|
Full version: Godmorgon tråd
morning has broken och jag har bara regn hos mej
 GODMORNING  Idag kommer jag få en spännande städerska hos mig hi hi hi
Biggan_
26-08-2005, 09:03
God morgon!
dammkillen
29-08-2005, 06:05
god morgon. här sitter man med en mugg kaffe, en av de bästa höjdpunkterna på dagen. nu går det bara utför resten av dagen  det kan liksom inte bli bättre än så här
Lars-Olof Arvids
29-08-2005, 08:07
God morgon allihop! Det är måååååååååndag morgon... Här sitter jag på kontoret och ser ut på höstrusket efter en intensiv helg. I lördags firade Stenungsunds naturskyddsförening 25-årsjubileum då vi satt och festade under ett partytält i hällregn. Och igår var det Mariagårdens dag då jag satt vid ett bord och sålde växter. Faktiskt i riktigt fint väder, regnet kom precis lagom till att festligheterna var slut!
Olle
dammkillen
03-09-2005, 05:43
Morning morning
Ophelia
03-09-2005, 07:10
God morgon. Idag ska jag bjuda på middag. Ska köra lite små spett på kyckling och lamm, variant på grekisk sallad och ugnstekt timjanpotatis. Enkelt och snabbt
Morron på er allihopa Låter smarrigt det där Ophelia
Biggan_
03-09-2005, 07:17
God morgon på er! Ser ut att bli en solig och fin dag
Härligt att se forumets medlemmar vakna till liv en efter en Var bjuds middagen månne Det låter MUMS, men inte så mycket timjan på min potatis, helst ingen faktiskt ...
Godmorgon på er alla
ninnisky
03-09-2005, 09:23
Gomorron allsesmmans! Nu ska jag ut på en kantarellvända på några timmar. Vädret är soligt och skönt  så jag hoppas på en "stor" skörd!
Ophelia
03-09-2005, 09:23
CITAT (ninnisky @ 03-09-2005, 10:23) Gomorron allsesmmans! Nu ska jag ut på en kantarellvända på några timmar. Vädret är soligt och skönt  så jag hoppas på en "stor" skörd! MUMS!! Lycka till
Biggan_
04-09-2005, 08:42
*Felix matte*
04-09-2005, 08:50
Gomorron alla glada!  +8,2 småregnar , gula löv i träden, 111 dagar kvar till julafton  då kommer tomten med paket
Gomorron, gomorron 15 grader varmt i skuggan, nästan vindstilla, träden står gröna fortfarande, solen skiner från en blå himmel och torkar bort de allra sista av morgonens daggdroppar i gnistrande kaskader av ljus.  Njuter! Med en mugg kaffe (eg. en mugg varm mjölk med några droppar kaffe i)
Gomorron igen! Nä, jag bara skojade  (se tiden) Har sovit och ska fortsätta sova. ZZZZzzzzZZZzzzZZzzzz
stennie
05-09-2005, 01:35
Godmorgon Amaira...kan inte du heller sova?
" GOD MORGON" på er. trodde jag var ensam här
stennie
05-09-2005, 02:10
God morgon...en till som inte heller kan sova???
Nä,här sovs det inte mycket inte Men det är ju tur att det finns nåt att göra
Maria i Helsingborg
05-09-2005, 02:15
Godmorgon på er.......jag får inte sova  ......kämpa, kämpa /Maria på jobb ................  <<<<< Maria kl. 08.00 imorgon
AndreasBlomquist
05-09-2005, 02:37
Godmorgon på er alla, liksom Maria är en annan på jobb och varken kan eller får sova. Istället spenderar man all vaken tid på jobbet surfandes på Odla.Nu...
Maria i Helsingborg
05-09-2005, 04:03
CITAT Istället spenderar man all vaken tid på jobbet surfandes på Odla.Nu  ZZzzz <<<< Marias chef
CITAT (Maria i Helsingborg @ 05-09-2005, 05:03) CITAT Istället spenderar man all vaken tid på jobbet surfandes på Odla.Nu  ZZzzz <<<< Marias chef amaira också - hon somnade raskt om - men kunde förstås inte hålla sig borta från Odla. Kanske var det där jag vaknade mitt i natten Nu är jag vaken "på riktigt" i alla fall. Och ska strax iväg "på uppdrag". Ha det bra alla - och sov gott Maria!
Godmorgon;och här skiner solen både ute och inne och UNDERBART är det att ha en hel dag framför mig för nya upplevelse och lärdomar
*Felix matte*
05-09-2005, 09:05
CITAT (pejori @ 05-09-2005, 10:00) Jesses såna sötnosar  men hur många är de... ser ut som de är minst dussinet... eller ser jag dåligt
*Felix matte*
05-09-2005, 09:07
Gomorron! Solen börjar tränga fram... har blåst så förskräckligt hela natten termometern visar +9. Ha en riktigt fin dag allihopa
Grattis Pejori, 8 fick jag det till, stämmer det?
JAPP....åtta blev det
CITAT (pejori @ 05-09-2005, 10:00) Men vad ärom detta? Gud så snyggt
Allra först trodde jag det var kalvar..... Ljuvliga!!! Mulle
LisaPalm
05-09-2005, 10:46
Godmorgon allihopa. Jag har precis klivit upp. Vaknade tidigt imorse (4) för att upptäcka att jag är dunderförkyld  . det blev till och krypa ner i bingen igen.
God morron på er allihopa! Här ser det ut som om det vackra vädret som utlovats kanske kommer. Ha en bra dag Det tänker jag ha
CITAT (Evgeni @ 06-09-2005, 06:42) Ha en bra dag Det tänker jag ha  Jajjamännsann  det tänker jag med. Det blir nog fint här med. Pejori! Jag har inte fått se dina "kalvar"  ! ?? Hundar förstår jag av texten. Åtta stycken förstår jag av texten. Söta förstår jag av texten. Men jag ser bara två kryss
Biggan_
06-09-2005, 09:19
CITAT (amaira @ 06-09-2005, 06:57) CITAT (Evgeni @ 06-09-2005, 06:42) Ha en bra dag Det tänker jag ha  Jajjamännsann  det tänker jag med. Det blir nog fint här med. Pejori! Jag har inte fått se dina "kalvar"  ! ?? Hundar förstår jag av texten. Åtta stycken förstår jag av texten. Söta förstår jag av texten. Men jag ser bara två kryss  I dag ser jag också bara "kryss" Igår såg jag söta vovvar
HippieSpellan
07-09-2005, 05:32
ahaaa hundar...
elak och grym människa som kom på att bara pedagogerna ska kliva upp och ha föreläsning klockan 8 när ingen annan på universitetet ens tänkt tanken.
GodMorgon på er
Blomstertanten
07-09-2005, 14:10
I dag är det visst ingen som har vaknat Utom jag då ! Fast jag va uppe så tidigt så det snart är läggdags !
Biggan_
07-09-2005, 14:35
CITAT (Blomstertanten @ 07-09-2005, 15:10) I dag är det visst ingen som har vaknat Utom jag då ! Fast jag va uppe så tidigt så det snart är läggdags !  Höll på att sätta hjärtat i halsgropen  Trodde jag missat en hel natt
Blomstertanten
07-09-2005, 14:38
God morgon på er alla glada Odlare (ja, och ni som inte är glada också förstås) Nu har jag druckit mitt morgonkaffe, satt på en maskin med tvätt, kollat runt lite här, så nu blir det frukost.Mums Ha en bra dag alla
Är det den här du är ute efter Jenny?
Jag hitta den.... fast det var maudans tråd...trodde det var ophelias.... det var nog därför jag inte hittade  så liite förvirrad va jag visst  (ifall nån undrar så var jag på jakt efter denna tråd i morse men hittade den inte då  )
CITAT (yenny @ 29-09-2005, 15:16) Jag hitta den.... fast det var maudans tråd...trodde det var ophelias.... det var nog därför jag inte hittade  så liite förvirrad va jag visst  (ifall nån undrar så var jag på jakt efter denna tråd i morse men hittade den inte då  ) Äh, inte förklara, tänk alla som får sitta och klia skallen idag för att dom inte fattar va´vi svamlar om..........oj då, då är det juh helt fel tråd vi är helt plötsligt
CITAT (Reserv @ 29-09-2005, 15:17) CITAT (yenny @ 29-09-2005, 15:16) Jag hitta den.... fast det var maudans tråd...trodde det var ophelias.... det var nog därför jag inte hittade :P så liite förvirrad va jag visst  (ifall nån undrar så var jag på jakt efter denna tråd i morse men hittade den inte då  ) Äh, inte förklara, tänk alla som får sitta och klia skallen idag för att dom inte fattar va´vi svamlar om..........oj då, då är det juh helt fel tråd vi är helt plötsligt  Rättning i ledet!!!! tillbaka till svammeltråden!!!
GOOOD morgon  Här skiner solen både ute och inne och nu skall jag äta frukost
Godmorgon till alla odlaiter
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|