|
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Gonatt gott folk, dags att gå till kojs och hålla tummarna för att inte några stormar drar sig hitåt
Godnatt alla! Jag ska upp halvsex imorgon bitti så jag ska redan nu krypa till kojs, läsa några sidor och sen sova sött.
Gonatt gott folk, ska juh inte upp 5.30 men väl 6.15  Vinden har mojnat och skadorna på blomstren får ses över i morron, Libbstickan som va´över 2 meter hög ligger jämns med marken i alla fall, samma med Dragonen som är ett jättebestånd med hela 1.70 i höjd. Det blir till att plocka och torka dom närmsta dagarna, huvva  suss på er alla
dags att knyta sej här med! Sov så gott och sköna drömmar
får man fråga vad du läser av ren nyfikenhet?
netaave
30-08-2005, 22:18
Sweat dreams!
Natti natt på er för mig ännu okända människor
första dagen på jobbet efter semestern.Är helt slut då jag bara sov 4 timmar inatt.Ändå sitter jag här i.st.f. att ligga i sängen......
Tack för idag,slut för idag  ( tror jag ialla fall) Natti,natti med er alla
*Felix matte*
31-08-2005, 21:50
Godnatt allihopa! Kanske "ses" vi imorron eller nån annan dag  eller...
Gonatt gott folk, sängen kallar, mycket känslor det vart såhär på kvällskvisten.
Natti natti! Nu ska jag gå och lägga mig och försöka att sova bort mitt halsont. Har en förkylning på gång och är lite matt i lacken men förhoppningsvis känns det bättre imorgon.
stennie
01-09-2005, 21:56
Natti, natti allihopa
Krya på dig, Rossi!!!
Näe, gonatt gott folk, tror ni inte på faen att sängen står och kallar idag igen, i morron är sista dan för veckan sen är det sovmorron för hela slanten i helgen, sköööönt
CITAT (stennie @ 01-09-2005, 22:56) Natti, natti allihopa
Krya på dig, Rossi!!! Tack Stennie!
CITAT (Reserv @ 01-09-2005, 22:57) Näe, gonatt gott folk, tror ni inte på faen att sängen står och kallar idag igen, i morron är sista dan för veckan sen är det sovmorron för hela slanten i helgen, sköööönt  Hoppas att du kan sova ut då! Själv har jag svårt för att sova länge på morgnarna när jag väl har möjlighet till det. Jag vaknar tidigt och ligger och vänder och vrider på mig ända tills jag tycker att jag har samvete nog att ruska liv i mannen. Han får aldrig sova längre än till halvnio den stackaren!
*Felix matte*
01-09-2005, 22:07
Godnatt alla! Håller tummar för att ni som är drabbade av förkylning mm blir friska så fort som möjligt. Sov sött och kom ihåg att bara drömma vackra drömmar Kanske ses vi imorron
Biggan_
01-09-2005, 22:46
CITAT (Felix matte @ 01-09-2005, 23:07) Godnatt alla! Håller tummar för att ni som är drabbade av förkylning mm blir friska så fort som möjligt. Sov sött och kom ihåg att bara drömma vackra drömmar Kanske ses vi imorron  Tack! Skall försöka sova bort min! Godnatt med er!
dammkillen
02-09-2005, 22:12
sov gott nu då
natti
Nu måste jag bra lyda vovvarna:de har alla kommit och talat om att du måste lägga dig matte;annars orkar du inte gå upp tidigt på morgonen Verkligen mycket kloka vovvar jag har så jag säger:nattinatt
*Felix matte*
02-09-2005, 22:54
Godnatt och dröm vackra drömmar!
*Felix matte*
03-09-2005, 22:33
Säger jag också ikväll (natt)!
Fialotta
05-09-2005, 20:49
Nänu ska jag gå och lägga mig o läsa lite tills John Blund kommer och håller mig sällskap Godnatt alla vänner
stennie
05-09-2005, 21:13
God natt allihopa...nu är jag trötter!!!!!!
Ophelia
05-09-2005, 21:30
Är totalt trött och slut till kropp och själ. Kanske lite sömn botar det hela. God natt och sov gott med er.
stennie
07-09-2005, 20:46
God Natt på er alla....hoppas det blir en bra dag i morgon....
nu är det dags för mej att drömma mardrömmar om rumpor med nätstrumpa på natti gänget
CITAT nu är det dags för mej att drömma mardrömmar om rumpor med nätstrumpa på natti gänget Kassler menar du vä/Anki
dammkillen
07-09-2005, 21:44
natti sov gott
Nu gott folk är det gonatt, jisses det är ena så man har spasmer i fingrarna av allt manglande
sov så gott alla ni som tänker sova nu själv ska jag läsa alla tokerier här innan jag ska sova
Sov så gott alla glada.. ja sov gott ni andra med!
Gonatt gott folk, nu är det färdigmanglat för idag, jädrar va´vi har spart tvätten
stennie
11-09-2005, 22:08
God natt allihopa, måste sova nu så att man orkar med jobbet i morgon!
Monarda
11-09-2005, 22:11
Natti, natti! Skönt att ventilera sig lite på kvällskröken.
*Felix matte*
14-09-2005, 20:45
Natti allihopa Sov gott och dröm bara glada drömmar. Idag är jag extremt trött så datorn får fortsätta vila tills imorron
Gonatt gott folk, det kommer en dag i morron också
sov så gott... nu måste jag ge upp... kudden kallar!
Biggan_
15-09-2005, 23:37
Dags att dra lite timmerstockar  Natti, natti
Nä.. nu måste jag sova... jag ska jobba i morgon igen!
Sov gott o sköna drömmar!
Ska nog krypa upp i soffan med ett glas rött tillsammans med min fästman.. Stor risk dock att jag somnar där.
God natt!
Ska nog attackera kudden jag med, halsen känns som man svalt ett rivjärn. Gonatt gott folk.
Daags att ge upp här med...ögona svider som sandpapper... sov så sött!
Natti alla, har varit borta på middag. Magen full av god mat, gott vin, smarrig dessert o.s.v., känner mig ganska pömsig faktiskt...
*Felix matte*
18-09-2005, 22:03
Natti alla!  idag har vi firat makens födelsedag... smörgåstårta och prinsesstårta...gör att man känner sig extra mycket mätt och trött. Kanske "ses" vi imorron.
Ja jösses, inte kan man sitta här längre. Upp som vanligt imorgon..
Gott natt och söta drömmar alla!
Hoppla!  Jag IGEN. God natt. I morgon ska jag köra min första körlektion!  Återkommer i ärendet.
jahapp...bara jag som ska sova idag sov så gott!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|