Sidor: 1, 2, 3
istället för
CITAT (birgitek @ 11-08-2005, 10:31)
CITAT (Tropeden @ 11-08-2005, 10:21)
Istället för måste ju bara var istället för Posse. laugh.gif

Ja, troligen.!

Hoppas INGEN rösta i dennes omröstning.
För övrigt saknades alternativet NEJ. Undrar varför?
Birgit Ek

Varför hoppas du att ingen röstar? och alternativet nej är inget alternativ i min omröstning! Birgit Ek du kan fixa en egen omröstning med dom alternativ som du vill ha.

istället för.
Tropeden
CITAT (istället för @ 11-08-2005, 10:41)
Varför hoppas du att ingen röstar? och alternativet nej är inget alternativ i min omröstning! Birgit Ek du kan fixa en egen omröstning med dom alternativ som du vill ha.

istället för.

Jag har bara ett ord. SJUKT! Vill du ha numret till psykakuten?
birgitek
CITAT (istället för @ 11-08-2005, 10:41)

istället för.

Skulle aldrig falla mej in att ordna en sådan omröstning. Det är ju osmakligt att RÖSTA om andra forumdeltagare . Bara en sjuk person kan väl komma på en så tokig idé.
Birgit Ek
amaira
Ja, jag håller med. Bara en sjuk person kan komma på en sådan idé. Och jag förstår att denne sjuke föredrar att vara dubbel-anonym, kanske både trippel- och dubbel-trippel-anonym också, vem vet?

Det är sorgligt, det är tragiskt och ... det är definitivt sjukt.
Skatmor
CITAT (Reserv @ 10-08-2005, 15:42)
Posse, du vet om att det finns andra trådar i Småprat va´? Eller att det finns andra avdelningar? Jag tänkte bara som en upplysning, så slipper du reta dig på just mig hela tiden. Du kan juh svara på några insektsfrågor för omväxlings skull, du skulle säkert trivas bra i den avdelningen, för det gör faktiskt jag. Lycka till i sökandet efter nåt intressantare än min ringa natur, för nåt  annat måste det väl finnas. wink.gif

Tycker att texten i denna utläggning rymmer en hel del förakt för Posse och hans åsikter genom att Reserv föreslår en annan tråd för att slippa kritiska synpunkter. mad.gif
Bettson
CITAT (Skatmor @ 11-08-2005, 16:25)
CITAT (Reserv @ 10-08-2005, 15:42)
Posse, du vet om att det finns andra trådar i Småprat va´? Eller att det finns andra avdelningar? Jag tänkte bara som en upplysning, så slipper du reta dig på just mig hela tiden. Du kan juh svara på några insektsfrågor för omväxlings skull, du skulle säkert trivas bra i den avdelningen, för det gör faktiskt jag. Lycka till i sökandet efter nåt intressantare än min ringa natur, för nåt  annat måste det väl finnas. wink.gif

Tycker att texten i denna utläggning rymmer en hel del förakt för Posse och hans åsikter genom att Reserv föreslår en annan tråd för att slippa kritiska synpunkter. mad.gif

Läser man mera så upptäcker man att det finns åt andra hållet också.
Det är faktiskt inte ens fel att två träter.

Sedan så finns det andra medlemmar som ständigt och jämt säger åt andra att inte starta tråda eller försvinna någonannanstans.

Det behöver rensas upp i nick-träsket, riktigt ordentligt.
silos
Jag önskar att Reserv skriver igen!
Flamingon - växtgalning
Oj, det verkar som det hände en hel del igår kväll, efter att en annan bestämt sig för att spela lite dataspel. inte så särskilt roliga saker heller för delen. för ett odla i sådan känslostämning har jag inte sett innan.
man får ju hoppas att allt kommer bli uppordnat, för min slutledning av det jag läst av reaktionerna så va det värre än något som hänt innan iaf av vad jag känner till. sad.gif unsure.gif
pejori
CITAT (Bettson @ 11-08-2005, 18:06)
Sedan så finns det andra medlemmar som ständigt och jämt säger åt andra att inte starta tråda eller försvinna någonannanstans.

håller med fullständigt mad.gif mad.gif
Tropeden
CITAT (pejori @ 11-08-2005, 18:45)
CITAT (Bettson @ 11-08-2005, 18:06)

håller med fullständigt mad.gif mad.gif

Håller med jag me!
liv
huh.gif jag fattar ingen ting huh.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon