Sidor: 1, 2, 3
Ophelia
CITAT (Reserv @ 05-08-2005, 20:28)
CITAT (Ophelia @ 05-08-2005, 20:25)
CITAT (Reserv @ 05-08-2005, 20:22)
CITAT (Ophelia @ 05-08-2005, 20:19)
CITAT (Reserv @ 05-08-2005, 20:10)
Jag tänkte.......Ophelia och Birgitta som ska ligga på golvet på dom sköna kuddarna och spana på dom som hänger i taket i dom Japanska gungorna, har ni tänkt på att alla skulle hänga i spagat? sleep.gif  det vill säga full flukt rakt in tongue.gif

Hmmmmmmm....det där är nåt som jag bör ta med Birgitta P. Hade jag inte tänkt på. Kan inte de som hänger hålla ihop benen!! biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

Shiva sa spagat, det är hans ormgrop sleep.gif

Då får de faktiskt spagata uppåner annars vet man ju inte vad man får se laugh.gif laugh.gif

Är det inte lättare att hänga er i en hängmatta ovanför ormgropen? rolleyes.gif

Vem ska hänga i de japanska gungorna då? Ska det bli en annan kinkykväll?? smile.gif smile.gif smile.gif
Reserv
Alla andra så klart sleep.gif
Ophelia
laugh.gif laugh.gif laugh.gif
yla
Ophelia
CITAT (oldwolfie @ 05-08-2005, 20:33)

Nä var kommer de där ifrån....de var ju jättegulliga!!!!! wub.gif wub.gif
yenny
och jag är fortfarande helt bakom flötet då de gäller de där gungorna... wacko.gif
Reserv
CITAT (yenny @ 05-08-2005, 20:36)
och jag är fortfarande helt bakom flötet då de gäller de där gungorna... wacko.gif

8 stycken av dom kommer att hängas upp i taket som kommer att va´förstärkt. Så 10 personer får alltså va´med i det hela, 8 aktiva deltagare som ska försöka ha en hängande ormgrop wacko.gif blink.gif och två fluktare (Ophelia och Birgitta) sen tycker juh jag för rättvisans skull att vi kan turas om med fluktandet rolleyes.gif
Betty
CITAT (Ophelia @ 05-08-2005, 20:34)
CITAT (oldwolfie @ 05-08-2005, 20:33)

Nä var kommer de där ifrån....de var ju jättegulliga!!!!! wub.gif wub.gif

Härifrån kanske... unsure.gif
Magdis
CITAT (Reserv @ 05-08-2005, 20:39)
och jag är fortfarande helt bakom flötet då de gäller de där gungorna...  :wacko:

8 stycken av dom kommer att hängas upp i taket som kommer att va´förstärkt. Så 10 personer får alltså va´med i det hela, 8 aktiva deltagare som ska försöka ha en hängande ormgrop wacko.gif blink.gif och två fluktare (Ophelia och Birgitta) sen tycker juh jag för rättvisans skull att vi kan turas om med fluktandet rolleyes.gif

finns det plats för mig med? Med tanke på att jag bara väger 48 kg kanske jag inte borde vara underst. Hänga i en lian kanske? laugh.gif
Reserv
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 05-08-2005, 22:38)
CITAT (Reserv @ 05-08-2005, 20:39)
och jag är fortfarande helt bakom flötet då de gäller de där gungorna...  wacko.gif

finns det plats för mig med? Med tanke på att jag bara väger 48 kg kanske jag inte borde vara underst. Hänga i en lian kanske? laugh.gif

Ja för fasen, det var en som avböjde nyss, så det finns plats för dig också tongue.gif
Magdis
Vad skojigt! smile.gif
Biggan_
Ophelia o jag kan fotografera laugh.gif
...om vi får tid ohmy.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Reserv
CITAT (Birgitta P @ 06-08-2005, 12:30)
Ophelia o jag kan fotografera laugh.gif
...om vi får tid ohmy.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif

laugh.gif laugh.gif Jag såg det först nu, du har juh redan din hängmatta klar tongue.gif
Biggan_
Jag blir kvar underst, har höjdskräck smile.gif
Ophelia får ta en hängmatta smile.gif
på det viset får vi foton från olika vinklar laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Reserv
CITAT (Birgitta P @ 06-08-2005, 12:49)
Jag blir kvar underst, har höjdskräck smile.gif
Ophelia får ta en hängmatta smile.gif
på det viset får vi foton från olika vinklar laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Du är medveten om att 8 personer i spagat hänger ovanför ditt huvud blink.gif utan kläder
Biggan_
Javisst!!!!!! laugh.gif laugh.gif laugh.gif
pejori
har ni fått upp nån gunga ännu då?
har väntat länge nu ju rolleyes.gif rolleyes.gif
Reserv
CITAT (pejori @ 27-11-2006, 07:40)
har ni fått upp nån gunga ännu då?
har väntat länge nu ju rolleyes.gif rolleyes.gif

Tror Shiva är gungägaren, han tog en "time out" rolleyes.gif men hoppas han kommer tillbaks snart
AnitaO
Saknar också Shiva wub.gif
LadyG
Trodde när jag såg tråden att Shiva var tillbaka.

Snacka om blåsning sad.gif

rolleyes.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon