Sidor: 1, 2
Agger
CITAT (ninnisky @ 15-03-2005, 18:40)
Gamla och nya dammråttor och många dessutom. Har inte kommit på hur dom förökar sig ... . unsure.gif unsure.gif men fort går det!

Dom är tvekönade dom rackarna! smile.gif
Heddas matte
Röstade på hund eftersom hunden tar störst plats... men skulle ha röstat på gnagare om man fick rösta flera gånger... jag har ett par råttor och det är jättetrevliga husdjur. nästan som hundar, fast små.. kommer på inkallning, kan göra små konster för godbitar, keliga och egensinniga.. smile.gif och dessutom kan många allergiker ha råttor!
fruberglund
CITAT (mulle @ 15-03-2005, 12:10)
fruberglund, jag måste bara fråga...
Hur går minigris och trädgård ihop? Bökar den inte upp allting?
Mulle

Det finns tydligen två "sorters" minigrisar. De som gillar gräsrötterna bäst och alltså bökar upp gräset för att komma åt att äta de goda rötterna och de som bara gillar gräset och alltså inte behöver böka för att smaka på det goda smile.gif

Tindra är den senare sorten, gillar alltså gräset ovanifrån och bökar inte. Hon har heller inte varit speciellt intresserad av rabatterna. Tror hon är lite fisförnäm av sig och ska vara en fin dam laugh.gif. När hon var liten gjorde vi iordning en jordhög med fräsch fin mulljord så hon skulle kunna böka lite i den annars steniga grisgården.

Hon bara tittade på jordhögen, puttade lite, fnös och sen brydde hon sig aldrig om den igen. Och grisar som ska gilla att bada i gyttja, jo, jag tackar jag biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif Inte den här damen inte!

Den lilla vet vi inte vad han är för sort. Det lär visa sig till sommaren. Han gillar i och för sig att böka på oss men det betyder ju inte att han gillar rötter bäst för det. Men man får nog passa rabatterna. Om han bökar sönder nåt så kommer han inte få gå lös i trädgården smile.gif

Pejori...din busunge biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
gammelnalle
Just nu mste väl ändå

Systembolagets

MARSVIN
vara vanligast???

schkål!!!

biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
ninnisky
biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
pejori
CITAT (fruberglund @ 16-03-2005, 12:39)
Pejori...din busunge biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
jag vill ha en gris ju!! biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon