|
Christoffer
05-03-2005, 18:43
Vad har ni för stjärntecken? Själv är jag vädur.
ninnisky
05-03-2005, 18:44
LillaTiger
05-03-2005, 18:50
Jag är också Vädur. =D
Vilket är bäst, då, kan man ju undra??
Airamya
05-03-2005, 18:54
Hm... hur utförligt svar önskas? Vattuman, med månen i stenbocken, ascendenten i Skorpionen o ett stellium i Skytten
TeliaNet
05-03-2005, 18:57
><> ><> ><> ><>-_-
100% stenbock
Oxe. Mycket tydlig. Som Tjuren Ferdinand. Blir nästan aldrig arg, men de få gånger jag blir arg....  DÅ NI!!!
Copycat
05-03-2005, 19:47
..
Eva i Skåne
05-03-2005, 19:48
CITAT (TeliaNet @ 05-03-2005, 18:57) ><> ><> ><> ><>-_- Hej Fisken! Det ser fräckt ut, ditt sätt att skriva. Själv är jag skorpion
Eva i Skåne
05-03-2005, 19:55
Det skulle vara minst lika intressant att veta vilka som tror på detta med astrologi Jag gör det inte, men jag tycker det är ganska roligt att slå en blick på dagens horoskop i dagstidningen. Nu är ju inte dessa horoskop på något sätt personliga, men det finns ju folk som betalar för att få ett personligt årshoroskop t ex. Nån som har positiv erfarenhet?
zaaritha
05-03-2005, 20:06
Oxe med ascendenten i fiskarna och månen i skytten!
Gossen Ruda
05-03-2005, 20:14
Har aldrig nånsin trott på horoskop och kommer aldrig att göra det. Detta dravel ingår i alla andra världsomspännade bluffer. Bara tanken på att framtiden är utstakad beroende på var solen står när man föds är löjlig. Horoskop är oftast skrivna så att dom passar in på alla med lite god vilja, därför stämmer dom. Blev nån lessen nu? Sanningen gör ont ibland.
zaaritha
05-03-2005, 20:16
Inte jag, i alla fall! Läser aldrig de allmänna horoskopen i dags-o veckotidningar. Har fått ett horoskop enbart för mej, s a s-- och det var lite "kusligt".......
Jag är en värdelös skytt. Här nedan kan var och en se hur de är i verkligheten Vattumannen (21/1-18/2) Du är uppfinningsrik och du lutar åt progressivitet. Du ljuger mycket och ofta. Du upprepar samma misstag gång på gång eftersom du är korkad. Alla tycker att du är ett jävla svin. Fiskarna (19/2-20/3) Du är en pionjär och tycker att de flesta människor är skithuvud. Du är snabb att ge igen, otålig och full av goda råd. Det enda du gör är folk du möter förbannade. Du är snarstucken. Väduren (21/3-20/4) Du har livlig fantasi och tror ofta du är förföljd av Säpo eller PRO. Du har lite inflytande på dina vänner och folk avskyr dig för att du skryter med den lilla makt du har. Du saknar självförtroende och du är en allmän nolla. Oxen (21/4-21/5) Du är praktisk och ihärdig. Du äger stor beslutsamhet och arbetar som fan. De flesta tycker att du är envis och tjurskallig. Du är bara en jävla kommunist. Tvillingarna (22/5-21/6) Du är intelligent och snabbtänkt. Folk gillar dig eftersom du är bisexuell. Du tenderar att vänta dig för mycket tillbaka i förhållande till vad du ger. Det innebär att du är en snål jävel. Tvillingar är ökända för incest. Kräftan (22/6-22/7) Du är sympatisk och förstående när det gäller andras problem, vilket gör dig till en lättlurad sate. Du skjuter alltid upp saker. Det är därför du alltid kommer att gå på A-kassa och tära på samhället. Alla som sitter i fängelse är kräftor. Lejonet (23/7-23/8) Du ser dig själv som en född ledare. Andra ser dig som en idiot. De flesta lejon är bråkmakare. Du är fåfäng och tål inte kritik. Din arrogans är direkt vedervärdig. Lejon är tjuvaktiga slynor och får ut mer av onani än sex. Jungfrun (24/8-22/9) Du är den logiska typen och hatar oordning. Din pedantiska attityd gör dina vänner och arbetskamrater fysiskt sjuka. Du är kall och okänslig och somnar ofta när du knullar. Jungfrur blir bra bussförare och hallickar. Vågen (23/9-23/10) Du är den artistiska typen och har svårt att hantera verkligheten. Är du man är du högst sannolikt bög. Dina chanser till anställning och bra lön är lika med noll. De flesta kvinnliga vågar är horor. Alla vågar dör av könssjukdomar. Skorpionen (24/10-22/11) Du är värst av dem alla. Du är slipad i affärer och helt opålitlig. Du kommer att klättra till toppen av karriärstegen på grund av din totala brist på etik och moral. Du är den perfekta skitstöveln. De flesta skorpioner blir mördade. Skytten (23/11-21/12) Du är optimistisk och entusiastisk. Du har en vårdslös tendens att blint lita till turen eftersom du är fullkomligt talanglös. Majoriteten av skyttar är fyllon. Du är en värdelös skit. Stenbocken (22/12-20/1) Du är konservativ och rädd för att ta risker. Du är kort sagt en feg fjolla. Ingen stenbock har någonsin betytt något. Du borde ta livet av dig.  (retas lite bara)
zaaritha
05-03-2005, 20:34
ninnisky
05-03-2005, 20:52
tror inte ett dugg och läser aldrig horoskop
Copycat
05-03-2005, 21:32
Men Gossen Ruda.......frågan var ju inte bara OM du tror på det, frågan från början var ju i vilket tecken du är född. Och det spelar ingen roll hur mycket du ogillar astrologi, född i ett stjärntecken ÄR du vare sig du vill det eller inte
Irene_L
05-03-2005, 21:52
Jag är född i fiskarna!!! Men den beskrivningen som Boxer har känner jag inte igen  Den var helt ny för mig  Ska fråga min man om han tycker den stämmer på mig mvh Irene
*solis*
05-03-2005, 22:11
Skorpionen (24/10-22/11) Du är värst av dem alla. Du är slipad i affärer och helt opålitlig. Du kommer att klättra till toppen av karriärstegen på grund av din totala brist på etik och moral. Du är den perfekta skitstöveln. De flesta skorpioner blir mördade.
netaave
05-03-2005, 22:16
CITAT (solis @ 05-03-2005, 22:11) Skorpionen (24/10-22/11) Du är värst av dem alla. Du är slipad i affärer och helt opålitlig. Du kommer att klättra till toppen av karriärstegen på grund av din totala brist på etik och moral. Du är den perfekta skitstöveln. De flesta skorpioner blir mördade.  Tidig skorpion, känner mig mer som Våg, Solis beskrivning stämmer då inte alls in på mig.
netaave
05-03-2005, 22:23
Jag har faktiskt Ulla Sallerts bok "Astrologi" där hon beskriver män och kvinnor i olika stjärntecken, vilka som passa med varann o.s.v. Jag gjorde en koll i bekantskapskretsen för en tid sen och det var förvånansvärt många som stämde överens i sina förhållanden med den hon uppgav man skulle passa med.
Vet att jag för några år sen hade en tabell över hur olika stjärntecken passar med varandra, graderad 1-5 eller nåt. Skulle vilja ha den igen, någon som har den?
stennie
05-03-2005, 22:42
*Felix matte*
05-03-2005, 22:43
Vädur är jag  ..men Boxers beskrivning håller jag inte med om
Gossen Ruda
05-03-2005, 22:47
Ok, då. Jag passar bra ihop med mitt akvarium.
lisselbo
05-03-2005, 23:10
Vattumannen (21/1-18/2) Du är uppfinningsrik och lutar åt progressivitet. Du ljuger mycket och ofta. Du upprepar samma misstag gång på gång eftersom du är korkad. Alla tycker att du är ett jävla svin. Min signatur verkar inte stämma så bra ~Marie~
CITAT (lisselbo @ 05-03-2005, 23:10) Min signatur verkar inte stämma så bra ~Marie~ Såja! upp med hakan. Som tur är finns det undantag.  *klapp*
lisselbo
05-03-2005, 23:18
Men jag är ganska uppfinningsrik
Skytte (som bor ihop med en skorpion... det ska egentligen inte fungera)  Men vi har sju år snart.  Jag och gubben
CITAT (lisselbo @ 05-03-2005, 23:18) Men jag är ganska uppfinningsrik  Så ska det låta!  Det gäller att se positivt på så mycket som möjligt. Men det komiska/ironiska i det hela är faktiskt att skyttens horoskop stämmer in på mig när jag tänker efter. Inget jobb, inga ungar och blir ganska berusad vart tredje år ungefär. Men det ordnar sig nog. Skytten (23/11-21/12) Du är optimistisk och entusiastisk. Du har en vårdslös tendens att blint lita till turen eftersom du är fullkomligt talanglös. Majoriteten av skyttar är fyllon. Du är en värdelös skit. (Fast helt talanglös är jag inte. Kan faktiskt knyta skorna själv.)
CITAT Vilket är bäst, då, kan man ju undra?? Virgo är bäst! CITAT Jungfrun (24/8-22/9) Du är den logiska typen och hatar oordning. Din pedantiska attityd gör dina vänner och arbetskamrater fysiskt sjuka. Du är kall och okänslig och somnar ofta när du knullar. Jungfrur blir bra bussförare och hallickar. Men bussförare har jag inte lyckats bli
CITAT (Boxer @ 05-03-2005, 20:32) Oxen (21/4-21/5) Du är praktisk och ihärdig. Du äger stor beslutsamhet och arbetar som fan. De flesta tycker att du är envis och tjurskallig. Du är bara en jävla kommunist. Mvh Fenja
zaaritha
06-03-2005, 01:22
Finns här nå´n mer än jag --som fått ett s k seriöst horoskop?
CITAT (Gossen Ruda @ 05-03-2005, 22:47) Ok, då. Jag passar bra ihop med mitt akvarium. Då kan jag inte vara alltför fel ute med ett litet födelsegrattis... även om jag kanske missar rätt dag  . Skickar över "den lille gossen" med en präktig amiral åt dig.
CITAT (Virgo @ 06-03-2005, 00:55) Men bussförare har jag inte lyckats bli  Bussförare har jag lyckats bli - men inte jungfru  .
Christoffer
06-03-2005, 08:30
Jag vet själv inte om jag tror på astrologi, men jag hör gärna från andra vad de har att säga. Läser aldrig horoskop, men jag har fått förklarat av en kristen astrolog (????) i 8 timmar en hel del om mig själv. En hel del stämde, vissa privata grejer också, men jag är ändå osäker på om jag tror på det eller ej.
Monica M zon 4
06-03-2005, 08:31
Jag är vattuman! Häftig bild, Amira! Hoppas Gossen Ruda blir glad!
Gossen Ruda
06-03-2005, 08:49
Tack så mycket Amaira, dina montage är superläckra. Jag har i stort sett slutat fira födelsedag, det kanske blir så när man kan skriva 50+. Inget att fira direkt. Därför brukar jag aldrig tala om vilket datum det infaller men jag kan tala om att jag under skoltiden hade en bästiskamrat med det passande namnet Torgny Fredriksson.
CITAT (Gossen Ruda @ 06-03-2005, 08:49) Därför brukar jag aldrig tala om vilket datum det infaller--- Du gjorde ju just det... Amaira! Kom ihåg den 26 februari till nästa år! (snygg bild förresten...  )
Caprice
06-03-2005, 10:16
Här är jag... Caprice
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|