Full version: God natt
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Reserv
Gonatt gott folk, dags att gå till kojs och hålla tummarna för att inte några stormar drar sig hitåt rolleyes.gif
Rossi
Godnatt alla! Jag ska upp halvsex imorgon bitti så jag ska redan nu krypa till kojs, läsa några sidor och sen sova sött. smile.gif
Reserv
Gonatt gott folk, ska juh inte upp 5.30 men väl 6.15 sad.gif Vinden har mojnat och skadorna på blomstren får ses över i morron, Libbstickan som va´över 2 meter hög ligger jämns med marken i alla fall, samma med Dragonen som är ett jättebestånd med hela 1.70 i höjd. Det blir till att plocka och torka dom närmsta dagarna, huvva huh.gif suss på er alla wub.gif
yenny
dags att knyta sej här med!
Sov så gott och sköna drömmar wub.gif
JonasQ
får man fråga vad du läser av ren nyfikenhet?
netaave
Sweat dreams!
pejori
nu är det natti för min del också smile.gif smile.gif
lopplådan kallar biggrin.gif
see you tomorow smile.gif smile.gif
Tatta
Natti natt på er för mig ännu okända människor tongue.gif biggrin.gif
Keya
första dagen på jobbet efter semestern.Är helt slut då jag bara sov 4 timmar inatt.Ändå sitter jag här i.st.f. att ligga i sängen......
Gillan
Tack för idag,slut för idag smile.gif ( tror jag ialla fall)
Natti,natti med er alla wink.gif
*Felix matte*
Godnatt allihopa! wub.gif
Kanske "ses" vi imorron eller nån annan dag smile.gif eller... rolleyes.gif
Reserv
Gonatt gott folk, sängen kallar, mycket känslor det vart såhär på kvällskvisten. wub.gif
Rossi
Natti natti! Nu ska jag gå och lägga mig och försöka att sova bort mitt halsont. Har en förkylning på gång och är lite matt i lacken men förhoppningsvis känns det bättre imorgon.
stennie
Natti, natti allihopa

Krya på dig, Rossi!!!
Reserv
Näe, gonatt gott folk, tror ni inte på faen att sängen står och kallar idag igen, i morron är sista dan för veckan sen är det sovmorron för hela slanten i helgen, sköööönt rolleyes.gif
Rossi
CITAT (stennie @ 01-09-2005, 22:56)
Natti, natti allihopa

Krya på dig, Rossi!!!

Tack Stennie!
Rossi
CITAT (Reserv @ 01-09-2005, 22:57)
Näe, gonatt gott folk, tror ni inte på faen att sängen står och kallar idag igen, i morron är sista dan för veckan sen är det sovmorron för hela slanten i helgen, sköööönt rolleyes.gif

Hoppas att du kan sova ut då! Själv har jag svårt för att sova länge på morgnarna när jag väl har möjlighet till det. Jag vaknar tidigt och ligger och vänder och vrider på mig ända tills jag tycker att jag har samvete nog att ruska liv i mannen. Han får aldrig sova längre än till halvnio den stackaren! smile.gif
*Felix matte*
Godnatt alla!
Håller tummar för att ni som är drabbade av förkylning mm blir friska så fort som möjligt. wub.gif
Sov sött och kom ihåg att bara drömma vackra drömmar wub.gif

Kanske ses vi imorron smile.gif
Biggan_
CITAT (Felix matte @ 01-09-2005, 23:07)
Godnatt alla!
Håller tummar för att ni som är drabbade av förkylning mm blir friska så fort som möjligt. wub.gif
Sov sött och kom ihåg att bara drömma vackra drömmar wub.gif

Kanske ses vi imorron smile.gif

Tack! Skall försöka sova bort min! smile.gif
Godnatt med er! smile.gif
dammkillen
sov gott nu då

natti
silos
Nu måste jag bra lyda vovvarna:de har alla kommit och talat om att du måste lägga dig matte;annars orkar du inte gå upp tidigt på morgonen smile.gif
Verkligen mycket kloka vovvar jag har så jag säger:nattinatt wub.gif
*Felix matte*
Godnatt och dröm vackra drömmar! wub.gif
*Felix matte*
Säger jag också ikväll (natt)!
silos
Nattinatt wub.gif wub.gif wub.gif
Fialotta
Nänu ska jag gå och lägga mig o läsa lite tills John Blund kommer och håller mig sällskap tongue.gif

Godnatt alla vänner wub.gif
stennie
God natt allihopa...nu är jag trötter!!!!!!
Ophelia
Är totalt trött och slut till kropp och själ. Kanske lite sömn botar det hela. God natt och sov gott med er.
stennie
God Natt på er alla....hoppas det blir en bra dag i morgon.... smile.gif
pejori
nu är det dags för mej att drömma mardrömmar om rumpor med nätstrumpa på laugh.gif laugh.gif
natti gänget
Anki V
CITAT
nu är det dags för mej att drömma mardrömmar om rumpor med nätstrumpa på  
natti gänget
Kassler menar du vä/Anki
dammkillen
natti sov gott
Reserv
Nu gott folk är det gonatt, jisses det är ena så man har spasmer i fingrarna av allt manglande rolleyes.gif
yenny
sov så gott alla ni som tänker sova nu wub.gif
själv ska jag läsa alla tokerier här innan jag ska sova wub.gif
yenny
Sov så gott alla glada.. ja sov gott ni andra med!
Reserv
Gonatt gott folk, nu är det färdigmanglat för idag, jädrar va´vi har spart tvätten rolleyes.gif
stennie
God natt allihopa, måste sova nu så att man orkar med jobbet i morgon! smile.gif
Monarda
Natti, natti! Skönt att ventilera sig lite på kvällskröken.
*Felix matte*
Natti allihopa wub.gif
Sov gott och dröm bara glada drömmar.biggrin.gif

Idag är jag extremt trött så datorn får fortsätta vila tills imorron smile.gif
Reserv
Gonatt gott folk, det kommer en dag i morron också rolleyes.gif
yenny
sov så gott... nu måste jag ge upp... kudden kallar!
Biggan_
Dags att dra lite timmerstockar laugh.gif Natti, natti
yenny
Nä.. nu måste jag sova... jag ska jobba i morgon igen!

Sov gott o sköna drömmar!
cic
Ska nog krypa upp i soffan med ett glas rött tillsammans med min fästman.. Stor risk dock att jag somnar där.

God natt!
Reserv
Ska nog attackera kudden jag med, halsen känns som man svalt ett rivjärn. Gonatt gott folk.
yenny
Daags att ge upp här med...ögona svider som sandpapper... sov så sött!
Betty
Natti alla, har varit borta på middag. Magen full av god mat, gott vin, smarrig dessert o.s.v., känner mig ganska pömsig faktiskt... rolleyes.gif
*Felix matte*
Natti alla! wub.gif idag har vi firat makens födelsedag... smörgåstårta och prinsesstårta...gör att man känner sig extra mycket mätt och trött. tongue.gif smile.gif

Kanske "ses" vi imorron. rolleyes.gif
cic
Ja jösses, inte kan man sitta här längre. Upp som vanligt imorgon..

Gott natt och söta drömmar alla!
cic
Hoppla! ohmy.gif Jag IGEN.

God natt. I morgon ska jag köra min första körlektion! unsure.gif Återkommer i ärendet. sleep.gif
yenny
jahapp...bara jag som ska sova idag rolleyes.gif tongue.gif biggrin.gif

sov så gott!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon