Full version: Forum etik
Sidor: 1, 2
Posse
CITAT (AndreasBlomquist @ 06-06-2005, 23:21)
CITAT (Posse @ 06-06-2005, 23:17)
CITAT (Reserv @ 06-06-2005, 22:25)
CITAT (mamamaggan @ 06-06-2005, 22:13)
Reserv, du gör verkligen allt du kan för att få lite uppmärksamhet . Att vara avundsjuk ,på att solis får för mycket uppmärksamhet ,är tydligen den sjuka du lider av.

Att du har fått ta emot, och inte tålt, vad du kallar för otrevliga kommentarer/ärlighet gör inte att du har rätt att säga vad som helst om andra.

Tycker faktiskt synd om dig.

Jag tror inte att du läste rätt där! unsure.gif blink.gif Jag har väl för tusan inte varken tagit emot eller inte tålt taskiga kommentarer. Det var Posse som tyckte att jag och Andreas hade använt lite fel ord, här ska man tydligen vara hycklare för att platsa. Och vad det gäller att vilja ha uppmärksamhet så inte startar jag den ena tråden efter den andra med varierande intressegrad, det finns det andra som gör så bra så. Inte faen är jag avis på Solis för det heller, vad får du såna tankar ifrån? blink.gif wacko.gif Herre jösses, säger jag bara, snacka om att man inte har yttrandefrihet alls här, vad är det ? Ett diktaturforum eller? mad.gif Och tyck för fan inte synd om mig, det finns andra det är bra mycket syndare om, och sluta att löjla till hela tråden ännu värre. Det är såna som du som verkligen får Solis att må, hon är ute efter den här typen av uppmärksamhet, och hon får den också som ett brev på posten av likasinnade. Är det några det är synd om så är det väl ni. sad.gif blink.gif

Du fortsätter med dina nedsättande formuleringar om andra användare, ser jag.

Vad var nu nedsättande i det svaret? Trångsynt som du verkar vara så antar jag att du syftar på sista meningen...

Och du med....
Reserv
Du och jag Andreas......du och jag tongue.gif
AndreasBlomquist
Det här börjar bli som en j-vla fars... lite roligt är det dock att vissa på forumet inte kan ta att man inte tycker som Solis. Som tur är tar ju just Solis det hela på rätt sätt i alla fall...
Pixi
att ni bara orkar........
Hannele
Ni verkar inte kunna använda citera-funktionen. wacko.gif
(Fast man missar nog inget här,
ifall man inte orkar läsa om allt fyra gånger, minst.)
tomas99
Det är synd att inte mobbarna inser vad dom ställer till med, jag vet själv för jag blir ofta mobbad och kallad det ena och andra här på forumet.
Sulawesii
CITAT (AndreasBlomquist @ 06-06-2005, 23:26)
Det här börjar bli som en j-vla fars... lite roligt är det dock att vissa på forumet inte kan ta att man inte tycker som Solis. Som tur är tar ju just Solis det hela på rätt sätt i alla fall...

Det handlar inte om att inte tycka om någon; det handlar om att inte behandla människor med respekt! Att säga elaka saker om någon.
cic
Hmmm.. Det finns många anledningar till att jag inte engagerar mig i odla.nu lika ivrigt som förr. Går in ibland och kollar trädgårdstrådarna och skummar igenom bildtrådarna i småprat.

En jävla sörja är vad det är. Och, med risk för att jag får på käften, jag orkar inte med nonsenstrådar i tid och otid.

Men, istället för att skriva inlägg och reta mig på skribenter, så stuntar jag i odla istället.
Anki på Öland
CITAT (cic @ 07-06-2005, 10:30)
En jävla sörja är vad det är. Och, med risk för att jag får på käften, jag orkar inte med nonsenstrådar i tid och otid.

Men, istället för att skriva inlägg och reta mig på skribenter, så stuntar jag i odla istället.

Så verkar det vara fler och fler som gör.
Anki
Fialotta
CITAT (Anki på Öland @ 07-06-2005, 11:14)
CITAT (cic @ 07-06-2005, 10:30)

Så verkar det vara fler och fler som gör.
Anki

Ja...tycker det blir mer o mer obehagligt här på småprat...ägnar mig mer o mer åt trädgården i stället ...solen kom till mig i dag by the way smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon