Sidor: 1, 2, 3
Reserv
CITAT (pejori @ 03-08-2005, 19:31)
CITAT (Ophelia @ 03-08-2005, 19:20)
Skämta är ett måste i all tragik som råder.  :)

Tror vi alla behöver få ta och spåra ur lite då och då. Kul med människor som hakar på och kan vara med och skämta till det.  :D  :D

instämmer smile.gif smile.gif

Det är juh inget tjafs nånstans nu i alla fall, bara massa trams och flams, hoppas ledningen står ut med det tongue.gif
yenny
Vad har hänt... verkar som alla fått nått konstigt i sej... trådarna blir galnare o galnare... fast på ett positivt sätt laugh.gif
Fialotta
CITAT (yenny @ 03-08-2005, 19:41)
Vad har hänt... verkar som alla fått nått konstigt i sej... trådarna blir galnare o galnare... fast på ett positivt sätt laugh.gif

Kärvänlighet...finns på burk i hälsokosten (kanske) laugh.gif tongue.gif
Nu är avd.småprat som bäst smile.gif
Ophelia
Jag tar detta på fullaste allvar. Har varit helt inställd på att fota Magnus hängande i den japanska gungan samt deltaga i en rejäl och hälsosam ormgrop. Jag paxar för platsen underst till höger i närheten av den där stora kudden laugh.gif laugh.gif laugh.gif
yenny
laugh.gif laugh.gif

Nu måste jag fråga *nyfiken* den där japanska gungan... hur ser en sån ut?
Biggan_
CITAT (yenny @ 03-08-2005, 20:12)
laugh.gif laugh.gif

Nu måste jag fråga *nyfiken* den där japanska gungan... hur ser en sån ut?

Det står nog inte Brio på den laugh.gif laugh.gif laugh.gif
yenny
hmm....har jag frågat nått galet nu? rolleyes.gif
Biggan_
CITAT (yenny @ 03-08-2005, 20:17)

Brio= leksakstillverkare laugh.gif
yenny
CITAT (Birgitta P @ 03-08-2005, 20:19)
CITAT (yenny @ 03-08-2005, 20:17)

Brio= leksakstillverkare laugh.gif

jo det koppla jag biggrin.gif jag tänkte mer på vad kan den där gungan vara för sak... lät på dit svar som att den kanske var typ en leksak för vuxna tongue.gif
Reserv
Extremt vuxen leksak ja rolleyes.gif
Ophelia
Vuxensak för extremlekar biggrin.gif
yenny
då kanske jag tänkte rätt då när jag skrev att jag frågat något galet... för då kanske ingen vill svara på det här laugh.gif rolleyes.gif
pejori
CITAT (Ophelia @ 03-08-2005, 20:28)
Vuxensak för extremlekar biggrin.gif

aha!!! trode det var en sån dom har på cirkus biggrin.gif biggrin.gif
gunga över sängen och släppa taget i farten smile.gif smile.gif
fy för att ligga underst biggrin.gif biggrin.gif
Reserv
CITAT (pejori @ 03-08-2005, 20:32)
CITAT (Ophelia @ 03-08-2005, 20:28)
Vuxensak för extremlekar  :D

aha!!! trode det var en sån dom har på cirkus biggrin.gif biggrin.gif
gunga över sängen och släppa taget i farten smile.gif smile.gif
fy för att ligga underst biggrin.gif biggrin.gif

Beror väl på hur många vi blir tongue.gif
Ophelia
Har redan paxat för att ligga underst!! biggrin.gif
Biggan_
Jaha, och när skall detta partaj gå av stapeln då?
Ophelia
CITAT (Birgitta P @ 04-08-2005, 01:03)

Sugen?? laugh.gif laugh.gif
Jag har paxat underst längre till vänster precis brevid den svarta silkeskudden som har detaljer i porrigt rött sammet till dig. laugh.gif laugh.gif
mekare
appropå början av tråden.

undar om Shiva har sett Sin city på bio. Han kanske skulle känna igen sig lite?
Biggan_
CITAT (Ophelia @ 04-08-2005, 06:56)

Jag har paxat underst längre till vänster precis brevid den svarta silkeskudden som har detaljer i porrigt rött sammet till dig. laugh.gif laugh.gif

Jag paxar brevid dej, så kan vi bekanta oss närmare smile.gif laugh.gif
Antar att jag då också naturligtvis har störst chans att lära känna shiva laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Fast ni har väl bara ögon för varandra laugh.gif laugh.gif laugh.gif
kristerh
CITAT (pejori @ 03-08-2005, 19:02)
vilka roliga trådar vi har nu biggrin.gif biggrin.gif
den här började på ett sätt, och nu är den här laugh.gif laugh.gif 0
jag tror vi har spårat ut lite laugh.gif laugh.gif
UR SPÅR!!!!!! biggrin.gif biggrin.gif

jag tycker många trådar spårar ur nuförtiden biggrin.gif bara roligt, fortsätt med det biggrin.gif
krister
Ophelia
CITAT (Birgitta P @ 04-08-2005, 10:48)

Antar att jag då också naturligtvis har störst chans att lära känna shiva laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Nu är det så att Magnus ska hänga i den japanska gungan och bli beundrad av Reserv som beundras tillbaka i sin transakostymering. De kommer troligtvis endast ha ögonen för varandra biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

Förmodligen skulle de säkert vara en syn för gudarna att alla andra deltagare i ormgropen även skulle titta på dem tongue.gif laugh.gif laugh.gif
Biggan_
CITAT (Ophelia @ 04-08-2005, 17:02)

Nu är det så att Magnus ska hänga i den japanska gungan och bli beundrad av Reserv som beundras tillbaka i sin transakostymering. De kommer troligtvis endast ha ögonen för varandra biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

Förmodligen skulle de säkert vara en syn för gudarna att alla andra deltagare i ormgropen även skulle titta på dem tongue.gif laugh.gif laugh.gif

Kan dom inte hänga i gungan båda två, eller då håller kanske inte taket ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif wink.gif
Ophelia
CITAT (Birgitta P @ 04-08-2005, 17:08)
CITAT (Ophelia @ 04-08-2005, 17:02)

Kan dom inte hänga i gungan båda två, eller då håller kanske inte taket ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif wink.gif

Inget som hindrar att de kan ha varsin gunga!!! laugh.gif laugh.gif laugh.gif

De kan ju dingla i taket som två fina mobiler. biggrin.gif biggrin.gif
Biggan_
Tror du taket håller (orolig) och tror du inte det blir bråk om gungorna? Det finns säkert fler som vill prova de här gungorna rolleyes.gif rolleyes.gif laugh.gif
Ophelia
Då får vi installera fler gungor. Tänk så bra. Då kan vi vräka oss i sängen själva och slippa trängas. biggrin.gif biggrin.gif
Biggan_
CITAT (Ophelia @ 04-08-2005, 17:18)
Då får vi installera fler gungor. Tänk så bra. Då kan vi vräka oss i sängen själva och slippa trängas. biggrin.gif biggrin.gif

Va smart du é Ophelia! tongue.gif laugh.gif laugh.gif
Ophelia
CITAT (Birgitta P @ 04-08-2005, 17:21)
Då får vi installera fler gungor. Tänk så bra. Då kan vi vräka oss i sängen själva och slippa trängas.  :D  :D

Jag vet. Det är du med. Kan det bero på att vi är qvinns???? laugh.gif laugh.gif
Biggan_
CITAT (Ophelia @ 04-08-2005, 17:58)
CITAT (Birgitta P @ 04-08-2005, 17:21)
Då får vi installera fler gungor. Tänk så bra. Då kan vi vräka oss i sängen själva och slippa trängas.  biggrin.gif  biggrin.gif

Jag vet. Det är du med. Kan det bero på att vi är qvinns???? laugh.gif laugh.gif

tsssssssst laugh.gif
shiva
Hurra, nu vet var hur vi ska göra: en TREDIMENTIONELL ormgrop! Alla deltagare sitter i varsin gunga. Gungorna sitter fast i bungyjump linor, i det KRAFTIGT förstärkta taket. Sen svischar man runt lite som man vill!

Nu till problemen; för säkerhets skull bör alla bära hjälm! Men, hängande i spagat, helnaken med en blå hockeyhjälm, så ar man inte särskillt sexig!
Därför måste vi ha mycket dämpad belysning som i sin tur medför identifierings problem! Därför ska alla killar ha ett rött kryss målat på varje skinka, så att man inte "råkar kliva på fel buss" så att säga. Sånt kan bli pinsamt i eftersnacket.

Var inte det här en bra idé, va? I ett stort rum kan vi vara åtta stycken har jag räknat ut. Det blir ett himla trassel att knyta upp linorna efteråt, men va faan!
Magnus smile.gif smile.gif smile.gif
pejori
biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
det blir ett spindelnät som heter duga det laugh.gif rolleyes.gif
yenny
CITAT (shiva @ 04-08-2005, 18:15)
Hurra, nu vet var hur vi ska göra: en TREDIMENTIONELL ormgrop! Alla deltagare sitter i varsin gunga. Gungorna sitter fast i bungyjump linor, i det KRAFTIGT förstärkta taket. Sen svischar man runt lite som man vill!

Nu till problemen; för säkerhets skull bör alla bära hjälm! Men, hängande i spagat, helnaken med en blå hockeyhjälm, så ar man inte särskillt sexig!
Därför måste vi ha mycket dämpad belysning som i sin tur medför identifierings problem! Därför ska alla killar ha ett rött kryss målat på varje skinka, så att man inte "råkar kliva på fel buss" så att säga. Sånt kan bli pinsamt i eftersnacket.

Var inte det här en bra idé, va? I ett stort rum kan vi vara åtta stycken har jag räknat ut. Det blir ett himla trassel att knyta upp linorna efteråt, men va faan!
Magnus    :)  :)  :)

biggrin.gif laugh.gif laugh.gif tongue.gif tongue.gif biggrin.gif
Ophelia
CITAT (shiva @ 04-08-2005, 18:15)

Magnus smile.gif smile.gif smile.gif

Tja...jag och Birgitta P ska titta på. Blir nog väldigt intressant biggrin.gif
pejori
ni skulle ju ligga underst ohmy.gif ohmy.gif
där ser man inget wub.gif
Ophelia
CITAT (pejori @ 04-08-2005, 18:21)
ni skulle ju ligga underst ohmy.gif ohmy.gif

Joho då...om man tittar upp. Alla ska ju dingla i taket. biggrin.gif
pejori
CITAT (Ophelia @ 04-08-2005, 18:25)
ni skulle ju ligga underst ohmy.gif  :o

ljuset räcker nog inte dit, smile.gif smile.gif
Ophelia
CITAT (pejori @ 04-08-2005, 18:41)
ni skulle ju ligga underst ohmy.gif  ohmy.gif

ljuset räcker nog inte dit, smile.gif smile.gif

Vissa kanske skulle säga "tack och lov för det"! laugh.gif laugh.gif
shiva
ni skulle ju ligga underst ohmy.gif  :o

Glöm att Du ska titta på!
Hur går den där låten;
- jag vill gung, gung gunga, gunga med dej,
-så ska jag sjung, sjung, sjunga för Dej.
tongue.gif tongue.gif tongue.gif tongue.gif
Ophelia
Vem ska sjunga och vad?? laugh.gif
shiva
Jag sjunger ju när Du och jag gungar, förstår Du väll! Fast vill Du sjunga i stället så är det OK. rolleyes.gif
Ophelia
Haaaaaaaaaaa....tror inte det sörru. Min sångröst är lixom inte riktigt vad öronen pallar med laugh.gif
pejori
ÄH...ni får väl låtsas att det är vindsus ni hör, eller en gris som slaktas till kvällsmat laugh.gif laugh.gif
Biggan_
CITAT (pejori @ 04-08-2005, 19:31)
ÄH...ni får väl låtsas att det är vindsus ni hör, eller en gris som slaktas till kvällsmat laugh.gif laugh.gif

Gud, så romantisk du är pejori wink.gif unsure.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
*Felix matte*
Idag har jag inte hunnit läsa så många inlägg men denna tråds utveckling är väl bland det "kuligaste" jag varit med om under mina år här på Odla.nu laugh.gif biggrin.gif wub.gif
Biggan_
CITAT (Felix matte @ 04-08-2005, 23:26)
Idag har jag inte hunnit läsa så många inlägg men denna tråds utveckling är väl bland det "kuligaste" jag varit med om under mina år här på Odla.nu laugh.gif biggrin.gif wub.gif

Den artar sig bra, var ju inte så "kulig" från början precis blink.gif blink.gif laugh.gif
*Felix matte*
CITAT (Birgitta P @ 04-08-2005, 23:35)
Den artar sig bra, var ju inte så "kulig" från början precis blink.gif blink.gif laugh.gif

Appselut! tongue.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Reserv
Jag tänkte.......Ophelia och Birgitta som ska ligga på golvet på dom sköna kuddarna och spana på dom som hänger i taket i dom Japanska gungorna, har ni tänkt på att alla skulle hänga i spagat? sleep.gif det vill säga full flukt rakt in tongue.gif
Ophelia
CITAT (Reserv @ 05-08-2005, 20:10)
Jag tänkte.......Ophelia och Birgitta som ska ligga på golvet på dom sköna kuddarna och spana på dom som hänger i taket i dom Japanska gungorna, har ni tänkt på att alla skulle hänga i spagat? sleep.gif det vill säga full flukt rakt in tongue.gif

Hmmmmmmm....det där är nåt som jag bör ta med Birgitta P. Hade jag inte tänkt på. Kan inte de som hänger hålla ihop benen!! biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Reserv
CITAT (Ophelia @ 05-08-2005, 20:19)
Jag tänkte.......Ophelia och Birgitta som ska ligga på golvet på dom sköna kuddarna och spana på dom som hänger i taket i dom Japanska gungorna, har ni tänkt på att alla skulle hänga i spagat? sleep.gif  det vill säga full flukt rakt in tongue.gif

Hmmmmmmm....det där är nåt som jag bör ta med Birgitta P. Hade jag inte tänkt på. Kan inte de som hänger hålla ihop benen!! biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

Shiva sa spagat, det är hans ormgrop sleep.gif
Ophelia
CITAT (Reserv @ 05-08-2005, 20:22)
Jag tänkte.......Ophelia och Birgitta som ska ligga på golvet på dom sköna kuddarna och spana på dom som hänger i taket i dom Japanska gungorna, har ni tänkt på att alla skulle hänga i spagat? sleep.gif  det vill säga full flukt rakt in tongue.gif

Då får de faktiskt spagata uppåner annars vet man ju inte vad man får se laugh.gif laugh.gif
Reserv
CITAT (Ophelia @ 05-08-2005, 20:25)
CITAT (Reserv @ 05-08-2005, 20:22)

Då får de faktiskt spagata uppåner annars vet man ju inte vad man får se laugh.gif laugh.gif

Är det inte lättare att hänga er i en hängmatta ovanför ormgropen? rolleyes.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon