Full version: Kränkt?
Sidor: 1, 2
Betty
självklart ska vi det! laugh.gif
farbror B
får ni ta fram nycklarna sen om och när ni vill.. eller? laugh.gif
Betty
Absolut! Den som har nycklarna bestämmer! laugh.gif
Rossi
CITAT (farbror B @ 25-04-2005, 13:25)
Ja, vill ni det så utveckla något bra då. Bara en fråga.... ska ni kvinnor då ha hand om nycklarna? wink.gif

Nycklar?! I det här sammanhanget passar det nog bättre med kodlås! biggrin.gif
Inga från Närke
CITAT (mamamaggan @ 23-04-2005, 00:56)
Man undrar ju hur de skulle vara konstruerade! rolleyes.gif

Jag har en bild på det ska jag lägga in det i albumet så får ni se????????????? Hittade en på nätet en gågn för ett tag sedan och på kul sparade jag den.
mamamaggan
JA , JA lägg in bilden för sjutton! laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif rolleyes.gif
Inga från Närke
CITAT (mamamaggan @ 25-04-2005, 20:49)
JA , JA  lägg in bilden för sjutton! laugh.gif  :lol:  :lol:  :lol:  :rolleyes:

Här kommer den:

http://www.odla.nu/album/data/inga/2395_p26068.jpg

biggrin.gif
Reserv
wacko.gif blink.gif ohmy.gif Aj, aj, aj, ser inte bekvämt ut! tongue.gif rolleyes.gif
pejori
ser bra ut tycker jag laugh.gif laugh.gif
nått för sexbrottslingar kanske biggrin.gif biggrin.gif rolleyes.gif rolleyes.gif
(skämtar!!!!) rolleyes.gif rolleyes.gif
mamamaggan
laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Man undrar ju vem som konstruerat det rolleyes.gif , varför , det törs jag inte fråga unsure.gif .
andersen
Här är domen http://expressen.se/index.jsp?a=275833

Jag trodde aldrig att det skulle sluta så.
Reserv
Jag tar för givet att det norska rättsväsendet dömer till hårdare straff än sverige. Undra då vad en "normal" våldtäkt skulle gett för straff. unsure.gif
För att ingen ska bli fly förbannad nu så menar jag naturligtvis inte att det är normalt med en våldtäkt, jag menade när en man förgriper sig på en kvinna. I sverige verkar det juh vara helt okey många gånger, gärna med gängvåldtäkter då också. Tjejen ville det juh säkert blink.gif wacko.gif jaa, jisses, jag säger då det huh.gif
mamamaggan
Har i flera år sagt att jag ska flytta till Norge ( gillar inte EU ) och där ser man. Där kan man döma för våldtäkt aven om den som utsätts är berusad.

Vi kanske ska skicka våra lagstiftare på studiresa till Norge?!

wink.gif wink.gif unsure.gif
AvalonC
CITAT (Rossi @ 25-04-2005, 20:33)
CITAT (farbror B @ 25-04-2005, 13:25)
Ja, vill ni det så utveckla något bra då. Bara en fråga.... ska ni kvinnor då ha hand om nycklarna?  ;)

Nycklar?! I det här sammanhanget passar det nog bättre med kodlås! biggrin.gif

eller så borde den ha en dator som tar fingeravtryck från frun och enbart öppnar när hon vill....

För då kan man vara helt säker på att de förblir trogna.

laugh.gif laugh.gif biggrin.gif
farbror B
Det skulle ju också garantera att frun är trogen.. wink.gif
Betty
CITAT (andersen @ 27-04-2005, 19:31)

Att döma av ditt första inlägg i den här tråden så förstår jag att du är förvånad...
Jag säger bara: Heja Norge! Jag sa mer eller mindre på skämt att jag ska emigrera till Norge när Sverige gick med i EU. Man kanske skulle fundera lite mer allvarligt på det... wink.gif De verkar ha en humanare lagstiftning där.
AnnammA
När jag läste i tidningen om våldtäkten mot den sovande mannen, tänkte jag på ett TV-program om en sovande kvinna som också låg och sov och vaknade upp av att en man våldtog henne. Där räknades det inte som våldtäkt...Och därför skulle hon inte få ut från försäkringsbolaget i försäkringen mot överfallskydd(tror jag det heter...)
(Nu i vår har man ändrat på lagen om vad som är våldtäkt, så att nu hade det räknats som våldtäkt...)

AnnA
Sommartorparn
CITAT (andersen @ 27-04-2005, 19:31)

Andersen tänk efter en gång till! Dina sexuella drömmar är en sak. Handgriplighet är en annan sak. Föreställ dig att en person använder sig av din kropp utan att överhuvudtaget intressera sig för om du vill eller inte vill, och inför publik dessutom. Självklart att detta måste dömas som våldtäkt.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon