Sidor: 1, 2
amaira
CITAT (Caprice @ 06-03-2005, 10:16)
Här är jag...

Skönt att se att du inte är kokt i alla fall wub.gif .
Sollan
Tvillingarna (22/5-21/6)
Du är intelligent och snabbtänkt. Resten...näe!

Däremot är jag otålig, entusiastisk, startar ständigt nya projekt som jag sällan slutför, förväntar mig att alla frön i påsen ska gro, har alltid massa ideér, ett sabla humör, osv,osv... sleep.gif
Caprice
CITAT (amaira @ 06-03-2005, 10:18)
Här är jag...

Skönt att se att du inte är kokt i alla fall wub.gif .

Självklart inte...! ohmy.gif

laugh.gif

Caprice
evelina
Här är mitt tecken. Jungfru Marie nycklar.
yla
Här är jag...

biggrin.gif

Caprice

söööööööööööööt
Brandklipparen
Tvilling
lotta_
Oxe!
Tesa
Är jag den enda stenbocken på hela forumet???...då är det väl lika bra att jag går och tar livet av mig då.... unsure.gif
kristerh
Jag är skytt,
krister
Bobbin
CITAT (Boxer @ 05-03-2005, 20:32)
Tvillingarna (22/5-21/6)
Du är intelligent och snabbtänkt. Folk gillar dig eftersom du är bisexuell. Du tenderar att vänta dig för mycket tillbaka i förhållande till vad du ger. Det innebär att du är en snål jävel. Tvillingar är ökända för incest.

Det enda som stämmer är den första meningen. F ö passar inte karaktärsdragen som tvillingarna har alls in på mej, så jag tror inte ett dugg på det.
pejori
CITAT (Tesa @ 06-03-2005, 14:49)
Är jag den enda stenbocken på hela forumet???...då är det väl lika bra att jag går och tar livet av mig då.... unsure.gif

jag är ju det också skrev jag ju biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Ani
Jag är tvilling. rolleyes.gif wub.gif
Pia mitt i Skåne
Här kommer det en vååååååååg...
Tesa
CITAT (pejori @ 06-03-2005, 15:45)
CITAT (Tesa @ 06-03-2005, 14:49)

jag är ju det också skrev jag ju biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

Ojdå...det missade jag ju...
Va skönt....det är fler som är lika obetydliga som jag....kanske vi kan betyda nåt iaf om vi är 2... wub.gif rolleyes.gif
160kvm stort hus
Blandning mellan fisk och vattuman. ( född på gränsen )
Och det finns tydligen ett speciellt horoskop för oss "blandraser". jag är en sån typisk blandning, stämmer så bra in att jag blir mörkrädd ibland.

Mvh G
Zazu
skorpion, så akta er! biggrin.gif biggrin.gif laugh.gif laugh.gif tongue.gif
Milex
Skytt här med. Förlitar sig på turen, javisst! Talanglös, nä det tror jag inte. Jag har en väl använd talang på att tappa bort saker. Har fått ett personligt horoskop ställt en gång. Men vad det stod, nä det minns jag inte. Och, ja, det är naturligtvis borttappat.biggrin.gif
Gubben är oxå skytt!
estet
Vattuman är jag...
Sulawesii
Me too....
Iza
Typisk oxe.
Malvia
Kul tråd!
Är en typisk skytt och för det mesta stämmer horoskopen tycker jag.
Maken är en typisk Stenbock och vi borde inte passa ihop har jag hört, men vi har varit gifta i 25 år. Döttrarna är vädurar alla tre, och när jag läste om tecknet Vädur så skulle man undvika att ha mer än ett barn född i väduren! HA!
mulle
En tvilling som inte kan begripa hur någon kan tro på horoskop...
Mulle
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon