lite tapetsering och målning kvar.
Risken är väl att man inte vill ha tapeten nu som man valde då, vågar inte ens nämna att tanken på ett ev tapetbyte har cirkulerat i mitt huvud, då får man väl göra jobbet själv.
Men då kanske det blir klart iallafall eftersom jag gärna vill bli färdig dagen innan jag börjar så att säga.
Som det är nu med vårat sovrum så tänker jag att det är lika bra att han får fortsätta själv än att jag lägger mig i så att hans självkänsla inte får sig en törn.
T.o.m. ungarna har börjat pika honom lite men det hjälper föga.
mvh Marie
Hannele
CITAT (lisselbo @ 19-06-2004, 14:58)
Ett exempel är vårat sovrum som vi började renovera för 2 år sedan, är nästan klart, bara lite tapetsering och målning kvar.
Risken är väl att man inte vill ha tapeten nu som man valde då

Jag tycker inte det är så jättekonstigt att projekten tar lång tid, när man jobbar heltid. Om man dessutom har barn, som ska köras hit och dit, alla föräldrarmöten... så är det faktiskt ett under att så mycket blir gjort ändå.
wub.gif Som tur är, växer barnen upp och kan tapetsera själva!
lisselbo
Med tanke på att han har gått hemma ca 1 år ( i och för sig sjukskriven för ryggen, men inte värre en att ha kunnat gjort något ) så borde det iallafall ha hänt lite mer tycker jag.
~~Marie~~
Inga från Närke
Jag har en underbar sambo. Nu är ett projekt "Hönshus" klart.

Han har byggt skydd så vi får ha våra jordgubbar, ärtor och bönor ifred från kajor och björktrastar även rådjuren.
Det består av hörnstolpar och takstolpar av tryckimprigmerade stolpar 5x5 cm. Väggarna är av kycklingnät. Dörr finns för det är så högt att man kan gå upprätt.
Grannarna var lite nyfikna och då skojade han med att nu kan kärringarna stå här inne och kackla men med glimten i ögat.
Allt som skall grävas utför han bara jag pekar var, för han tycker om blommor och buskar i trädgården. Men ibland jobbar han på egen hand och det är inte alltid vi har samma smak, tycker det inte blir fint o.s.v. men det är bara att tiga annars kan det bli att hjälpen uteblir. Rensning gör jag annars kan allt rensas bort även det som ska var kvar. Det har han inte blick för vad som är ogräs.
gammelnalle
CITAT (Inga från Närke @ 19-06-2004, 19:39)
Jag har en underbar sambo. Nu är ett projekt "Hönshus" klart.

Grannarna var lite nyfikna och då skojade han med att nu kan kärringarna stå här inne och kackla men med glimten i ögat.

Tycker jag gott ni kan göra... kackla med glimten i ögat... wink.gif wink.gif wink.gif

tongue.gif tongue.gif tongue.gif
*Felix matte*
Något jag många gånger undrat över...
Varför får man inte säga till karlar om de gjort fel?

T.ex hör man ofta.... säg inget om det inte blev bra, för då kommer han aldrig mer att "hjälpa till"

Om en kvinna gör något "halvdant"... nog säger väl karln vad som var fel eller "inte sååå bra" wink.gif

Jepp, jag säger till... precis som min man har gjort när jag jobbat på hans område (skruvat i bilmotorer mm.) Det är ju så man lär sig wub.gif
kerstin z5-6
han gör jord -flyttar den dit jag vill o gräver , om dock motvilligt en del gropar -själv har jag för mesig nacke för att fixa storspadar .. så mkt mer kan man väl inte kräva ...
fast ny frisyr/ på honom vore inte dumt .. LOL
gammelnalle
CITAT (Felix matte @ 19-06-2004, 20:52)
Något jag många gånger undrat över...
Varför får man inte säga till karlar om de gjort fel?

T.ex hör man ofta.... säg inget om det inte blev bra, för då kommer han aldrig mer att "hjälpa till"

Om en kvinna gör något "halvdant"... nog säger väl karln vad som var fel eller "inte sååå bra" wink.gif  

Jepp, jag säger till... precis som min man har gjort när jag jobbat på hans område (skruvat i bilmotorer mm.) Det är ju så man lär sig  wub.gif

Lär ni er aldrig nåt från Dagens citat??? tongue.gif tongue.gif tongue.gif

Dagens Citat 11 juni

· Ett geni gör inga misstag. De fel han gör blir portaler till nya upptäckter.

James Joyce

tala bara om för honom att han är ett geni som nu återigen har upptäckt ytterligare ett sätt hur man inte skall göra......

smile.gif smile.gif tongue.gif
*Felix matte*
CITAT (gammelnalle @ 19-06-2004, 21:06)
tala bara om för honom att han är ett geni som nu återigen har upptäckt ytterligare ett sätt hur man inte skall göra......

wub.gif Det var så jag lärde mig att skruva isär och byta packningar i förgasaren till vår gamla Saab... jag gjorde också packningarna alldeles själv biggrin.gif (ritade och klippte ut)
Inga från Närke
CITAT (gammelnalle @ 19-06-2004, 19:57)
Tycker jag gott ni kan göra... kackla med glimten i ögat... wink.gif  ;)  ;)

Skojar du eller är det ett påhopp.

Kan tolkas som att jag inte skall skriva i detta forumet. Jag börjar faktiskt undra eftersom jag inga svar får på mina frågar när jag ställer dem här i forumet. För det är väl inte så att ni inte kan svara i denna kunskapsbank.
Är jag inne för lite?
Men jag läser varje dag och har jag någon fråga som jag inte har hittat svaret på så ställer jag den, tycker jag att jag har något att säga i andra icke trädgårdsrelaterade inlägg gör jag det annars är jag inte så synlig.
/Inga
Hannele
CITAT (Inga från Närke @ 20-06-2004, 10:16)
Jag börjar faktiskt undra eftersom jag inga svar får på mina frågar när jag ställer dem här i forumet. För det är väl inte så att ni inte kan svara i denna kunskapsbank.

Jag vet inte, vilken sorts frågor du har ställt?
Själv svarar jag aldrig på stora frågor eller smak-frågor typ:
"Jag har en tom rabatt, vad ska jag plantera där?" eller "Hur gör jag gräsmatta?"
Blomstertanten
CITAT (uno @ 14-06-2004, 12:21)
sleep.gif

biggrin.gif FEL !!!
yla
CITAT (Blomstertanten @ 20-06-2004, 19:19)
sleep.gif
Gissa vilken !   tongue.gif  biggrin.gif  laugh.gif

biggrin.gif FEL !!!

göra barn rolleyes.gif
gammelnalle
CITAT (oldwolfie @ 20-06-2004, 19:54)
CITAT (Blomstertanten @ 20-06-2004, 19:19)
sleep.gif

biggrin.gif FEL !!!

göra barn rolleyes.gif

Nej det kan man göra utan vår medverkan numera....

Jag tror fortfarande att ni bara har skaffat oss för att ha någon att skylla på..... mad.gif sad.gif unsure.gif wacko.gif blink.gif wink.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
MRLINDELL
Jösses vad citat ... gammelnalle har rekordet laugh.gif Hittar ingen lämpligt tråd, vill inte plita en ny bara för det här.

Men vissa kvällar kan man tänka sig frågan omvänt .. vissa kvällar kan man bli hur irriterad på damer som helst.

Jag var ute på en liten runda på Inlines, typ 7km, stora rundan är på det dubbla.
En dam kom och TUTADE och ville jag skulle flytta på mej för att köra om. Jag tod upp och rullade på och vinkade fram. Hon pluttade vidare med sin lilla bil och svor som bara den. Det är väl bara att åka förbi, det finns gott om plats.
Omkörningen tog tid, det var utför, jag kör bara med cykelhjälm.
Hon kör på fel sida i nästan en minut och vägen bryter av lite längs en stor häck, vi får möte med 2 st EU mopeder som skjutsar i hög fart. De ser bilen på fel sida och störtar över på min sida.
Jag får kasta mig ut i väggrenen med nästan tvärstopp som följd och hamnar i en grov idegranhäck.
Lårkaka 10x10cm, skrubbad armbåge och skrubbade fingrar på höger hand.
Så .. vad skall man med kärringar till som inte kan köra bil ..
Nu tillhör jag hurtbullarna som åker vikingarännet mm. Bara att fortsätta hem, plåstra om sig, ta några panodil och en painkiller och snygga till inlinsen lite för nästa tur.

Trafikreglerna säger: Kör man sakta skall man räknas som fotgängare på vänster sida. Kör man intensivare och fortare (typ motionsåkning) skall man köra på högra sidan. JAG följde trafikreglerna!
yla
sleep.gif

nu måste du snart berätta om jaghade rätt
du kanske vet nån mer sak
obs jag skojjar
jeg vet fler saker som karlar e bra på
men,,,,,,,tralala man kan ju skojja lite eller
andreas i uppsala
Lite skrubbsår var det därför du blev sur på henne? Sånt får jag minst 2-3 gånger i veckan. Just nu är jag borta från min sport p.g.a stukade tår(alla). Får mycket stryk, men ger också mycket stryk. biggrin.gif

Vikingarännet vad är det för fjollgrej tongue.gif Det är bara att glida på isen hela vägen tongue.gif
MRLINDELL
Prova! Kolla kondis & benstyrka.
*Felix matte*
CITAT (gammelnalle @ 20-06-2004, 21:20)
Jag tror fortfarande att ni bara har skaffat oss för att ha någon att skylla på.....  :angry:  :(  :unsure:  :wacko:  :blink:  ;)  :D  :D  :D

Skylla på wink.gif tongue.gif laugh.gif biggrin.gif
Voffo de då?
Jag vet svaret... Ta på oss sockarna! laugh.gif Det är det ni är bra till wub.gif

Du vet det behövs när armarna är kortare än avståndet till fötterna tongue.gif laugh.gif laugh.gif
andreas i uppsala
Jag vet hur det är tongue.gif. Har spelat bandy i ett antal år.Men det är inte hårt.Gillar när det smäller tongue.gif På vikingarännet har man också långfärds. Det hela beror på hur varmt det är och hur mycket det blåser. Särskilt jätte svårt är det inte wink.gif men det skiljer från person till person
Tesa
..men kära nån.....skrubbsår och lårkaka..och stukade tår.... ohmy.gif
Äh, kom tillbaks när ni haft en ko stående i knät så ska ni få se på lårkaka eller ställ en på fingrarna eller på tårna....och "painkiller"...de tar jag först när nån nästan sparkat av mig benet......
Jag säger då det ...."stackars små karlar"..... rolleyes.gif
andreas i uppsala
Du lär behöva en jäkla massa painkillers ifall du skulle vara med och lira fotboll i div.I . Det är hårt, mycket hårdare än förut, eller vad sägs om öppet slagsmål tongue.gif Det är inte så ovanligt längre.
Du skulle inte klara dig en seukund ute på planen tongue.gif Vissa matcher är lika med fullkomligt krig.

Jag körde faktist vidare trots att hela foten vart bortsparkad. Så de så. tongue.gif Likadant när tänderna ryckte. sleep.gif

En ko är ingen match, gäss däremot tongue.gif ohmy.gif
*Felix matte*
CITAT (Tesa @ 20-06-2004, 23:55)
..men kära nån.....skrubbsår och lårkaka..och stukade tår.... ohmy.gif
Äh, kom tillbaks när ni haft en ko stående i knät så ska ni få se på lårkaka eller ställ en på fingrarna eller på tårna....och "painkiller"...de tar jag först när nån nästan sparkat av mig benet......
Jag säger då det ...."stackars små karlar"..... rolleyes.gif

laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Bettson
CITAT (andreas i uppsala @ 21-06-2004, 00:21)
Du lär behöva en jäkla massa painkillers ifall du skulle vara med och lira fotboll i div.I . Det är hårt, mycket hårdare än förut, eller vad sägs om öppet slagsmål tongue.gif Det är inte så ovanligt längre.
Du skulle inte klara dig en seukund ute på planen tongue.gif Vissa matcher är lika med fullkomligt krig.

Jag körde faktist vidare trots att hela foten vart bortsparkad. Så de så. tongue.gif Likadant när tänderna ryckte. sleep.gif

En ko är ingen match, gäss däremot tongue.gif ohmy.gif

TAck för morgonskrattet!
'
Vore jag mera tekningskt bevandrad så skulle jag inte bara citera Andreas utan även Tesa och Mr Lindell.

Ni får mig osökt att tänka på reklamfilmen med grabbarna som stod i hissen och jämförde sina skador från hockeyn. Tävlingen pågick tills hissdörren öppnades och Salming stod utanför, sedan kom diskussionen av sig.

Gäss är faktiskt inte så svårt at klara av, Dom domterar man med en handrörelse om man vet hur man gör.

Fortsätt gärna, jag skrattade så.... gott. laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
gammelnalle
CITAT (MRLINDELL @ 20-06-2004, 23:23)
Omkörningen tog tid, det var utför, jag kör bara med cykelhjälm.

Lårkaka 10x10cm, skrubbad armbåge och skrubbade fingrar på höger hand.
Så .. vad skall man med kärringar till som inte kan köra bil ..

Jo JAG tycker faktiskt lite synd om dig.
Men jag kan förstå den kvinnliga bilisten också....

CITAT
jag kör bara med cykelhjälm.

biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif Tacka för att hon tappade fattningen.... en NAKEN karl på inlines bara med en cykelhjälm........

Tänker onekligen på Hasse Alfredssons sketch:

"Iförd endast en hög hatt, och på huvudet hade han en turban"

(och jag vet att DU MRLINDELL inte skrev att du var naken... bara roligt att få läsa precis som man vill)

och nu vet vi alltså vad vi män är till för.... och vad fruntimer inte är till för ???

Ta på strumpor....

mad.gif sad.gif unsure.gif wacko.gif blink.gif wink.gif

biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
gammelnalle
sleep.gif

Men Blomstertanten.....

vad

skulle vi

nu vara till... eller har du problem med armlängden åsså??
yla
CITAT (gammelnalle @ 21-06-2004, 21:43)
sleep.gif

Men Blomstertanten.....

vad

skulle vi

nu vara till... eller har du problem med armlängden åsså??

thihi gammelnalle så inte heller du vet det
illa illa

tongue.gif tongue.gif tongue.gif tongue.gif tongue.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon