Sidor: 1, 2
Rossi
CITAT (Reserv @ 13-06-2005, 11:22)
Öh, du, hon vart aldrig uttagen till lagen som jag och Solis skulle välja. Osportsligt beteende diskvalifiserade henne redan vid uttagningen. Du får hejja på nån annan tongue.gif

laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Berith
Hejjar på Hannele! wub.gif

...sa jag ju huh.gif
Berith
CITAT (Berith @ 12-06-2005, 16:19)
Hmmm....  :blink:

Tror att du kom som ny här Reserv när det var bråk här senast/sist? och jag (antagligen några till?) trodde att du var kvinna och tog namnet Reserv som substitut för ett annat alias här. Jag har fortfarande svårt att tro att du är man, och den du säger att du är!  :lol: Tror att det var därför som du fick några mot dej direkt.

CITAT (Reserv @ 12-06-2005, 18:34)
Vad jag förstått är att jag inte håller en tillräckligt rak profil, jag hade inte tänkt att jag skulle hamna i situationer där jag skulle behöva yppa mitt kön (vad nu könet har med saken att göra blink.gif )

CITAT (Berith @ 12-06-2005, 18:54)
laugh.gif Hejsan så det blev! Var ju inte menat att missförstås, det där om att jag trodde du var kvinna. Men ibland när signaturerna är könslösa bildar man sej ju en uppfattning om personerna genom det dom skriver. Och jag trodde appsilut att du var tjej.  :D Sorry! Och jag får fortfarande tänka efter när jag läser det du skriver... "Just det! Han är ju en han." Förresten är du inte den första person jag tolkat fel utifrån signaturen och sättet. laugh.gif

CITAT (Reserv @ 14-07-2005, 22:30)
Jag måste erkänna att jag idag först kommit på att två av dom manliga medlemmarna i forumet(enligt min tro) visat sig va´kvinnor blink.gif  :(  Fattar inte alls varför jag misstagit mig och sen bara av farten fortsatt tro att det var män unsure.gif  :huh:

laugh.gif joodu
Elizabeth
Jag tycker också att IBLAND är det lite väl mycket "gullande" här, men nu börjar det istället känna nästan lite osmakligt . unsure.gif

Jag gillar också raka puckar men någon måtta ska det va. Eller ska vi rusa med spadar på varandra??? wub.gif wub.gif unsure.gif unsure.gif
Fialotta
Det går ju inte att vara så att alla blir nöjda....tycker att det har blivit en bättre stämmning på sista tiden och tycker det är skönt smile.gif
Tropeden
Berith. Varför dra upp en 2 mån gammal tråd? Onödigt provocerande tycker jag.
Caprice
CITAT (maudan @ 15-07-2005, 10:13)
Det går ju inte att vara så att alla blir nöjda....tycker att det har blivit en bättre stämmning på sista tiden och tycker det är skönt smile.gif

Kul att se dej igen... wub.gif

Håller med om att det blivit trevligare här...

Men de kommer alltid att finnas de som beter sig som små arga taxar, skäller och hugger för minsta lilla...

Men de flesta är vettiga...
Reserv
CITAT (Tropeden @ 15-07-2005, 10:18)
Berith. Varför dra upp en 2 mån gammal tråd?

Tropeden, tro mig, du är inte ensam om att fundera över det unsure.gif huh.gif

Fast egentligen så har den juh bara vart vilande i en månad, men ändå.
Tropeden
CITAT (Reserv @ 15-07-2005, 12:02)
Fast egentligen så har den juh bara vart vilande i en månad, men ändå.

Ja, men jag lever så fort att en månad känns som två... laugh.gif
Berith
Äsch, det var väl dumt kanske att plocka upp den här tråden igen, men jag blev så laugh.gif laugh.gif laugh.gif när Reserven skrev att han misstolkat könet på två odlaiter. Samma som jag sa om honom för ett tag sen, att jag trodde att han var en hon och han hoppade jämfota för att jag trodde det. rolleyes.gif Där ser man hur lätt (?) det är att bilda sej en uppfattning om personerna enbart utifrån inläggen.
Reserv
CITAT (Berith @ 15-07-2005, 18:30)
Äsch, det var väl dumt kanske att plocka upp den här tråden igen, men jag blev så laugh.gif laugh.gif laugh.gif när Reserven skrev att han misstolkat könet på två odlaiter. Samma som jag sa om honom för ett tag sen, att jag trodde att han var en hon och han hoppade jämfota för att jag trodde det. rolleyes.gif Där ser man hur lätt (?) det är att bilda sej en uppfattning om personerna enbart utifrån inläggen.

Nu var väl knappast situationerna dom samma heller för den delen. Du anklagade mig, jag har aldrig anklagat nån för att va´, jag påpekade efter att jag kommit på vad dom hade för kön. Det är skilnaden det Berith, jag har aldrig sårat nån i det syftet. sleep.gif
Berith
Jösses! *suckar djuuuupt...* ohmy.gif huh.gif Joodå situationerna var precis desamma.
Reserv
CITAT (Berith @ 15-07-2005, 18:36)
Jösses! *suckar djuuuupt...* ohmy.gif huh.gif Joodå situationerna var precis desamma.

Jaa, du kan sucka bäst du vill, jag har inte ens talat om vilka jag trodde var män. Du anklagade mig rent ut och sa att jag var en massa andra som du däremot inte sa namnen på, ser du ingen skilnad på det så är det banne mig ingen idé ens att försöka besvara dina inlägg. sleep.gif
Berith
CITAT (Reserv @ 15-07-2005, 18:49)
Du anklagade mig rent ut och sa att jag var en massa andra

Neej, det gjorde jag inte - jag sa så här:

CITAT (Berith @ 12-06-2005, 16:19)
------
Tror att du kom som ny här Reserv när det var bråk här senast/sist? och jag (antagligen några till?) trodde att du var kvinna och tog namnet Reserv som substitut för ett annat alias här. Jag har fortfarande svårt att tro att du är man, och den du säger att du är!  :lol: Tror att det var därför som du fick några mot dej direkt. Kvinnan jag tänker på blev väldigt "len i munnen" i andra sammanhang, men fräste på med nytt alias.
---

OBS! tar tillbaka "med nytt alias" - har inget belägg för det.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon