Sidor: 1, 2
zaaritha
Håller med dej! rolleyes.gif
Kathy
Den här gången var programledarna riktigt proffsiga!
Och mellanshowen var ju otroligt bra!
Kul att Afro-dite dök upp.
Caprice
Caroline är ju jätteduktig..! wub.gif
Vilket härligt "gammalt" sound hon kör med...
För tankarna till en gammal club på 40-talet..

Nanne är proffsig och låten är bra... Är övertygad om att den kommer ligga riktigt bra till i Globen..!

Helt rätt låtar gick till Globen!

Annielie´s uppknäppta blus kändes bara löjligt... wink.gif

Caprice
Kathy
Anneli Ryde ska visst lägga av som sångare nu.....
...enl Aftonbladet.
Kan ju bara vara ett uttalande mitt i besvikelsen.......
kristerh
Jag tycker att det var bara skitlåtar, hade höga förväntningar på katrina and the... hon har ju en superbra röst men den låten var bara ....
Nanne gillar jag oxså men tycker inte hennes låt hade minsta schlager i sig unsure.gif Jag läste att det blir färre o färre som röstar, undrar vad det kan bero på wink.gif betala programen kan de göra med tv licensen, dessutom har man ju ingen lust att rösta med det urvalet av låtar som det är.
krister
birgitek
Tycker att Nanne och hennes låt var superbra, även den andra direktkvalificerade låten var bra och framfördes av en jätteduktig sångerska! betr. Anneli Rydé så har jag aldrigt gillat henne som artist.
lotta_
CITAT (Caprice @ 06-03-2005, 10:31)
Annielie´s uppknäppta blus kändes bara löjligt... wink.gif

Det var säkert meningen att hon skulle se sexig ut men det såg istället ut som att hon hade glömt stänga en knapp. laugh.gif
Blomstertanten
CITAT (fruberglund @ 06-03-2005, 01:04)
Undrar mest varför alla känner att de måste visa pattarna? Och speciellt då "gamla kärringar" (förlåt, hoppas ingen tar åt sig), det är ju bara sååååååååååå patetiskt!!!

unsure.gif Är det mindre patetiskt om man är yngre då ?

Och så undrar jag om det är jag som ser dåligt eller ? Inte såg jag några "pattar" ! sleep.gif
Fast jag verkligen försökte se några. tongue.gif

Och egentligen så är det ju inte framträdandet som är det viktigaste, det är ju faktiskt en meloditävling. Men det verkar som om alla glömt bort det !
Caprice
Tyvärr blev det platt fall för Nanna...

Hon var lovad ett skivkontrakt om hon kom till Globen..
Nu föll hon på mållinjen, inget Globen och inget skivkontrakt... sad.gif

Caprice
pisanggoreng
Hon lär nog få skivkontrakt på annat håll... tror jag.
Sulawesii
Det vore skam annars!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon