Sidor: 1, 2
*Felix matte*
CITAT (Reserv @ 31-07-2005, 23:39)
Du  platsar, det lovar jag dig,

ska försöka att tänka om... men....
zaaritha
Bra att nå´n annan också känner sej utanför! Jag har känt så--ett bra tag! Men; nu är jag inte ensam då??
Reserv
CITAT (zaaritha @ 31-07-2005, 23:43)
Bra att nå´n annan också känner sej utanför! Jag har känt så--ett bra tag! Men; nu är jag inte ensam då??

tongue.gif Vi får starta en ny avdelning för : Only the lonly tongue.gif
zaaritha
Waoow; Roy Orbison!!!!!!!!! rolleyes.gif
*Felix matte*
CITAT (Reserv @ 31-07-2005, 23:46)
tongue.gif Vi får starta en ny avdelning för : Only the lonly tongue.gif

den har jag lyssnat på i dag... med Elvis... (trodde jag tongue.gif ... får väl snart skaffa hörapparat också laugh.gif )
zaaritha
Elvis!!??
Har han spelat in den??
Det är ju Roy Orbison´s låt!!!
Tropeden
Reserv. Lyfter hatten för dig som inte tagit åt dig av de uppenbara provokationerna mot dig som skrivits i denna tråd sedan den väcktes till liv igen. tongue.gif Syftar inte på zaarita eller Felx matte nu, så ni får inte ta åt er !
birgitek
Nu får du väl bestämma dej Posse. Förut påstod du att jag och Copycat var samma person, nu tror du tydlingen att Reserv och Copycat är samma person. Kan du inte inse att fler än en kan opponera mot dej?
Birgit Ek
Bettson
CITAT (Felix matte @ 31-07-2005, 23:42)
CITAT (Reserv @ 31-07-2005, 23:39)

Du  platsar, det lovar jag dig,

ska försöka att tänka om... men....

Men snälla du varför skulle inte du platsa. Du tillhör väl de gamla slitstarka inventarierna man inte kan vara utan. tongue.gif

Dig saknar man ju när du är borta. wub.gif
*Felix matte*
CITAT (Bettson @ 01-08-2005, 09:28)
Dig saknar man ju när du är borta. wub.gif

wub.gif är kanske bara jag som är lite överkänslig ibland sleep.gif
pejori
CITAT (Felix matte @ 01-08-2005, 10:04)
wub.gif är kanske bara jag som är lite överkänslig ibland sleep.gif

det får du också vara rolleyes.gif rolleyes.gif
men nu är semestern slut, så håll duvan i beredskap biggrin.gif biggrin.gif
Reserv
CITAT (pejori @ 01-08-2005, 18:54)
CITAT (Felix matte @ 01-08-2005, 10:04)

wub.gif  är kanske bara jag som är lite överkänslig ibland sleep.gif

det får du också vara rolleyes.gif rolleyes.gif
men nu är semestern slut, så håll duvan i beredskap biggrin.gif biggrin.gif

Vadå slut! blink.gif Jag har två veckor kvar tongue.gif
pejori
du ja biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Ophelia
CITAT (Reserv @ 31-07-2005, 23:33)
Det som är lite lustigt i den här tråden, det är hur nån kan veta att Copycat är 196 cm. lång, väger mellan 85-95 kilo (det pendlar) och har 46 i skorna blink.gif Det hade i alla fall aldrig jag trott om henne tongue.gif Patetiskt tyckte visst den personen att det var, det skulle jag också tycka att det var om hon har dom måtten. laugh.gif laugh.gif

Hmmmmm....transa kanske tongue.gif biggrin.gif

Tycker du ska bejaka dina kvinnliga sidor. Testa gärna att silkepeela benen så du verkligen kommer i form och rycka ögonbrynen. smile.gif
Reserv
CITAT (Ophelia @ 01-08-2005, 19:56)
Det som är lite lustigt i den här tråden, det är hur nån kan veta att Copycat är 196 cm. lång, väger mellan 85-95 kilo (det pendlar) och har 46 i skorna blink.gif  Det hade i alla fall aldrig jag  trott om henne tongue.gif  Patetiskt tyckte visst den personen att det var, det skulle jag också tycka att det var om hon har dom måtten. laugh.gif  :lol:

Tycker du ska bejaka dina kvinnliga sidor. Testa gärna att silkepeela benen så du verkligen kommer i form och rycka ögonbrynen. smile.gif

Ja jädrar i det!!! blink.gif Jag visste väl att det va´nåt jag glömt ohmy.gif Kollade Rapport nu och såg att det var Pride veckan juh tongue.gif
Ophelia
CITAT (Reserv @ 01-08-2005, 19:58)
CITAT (Ophelia @ 01-08-2005, 19:56)
Det som är lite lustigt i den här tråden, det är hur nån kan veta att Copycat är 196 cm. lång, väger mellan 85-95 kilo (det pendlar) och har 46 i skorna blink.gif  Det hade i alla fall aldrig jag  trott om henne tongue.gif  Patetiskt tyckte visst den personen att det var, det skulle jag också tycka att det var om hon har dom måtten. laugh.gif  laugh.gif

Ja jädrar i det!!! blink.gif Jag visste väl att det va´nåt jag glömt ohmy.gif Kollade Rapport nu och såg att det var Pride veckan juh tongue.gif

Glöm inte att spruta in läppfyllnad så du får en rejäl pussmun. Kör in lite extra Botox veckan till ära så du ser riktigt orynkig ut. Har du problem med brösten så boka tid för en snabbtuttutfyllnad. Du kommer att se urtjusig ut. smile.gif

Hade JAG varit karl så hade jag gått igång på en gång. biggrin.gif
Reserv
Okay Ophelia, jag vaxar benen om du går på Prideparaden med mig iklädd korsett. tongue.gif
Ophelia
CITAT (Reserv @ 01-08-2005, 20:03)
Okay Ophelia, jag vaxar benen om du går på Prideparaden med mig iklädd korsett. tongue.gif

Hehe...hoppas du menar att DU skulle vara iklädd korsett. Tror du skulle vara snyggare i den än jag laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Reserv
CITAT (Ophelia @ 01-08-2005, 20:07)

Hehe...hoppas du menar att DU skulle vara iklädd korsett. Tror du skulle vara snyggare i den än jag laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Nej för faen, jag kan ha ett par stringfillingar jag fick av grabbarna för några år sen, det är visst en elefantsnabel framtill tongue.gif
Ophelia
CITAT (Reserv @ 01-08-2005, 20:09)
CITAT (Ophelia @ 01-08-2005, 20:07)

Nej för faen, jag kan ha ett par stringfillingar jag fick av grabbarna för några år sen, det är visst en elefantsnabel framtill tongue.gif

laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Gud vad smaklöst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reserv
Okay Ophelia, vi får väl stå över i år då, så får vi hitta på nåt bra till nästa år då tongue.gif
Ophelia
CITAT (Reserv @ 01-08-2005, 20:13)
Okay Ophelia, vi får väl stå över i år då, så får vi hitta på nåt bra till nästa år då tongue.gif

Det blir säkert en succé. smile.gif smile.gif
Reserv
CITAT (Ophelia @ 01-08-2005, 20:17)

Vi får sikta in oss på att ha matchande färger du och jag rolleyes.gif
Ophelia
CITAT (Reserv @ 01-08-2005, 20:24)
CITAT (Ophelia @ 01-08-2005, 20:17)

Vi får sikta in oss på att ha matchande färger du och jag rolleyes.gif

Javisst. Jag i mer påklätt och du i mer avklätt biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
shiva

Hördu du du!

Aja baja! Ophelia har JAG första ching på! smile.gif

Innan Ni går på Pridefestival i korsetter och string kallingar har Ophelia nästan lovat att gå på händer på min gård endast iförd sockiplast och halmhatt och en romrussin pralin i munnen!
Eller har jag drömt nu igen? blink.gif
Magnus
Ophelia
CITAT (shiva @ 01-08-2005, 20:25)

Hördu du du!

Aja baja! Ophelia har JAG första ching på! smile.gif

Innan Ni går på Pridefestival i korsetter och string kallingar har Ophelia nästan lovat att gå på händer på min gård endast iförd sockiplast och halmhatt och en romrussin pralin i munnen!
Eller har jag drömt nu igen? blink.gif
Magnus

Hap hap.....det DÄR lät nästan kinky!!!!! laugh.gif laugh.gif

Halmhatten och sockiplats är väl normalt. Men romrussin pralin i munnen när man går på händer!!!!! Nä nä nä.....den fina pralinen ska avnjutas liggande på en divan, sexigt avnjutande (iförd i halhatten och sockiplasten). tongue.gif
Reserv
CITAT (Ophelia @ 01-08-2005, 20:29)
Halmhatten och sockiplats är väl normalt.

Ophelia, anser du att endast iförd halmhatt och sockiplast är normalt??? blink.gif wacko.gif Jösses! då var du nog mer kinky än jag kunnat gissa tongue.gif
Ophelia
CITAT (Reserv @ 01-08-2005, 20:35)
CITAT (Ophelia @ 01-08-2005, 20:29)

Halmhatten och sockiplats är väl normalt.

Ophelia, anser du att endast iförd halmhatt och sockiplast är normalt??? blink.gif wacko.gif Jösses! då var du nog mer kinky än jag kunnat gissa tongue.gif

Jamen ALLA har väl selar, piskor, halmhattar och sockiplast!!!! Har inte DU det??? Du har ju nån stringmojäng med snabel! tongue.gif tongue.gif tongue.gif laugh.gif
Reserv
Jag sa juh inte att "stringmojängen" var normal unsure.gif tongue.gif
Ophelia
CITAT (Reserv @ 01-08-2005, 20:48)
Jag sa juh inte att "stringmojängen" var normal unsure.gif tongue.gif

Det sa ju inte jag heller laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Reserv
Jag måste be alla "seriösa" läsare och skrivare i den här tråden om ursäkt för den totalt katastrofala urspårningen av tråden. wacko.gif Men å andra sidan så stämmer juh nästan trådtiteln lite bättre nu va´? Här var det livat här var det glatt, här var det blommor i morsans hatt! tongue.gif
Rossi
CITAT (Reserv @ 01-08-2005, 20:54)
Jag måste be alla "seriösa" läsare och skrivare i den här tråden om ursäkt för den totalt katastrofala urspårningen av tråden. wacko.gif Men å andra sidan så stämmer juh nästan trådtiteln lite bättre nu va´? Här var det livat här var det glatt, här var det blommor i morsans hatt! tongue.gif

Välkommen över i magtråden annars om du vill fortsätta, ha, ha! laugh.gif
shiva
En sak jag ska skaffa; en -japansk gunga, Ni vet ett sådant sele med massor av variationsmöjligheter man hänger i taket ovanför sängen!
Är det någon med erfarenheter som kan rekomendera?
Mitt sovrumstak är lite klent, men man kanske kan dra en genomgående bult upp till vinden, jag bor högst upp. Sen är det kanske bra med en vinsch eller lättare kran ifall det varit alkohol inblandat, säkrare så kanske? Eventuellt stödlinor till nån bärande vägg så att inte stammskador uppstår, eller?
Magnus laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Reserv
Jag kiknar laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Rossi
Japansk gunga med selar ???!!! Hörrudu, det verkar vara något för sumobrottare! smile.gif
pejori
underbar urspårning biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
mera sånt!!!!! biggrin.gif biggrin.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Reserv
CITAT (Rossi @ 01-08-2005, 20:58)
Japansk gunga med selar ???!!! Hörrudu, det verkar vara något för sumobrottare! smile.gif

Njäe, det är nog ingen sån motion/övning Shiva tänker på tongue.gif
Ophelia
CITAT (shiva @ 01-08-2005, 20:56)
En sak jag ska skaffa; en -japansk gunga, Ni vet ett sådant sele med massor av variationsmöjligheter man hänger i taket ovanför sängen!
Mitt sovrumstak är lite klent, men man kanske kan dra en genomgående bult upp till vinden, jag bor högst upp. Sen är det kanske bra med en vinsch eller lättare kran ifall det varit alkohol inblandat, säkrare så kanske? Eventuellt stödlinor till nån bärande vägg så att inte stammskador uppstår, eller?
Magnus laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Hmmmmmm...jaha du. Och vad ska du mysa med då???? laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Reserv
Nåt som är endast iklätt halmhatt och sockiplast laugh.gif laugh.gif
Ophelia
laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Ja, det tycks ju vara det mest normala!!!
shiva
CITAT (Ophelia @ 01-08-2005, 21:01)
Mitt sovrumstak är lite klent, men man kanske kan dra en genomgående bult upp till vinden, jag bor högst upp.  Sen är det kanske bra med en vinsch eller lättare kran ifall det varit alkohol inblandat, säkrare så kanske? Eventuellt stödlinor till nån bärande vägg så att inte stammskador uppstår, eller?
Magnus laugh.gif  :lol:  :lol:  :lol:

Vadå "vad"??? Du menar väll VEM??? Vad tror Du jag har för läggning?
Ett rostigt cykelställ, en kubikmeter björkved, eller en köttätare!!!!!- från Brutala blommor jag köpt från Adrian??????
Magnus tongue.gif tongue.gif
Reserv
CITAT (shiva @ 01-08-2005, 21:07)
CITAT (Ophelia @ 01-08-2005, 21:01)
Mitt sovrumstak är lite klent, men man kanske kan dra en genomgående bult upp till vinden, jag bor högst upp.  Sen är det kanske bra med en vinsch eller lättare kran ifall det varit alkohol inblandat, säkrare så kanske? Eventuellt stödlinor till nån bärande vägg så att inte stammskador uppstår, eller?
Magnus laugh.gif  laugh.gif  laugh.gif  laugh.gif

Vadå "vad"??? Du menar väll VEM??? Vad tror Du jag har för läggning?
Ett rostigt cykelställ, en kubikmeter björkved, eller en köttätare!!!!!- från Brutala blommor jag köpt från Adrian??????
Magnus tongue.gif tongue.gif

Äh va´faen, kom igen nu Shiva, du har juh nästgårds till festivalen. laugh.gif laugh.gif "kom ut" vet ja tongue.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon