Full version: God natt
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Reserv
Gonatt gott folk, hoppas den förlorade mannen dyker upp i natt eller i det närmaste, nu menar jag juh inte damernas drömprins i drömarna rolleyes.gif bara Ophelias prins charming wub.gif fast hon vart allt lite putt på han sist huh.gif ahh, det löser sig sa han som sket i vasken. tongue.gif
*Felix matte*
Natti alla forumister... nu ska jag göra ett försök till nattvila smile.gif
yenny
CITAT (Felix matte @ 30-09-2005, 22:33)
Natti alla forumister... nu ska jag göra ett försök till nattvila smile.gif

sov så gott! jag skall strax försöka sova jag med!
Tant Brun
God natt ? blink.gif Vad menar ni, går ni o lägger er nu!

NEEEJ, lämna mig inte här vaken själv hela natten ohmy.gif

tongue.gif tongue.gif tongue.gif
pejori
CITAT (Reserv @ 29-09-2005, 23:04)
Gonatt gott folk, hoppas den förlorade mannen dyker upp i natt eller i det närmaste, nu menar jag juh inte damernas drömprins i drömarna rolleyes.gif bara Ophelias prins charming wub.gif fast hon vart allt lite putt på han sist huh.gif ahh, det löser sig sa han som sket i vasken. tongue.gif

missunnar du mej en drömmprins blink.gif blink.gif blink.gif
jag vill att han dyker upp inatt...men då får han nog bryta sig in fönstervägen....för resten är låst nu laugh.gif laugh.gif laugh.gif
hjälper machaller tro? huh.gif
Snöflinga
Nattinatti, bara MÅSTE sova nu, i morgon väntar bridgetävling och då måste man vara på hugget
wub.gif

Livet är kort... spela bridge tongue.gif
*Felix matte*
Godnatt!
pejori
nu är det natti här med... smile.gif smile.gif
matdags vid sextiden ungefär... smile.gif smile.gif smile.gif
dom kan skrika dom små liven wub.gif
Reserv
Gonatt gott folk, nu ska jag lägga ner min värkande rygg i en mjk härlig sääääng rolleyes.gif
*Felix matte*
Gonatt alla! och dröm bara vackra drömmar. wub.gif
nu väntar sängen för en förkylningsdrabbad matte... håll tummarna så jag slipper lunginflammation denna gång.
Reserv
Gonatt gott folk, tror jag slår omkull kroppen jag med, krya på dig Felix matte. wub.gif
yenny
Sov så gott alla!

krya på dej Felix matte... o jag håller tummarna!
yenny
nä...nu är det dags att sova igen!

sov så gott och sköna drömmar smile.gif
*Felix matte*
Sov så gott wub.gif
strax är det natti för mig också
pejori
här med wub.gif
Reserv
Gonatt gott folk, kommer drömma ljuva drömmar om semlor som smeks, kanske tar mig en tugga rolleyes.gif Fasen, jag längtar till semeldan nu juh sad.gif
yenny
Sov så gott! Och förät dej inte på semlor i drömmen biggrin.gif
pejori
nu ska mina semlor få träffa madrassen också. laugh.gif laugh.gif
natti natti odla...vi ses imorn laugh.gif
*Felix matte*
Natti alla forumister wub.gif kom ihåg... dröm bara vackra, glada drömmar biggrin.gif

ses imorron om allt går väl smile.gif
pejori
nu ska jag bädda ner mina loppor smile.gif smile.gif
kommer nog att drömma mardrömmar om morötter och chokladpudding i natt laugh.gif laugh.gif
natti natti smile.gif
Gillan
Nu tänker i alla fall jag säga tack och adjö
för idag.Jag är verkligen osedvanligt trött.
Men, det är klart, har ju varit vaken sen
kl. 05 imorse wub.gif
*Felix matte*
Gonatt pejori & Evgeni! wub.gif

blir väl snart dags att krypa ner i sängen men jag har sovit två omgångar idag så....
en stund till orkar jag leta efter gamla låtar tongue.gif
*Felix matte*
Nu får även jag säga... Godnatt alla forumvänner! wub.gif

Om allt går väl så "ses" vi imorron.
yenny
sussa så sött wub.gif
*Felix matte*
Godnatt alla! wub.gif nu säger febern stopp för surfande sad.gif
Ses imorron om allt går väl. smile.gif
*Felix matte*
Godnatt igen!
*Felix matte*
CITAT (Felix matte @ 11-10-2005, 21:38)
Godnatt igen!

Kunde inte ligga ner med ont i ansiktet sad.gif så jag surfar igen smile.gif
Reserv
Gonatt gott folk, händerna är lite sega efter att jag suttit på dom en vecka, men jag klarade av en vecka helt otroligt rolleyes.gif
Magdis
CITAT (Reserv @ 13-10-2005, 22:38)
Gonatt gott folk, händerna är lite sega efter att jag suttit på dom en vecka, men jag klarade av en vecka helt otroligt rolleyes.gif

Jaså är det därför du inte synts till? Jag började undra vart du tagit vägen.
Biggan_
Godnatt, ni som är kvar. Skall gå och lägga mej nu efter att ha tagit mej en lur på tvsoffan i ett par timmar laugh.gif laugh.gif Natti!
pejori
nu har min värkande rygg gjort sitt sad.gif
ska ta och krypa in till sängen och få lite sömn medans tabletterna gör lite nytta......natti på en stund smile.gif
Rossi
Nu är det snart dags för mig att gå och knyta mig. Inatt vaknade jag först klockan ett, sen klockan tre, sen vid femtiden och när klockan ringde halvsex var jag såååå trött. DÅ hade jag kunnat somna!

Annars brukar jag sova i ett sträck hela natten lång.

Så nu ska jag ta med boken in i bingen och läsa några sidor innan jag låter sömnen komma.
Reserv
Gonatt gott folk, ska ta hand om bulorna i huvet och *****, jag ska sova med händerna täcket rolleyes.gif
*Felix matte*
CITAT (Reserv @ 14-10-2005, 23:51)
Gonatt gott folk, ska ta hand om bulorna i huvet och *****, jag ska sova med händerna täcket rolleyes.gif

Natti!.. trodde händerna skulle hålla om sambon rolleyes.gif
*Felix matte*
Godnatt alla! nu är dags att sova smile.gif
Betty
Natti, natti alla...
Rossi
CITAT (Reserv @ 14-10-2005, 23:51)

Är det riktigt säkert det? laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Rossi
Nu ska jag snart gå och lägga mig. Redan! Trots att det är lördag kväll. Men jag ska upp tidigt imorgon (klockan sex) eftersom jag har match tidigt imorgon bitti och behöver min sömn så att jag kan piska motståndarna! smile.gif
Reserv
Gonatt gott folk, ska försöka att inte könsoperera odlas medlemmar i drömarna wink.gif sad.gif wacko.gif Det är bara att konstatera att Gunsan använder kallingar istället för trosor huh.gif rolleyes.gif
zaaritha
What??!! ohmy.gif
Inga från Närke
Säger också God Natt till er som fortfarande är vakna. Skall försöka att sova gott i natt gjorde inte det igår natt.
Hired-Gun
CITAT (Reserv @ 16-10-2005, 00:04)
Gonatt gott folk, ska försöka att inte könsoperera odlas medlemmar i drömarna wink.gif sad.gif wacko.gif Det är bara att konstatera att Gunsan använder kallingar istället för trosor huh.gif rolleyes.gif

LOL...god natt herr Reserv
Betty
ojdå! ohmy.gif Trodde Gun var från Hired i Skåne eller nåt... visade sig tydligen vara - Eller not! ohmy.gif laugh.gif
Betty
Gonatt allihop!
Hired-Gun
CITAT (Betty @ 16-10-2005, 00:20)
Gonatt allihop!

Samma här,slut på öl så det är dax att lägga sig i lådan...
yenny
sov så gott!
Rossi
CITAT (Reserv @ 16-10-2005, 00:04)

Ja, här på forumet kan man ju inte kolla à la Crocodile Dundee heller! laugh.gif
*Felix matte*

Nu i ro slumra in,
i bädden så fin,
som blomman på äng,
i en gungande säng.
Och Guds änglar de små,
breda vingarna ut,
och kring barnet de stå,
till dess natten är slut.

Reserv
Gonatt gott folk, sleeping time nu wub.gif
Lady Hamilton
smile.gif Ja God natt på er! Nu ska jag gå och sova, vi hörs kanske i eftermiddag wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon