|
Smekajsa
25-08-2005, 20:38
Ett fortsatt lycka till !!! Du har ju fått en himla fin reklam i TV i alla fall Vänta tills frosten kommer, då brukar det sätta lite fart i blomsterhandlar-branschen
Kryddan03
25-08-2005, 20:45
CITAT (Christer i Falköping @ 25-08-2005, 20:16) Tack skall ni ha! Lite struligt var det ju den morgonen  Men folk har förståelse för att det kan skita sig första dagen, så jag var inte så nervös ändå. Christer.  Jag tänkte när du sade på TV att du var nervös före öppningsdags att: "Han säger att han är nervös, men om han varit lugnare hade man fått peta på honom för att kolla om han var vid liv!"  Starkt jobbat!
Christer i Falköping
25-08-2005, 21:01
kerstin z5-6
26-08-2005, 19:12
Som vanligt urcool och kul ! pga internet strul har jag inte kunnat lyckönska till detta avsnitt tidigare ,Jättebra var det !
Ophelia
27-08-2005, 11:42
Ska du skaffa hemsida Christer??? Så vi engagerade forumister kan gå in och se vad du har Tänk om det skulle bli så att du säljer via postorder, DÅ ska jag handla som en galning. Nu är del liiite för långt att åka Grattis grattis och lycka till
Roligt Christer, nu är du kändis. Del 2 var trevligt, ja nog får du slita allt. Men vad roligt du har, det har inte alla på jobbet.
Christer i Falköping
27-08-2005, 18:27
Hemsida är på planeringsstadiet. Javisst har jag roligt och inser att jag är väldigt priviligierad. Christer.
Ha, jag visste inte att det var en Odlakändis på TV. Tyckte att inslaget var jättetrvligt och önskar lycka till!
Sulawesii
28-08-2005, 09:12
CITAT (Annlo @ 25-08-2005, 08:09) (Jag tänkte mest på Begoniorna(?) á 8 000:-  , om det blir prisökning nästa år???  ) Ja, sådant där tänker man ju som kund inte på. Vilket knep och knåp med miniräknaren för att få det att gå ihop *imponerad*.
Dagens Gröna Rum var det bästa avsnittet på hela säsongen, tycker jag. Allt var intressant och inspirerande och Christers projekt är vid det här laget rena rama hjärtesaken! Lycka till Christer! Mulle
Jämrars! Missade.... Idols fel! får ge mej på reprisen.
Fantastiskt modigt att göra verklighet av sina drömmar!! Livskvalitet  !! Jag förmodar att det har krävts många sömnlösa nätter tillsammans med räknedosan (det behövs bröd för att överleva). Jag håller tummarna för att "drömmen" ska gå att "äta sig mätt på". Christer får signalera när han startar med webförsäljning. Det är några kronor som skulle kunna styras över från Västernorrland. /Anki
Christer i Falköping
07-09-2005, 21:36
Inga sömnlösa nätter här inte, sover som en död när jag väl lagt mig. Fast det kanske inte blivit så många timmar ibland  Det är just Juli t.o.m. September som är de kritiska månaderna, klarar jag dem, så skall det nog gå vägen framöver också. Christer.
När jag såg dig "skola om" pluggar kände jag så starkt att jag skulle vilja anmäla mig som volontär.
Har du plats för idélla arbetare (inte så stor risk att det kommer en sjuksköterska från västernorrland)?/Anki
ninnisky
07-09-2005, 21:49
Monica M zon 4
08-09-2005, 05:11
Å jag var med på plantybtarträffen. Försökte hålla mig undan kameran men såg till förskräckelse att jag var med jättemycket! Huvvans! Men visst var inslaget om Christer en höjdare!
Smekajsa
08-09-2005, 05:36
Jag missade oxo programmet !!!! Får sikta in mig på reprisen.
Var det från Odla-forumet som plantbytardagen-medlemmarna var ifrån?  Kul att se en fortsättning på hur det går för dig Christer. Du har en härlig syn på det du gör!
Monica M zon 4
08-09-2005, 09:28
Nix, det var inte Odlaforumister på mötet. Det var forumister från Allt om Trädgårds forum. Jag var väl en av de få som var med som är aktiv i båda forumen.
Idé bara...jag fick faktiskt tips på att det finns nån organisation där det är folk som reser runt hela världen och "volontärarbetar" mot kost och logi...6 timmar om dan 4, 5 dar i veckan tror jad det var.. Det kanske vore nåt till våren och högsäsongen Christer..de hade ett par såna på Koster visst.. ..visserligen har Koster sol och bad men nog finns det säkert en del som lockar i Tråvad också
Christer i Falköping
08-09-2005, 18:53
Tja, vi har ju Tråvadsbadet i Lidan alldeles intill  Kiosk som är öppen varje dag, till 18:00, under sommaren finns det där också. Billiga priser och gott kaffe!!!!! Väl värd ett besök. Christer.
*Felix matte*
08-09-2005, 19:17
CITAT (Smekajsa @ 08-09-2005, 06:36) Jag missade oxo programmet !!!!
Får sikta in mig på reprisen. :) :) För alla som liksom jag missade programmet Här kan vi se det
Nån som vet hur det har gått för Christer? Hoppas såklart att det gått bra.
kristerh
11-01-2006, 17:35
CITAT (Berith @ 11-01-2006, 17:12) Nån som vet hur det har gått för Christer? Hoppas såklart att det gått bra.  Kan ingen hjälpa honom med en hemsida som vi kan besöka då och då eller är han kanske så händig att han kan fixa en själv krister
fruberglund
11-01-2006, 17:57
Han har nog inte tid att bygga hemsida, det tar sin lilla stund Hoppas det går bra för honom i alla fall
pisanggoreng
11-01-2006, 18:36
CITAT (kristerh @ 11-01-2006, 17:35) Kan ingen hjälpa honom med en hemsida som vi kan besöka då och då eller är han kanske så händig att han kan fixa en själv krister Det är en bra idé!
Swingtime
15-01-2006, 22:15
kristerh
16-01-2006, 10:05
Den bloggen måste man ju följa. krister
Jaa, kul att "höra" från honom.
Christer i Falköping
16-01-2006, 21:38
He, he, där var ni snabba  Jag skall försöka uppdatera sidan varje kväll då jag sover hemma i huset. Har nämligen ingen dator i Tråvad än. Christer.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|