|
kristerh
17-08-2005, 11:56
Läste i AB om en tjej som utsattes för en pedofil via nätet och upptäckte att det var hennes pappa  hur äckligt kan det bli, pedofilkrister
Usch!!!!!  Vilken äckelpotta...och stackars flicka
violina
17-08-2005, 12:27
Man blir så ledsen. Stackars tös, det är äckligt nog med vilken pedofil som helst, men hennes egen PAPPA. Man fattar inte hur folk är funtade. Såg i Helsingborgs Dagblad i morse att en 78-årig dam blivit våldtagen av sin 50-årige son.  Stackars henne också.
kristerh
17-08-2005, 12:33
CITAT (violina @ 17-08-2005, 13:27) Såg i Helsingborgs Dagblad i morse att en 78-årig dam blivit våldtagen av sin 50-årige son.  Stackars henne också. ja, det är synd om alla som utsätts för dessa sexidioter krister
Ja usch. Förstår inte hur en del är funtade. Här i Linköping har det nyss varit en rättegång mot en pappa som utnyttjade sin dotter, vilket väl iofs dessvärre inte är ovanligt. Men han sålde henne dessutom till andra män som han fått kontakt med via nätet. Billigt också. Bara bensinpengar och att han fick titta på. Jäkla svin det finns alltså
I Malmö var det en 80-årig dam som blev våldtagen härom veckan av en ung man.... Tydligen var inte gärningsmannen riktigt psykiskt frisk.
farbror B
17-08-2005, 12:50
CITAT (AnitaGg @ 17-08-2005, 13:43) Ja usch. Förstår inte hur en del är funtade. Här i Linköping har det nyss varit en rättegång mot en pappa som utnyttjade sin dotter, vilket väl iofs dessvärre inte är ovanligt. Men han sålde henne dessutom till andra män som han fått kontakt med via nätet. Billigt också. Bara bensinpengar och att han fick titta på. Jäkla svin det finns alltså  Vi hade en tanke en gång...( bara en tanke)
Ta denne man, sätt honom i ett rivningshus, skruva fast hans XXXXXX i ett skruvstäd, släng bort järnstången, så att det inte går att skruva upp, tänd på huset och ge honom nåt lagomt vasst föremål*, så kan han själv bestämma sin framtid..
*här kan tex en slö skridsko, en såg eller liknande vara lämpligt
fler som fått såna tankar?
Airamya
17-08-2005, 12:54
hehehe Nej, men jag ägnar gärna resten av dagen åt att spinna vidare på den tanken... *evil grin*
wolkenkrabber
17-08-2005, 12:54
CITAT (farbror B @ 17-08-2005, 13:50) CITAT (AnitaGg @ 17-08-2005, 13:43) Ja usch. Förstår inte hur en del är funtade.
Här i Linköping har det nyss varit en rättegång mot en pappa som utnyttjade sin dotter, vilket väl iofs dessvärre inte är ovanligt. Men han sålde henne dessutom till andra män som han fått kontakt med via nätet. Billigt också. Bara bensinpengar och att han fick titta på.
Jäkla svin det finns alltså :angry: :angry: Vi hade en tanke en gång...( bara en tanke)
Ta denne man, sätt honom i ett rivningshus, skruva fast hans XXXXXX i ett skruvstäd, släng bort järnstången, så att det inte går att skruva upp, tänd på huset och ge honom nåt lagomt vasst föremål*, så kan han själv bestämma sin framtid..
fler som fått såna tankar? rostig osthyvel
CITAT (farbror B @ 17-08-2005, 13:50) Vi hade en tanke en gång...( bara en tanke)
[/b]
fler som fått såna tankar? Mååånga många gånger har jag fått såna tankar ja! Just det där med den slöa skridskon är en ljus idé som poppat upp i mitt huvud också.
CITAT (farbror B @ 17-08-2005, 13:50) fler som fått såna tankar? Ooo ja. Många gånger. Den sortens människor har utan tvekan förverkat sin rätt att leva.
Flamingon - växtgalning
17-08-2005, 13:04
rätt intressant att han försvarar sig med att han inte visste att det va hans dotter, jaha hade det då varit mer ok om det hade varit någon annans dotter?
det som inte kommer fram är att om man vill chatta med msn och med webcam så måste båda gå med på det, den ena skickar en förfrågan och den andra accepterar eller nekar. och flickan har ju accepterat eftersom hon trodde det va en 17 årig kille. och då kan man ju undra varför.
och man kan se på webcam-sajter där folk laddat upp filmer gjorda med webcam att det är många unga tjejer som klär av sig för någon kille de chattar med utan en tanke på vad som kan hända. många tänker nog inte på att vad som hamnar på internet stannar på internet för alltid.
det är även rätt uppenbart att ingen har talat om för flickan att många ljuger på nätet och låtsas vara någon annan än de egentligen är och att det finns en mängd pedofiler som är på bl a många olika ungdomssajter. och även om de flesta gärna vill tro att en pedofil är en udda, ensam och ful man så är det mer vanligt att det är någon man känner och tycker bra om, en helt "vanlig" familjfar. men det är något hon har lärt sig på detta otäcka sätt.
tillslut så tror jag inte folk är medvetna om vad deras barn och ungdomar egentligen håller på med framför datorn, med chattkompisar och sidor som snyggast.nu och liknande sajter.
netaave
17-08-2005, 13:07
Varför något rostigt i metall finns inget slöare och som gör mer ont? Vrida, kanske....neeej usch så jag tänker.
Har ni sett filmen "The saw", där används en såg (fast då är det en arm de tillfågnatagna ska såga av sig)  . Har iofs inte sett den , låter alldeles för läskigt för mig
wolkenkrabber
17-08-2005, 17:14
CITAT (ejjan @ 17-08-2005, 18:13) Har ni sett filmen "The saw", där används en såg (fast då är det en arm de tillfågnatagna ska såga av sig)  . Har iofs inte sett den , låter alldeles för läskigt för mig  den är inget läskig, lite abrupt slut bara, men det gör film ännu bättre
Då får jag kanske ge den ett försök iallfall... Har nyss sett "Liftarens guide till galaxen" och den kan jag rekommendera iallfall (böckerna oxå såklart)
Påminner om första Mad Max-filmen, där hämnas Max på en kille genom att kedja fast foten i en kraschad bil som Max sen tänder eld på. Max säger att bilen exploderar om tio minuter, "det borde ta dig 5 minuter att karva av foten", och så får killen en fickkniv eller liknande. Detta för att hämnas en kamrat som brännskadades. Jag tycker som princip inte att man ska hämnas på detta sätt, stympningar och tortyr hör medeltiden till, men pedofiler är satans avskum och eftersom de tydligen inte går att bota så är det bara att låsa in dem och kasta bort nyckeln om de förgriper sig mot barn. IMAO. Stackars barn, ofredad av sin egen far på detta sätt  Inte undra på att hon behöver psykolog. Även om denne fähund rent tekniskt kanske inte var pedofil (jag vet inte exakt hur sådana avarter definieras) så bör han ändå få ett grovt straff om han visste att det var en 13-åring han blottade sig för. Skulle inte bli förvånad om drägget dessutom visste att det var hans dotter han chattade med.
CITAT (netaave @ 17-08-2005, 14:07) Varför något rostigt i metall finns inget slöare och som gör mer ont? Vrida, kanske....neeej usch så jag tänker.  det räcker väl med en vanlig plastkam då har han lite att karva med
Nu är det som så att våra små telningar inte alls är några dunungar eller dumbomar, eller va´säger jag, det är just dumbomar dom är juh. Så gott som alla ungdomar ljuger om sin ålder för att impa på snygga killar eller tjejer med för den delen, att sen som far sitta och förklara att den där döööösnygga grabben faktiskt kan ha gjort precis likadant är lite svårare att få in i skallen på dom. Man får nästan banka in i huvet på tjejerna att dom får inte använda en bild av storesyrran för att dra till sig grabbarna på nätet. Tonåringarna har vi lyckats hålla sån pli på att dom själva varnar sina kompisar som tänkt möta "den där jävligt snygga killen från Lunarstorm" ensam på ett hotellrum.  Herre jösses  Har dom inga föräldrar som lär dom lite vett vid datorn. Nu tar jag inte alls pappan i försvar, men man ska ändock ha i åtanke att flickan förmodligen själv ljugit om sin ålder.
Gossen Ruda
17-08-2005, 17:56
CITAT (Reserv @ 17-08-2005, 18:51) Nu är det som så att våra små telningar inte alls är några dunungar eller dumbomar, eller va´säger jag, det är just dumbomar dom är juh. Så gott som alla ungdomar ljuger om sin ålder för att impa på snygga killar eller tjejer med för den delen, att sen som far sitta och förklara att den där döööösnygga grabben faktiskt kan ha gjort precis likadant är lite svårare att få in i skallen på dom. Man får nästan banka in i huvet på tjejerna att dom får inte använda en bild av storesyrran för att dra till sig grabbarna på nätet. Tonåringarna har vi lyckats hålla sån pli på att dom själva varnar sina kompisar som tänkt möta "den där jävligt snygga killen från Lunarstorm" ensam på ett hotellrum.  Herre jösses  Har dom inga föräldrar som lär dom lite vett vid datorn. Nu tar jag inte alls pappan i försvar, men man ska ändock ha i åtanke att flickan förmodligen själv ljugit om sin ålder.  Mina tankar går i samma riktning, flickan är nog inte helt oskyldig. Visste mannen hur gammal hon egentligen var? Den enda lösningen är nog att förbjuda barn under 15 att vara ute på nätet. Om inte, skyll er själva.
Föräldrarna borde prata med sina barn om vilka risker det finns med Internet. Tyvärr är det ju inte alla ungdomar som har bra föräldrar, det är väl den där 13-åriga flickans pappa ett exempel på! Barnen borde få höra om det i skolan också, vet inte om det är så nu för på min tid fanns inte det problemet. Det är en sak som jag ska anamma den dagen jag blir skolsköterska!
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 17-08-2005, 19:25) Föräldrarna borde prata med sina barn om vilka risker det finns med Internet. Tyvärr är det ju inte alla ungdomar som har bra föräldrar, det är väl den där 13-åriga flickans pappa ett exempel på! Barnen borde få höra om det i skolan också, vet inte om det är så nu för på min tid fanns inte det problemet. Det är en sak som jag ska anamma den dagen jag blir skolsköterska! Nu bodde inte ens hennes pappa på orten, så ansvaret hur man beter sig vid datorn liger nog på modern. Nånstans har det ändock felats med tanke på att hon chattar med vad hon trodde va´en 17 grabb, det var juh inte heller så bra.
Gossen Ruda
17-08-2005, 19:38
Kanske bäst att skriva att jag sympatiserar inte alls med mannen. Det var dumt gjort i många avseenden men jag tvekar på om det skall vara straffbart. Jag har fler funderingar. Vad hade tjejen gjort om hon inte känt igen sin pappas penis eller hur det nu var? Varför bluffade han om sin ålder?
CITAT (Gossen Ruda @ 17-08-2005, 20:38) Kanske bäst att skriva att jag sympatiserar inte alls med mannen. Det var dumt gjort i många avseenden men jag tvekar på om det skall vara straffbart. Jag har fler funderingar. Vad hade tjejen gjort om hon inte känt igen sin pappas penis eller hur det nu var? Varför bluffade han om sin ålder? Inga 15-16 åriga tjejer vill väl snacka med en gubbe heller (gubbe för flickor i den åldern är25 och uppåt),Det var inte papans penis hon känt igen det var kläderna, en stol och hans ring. Karln kanske skulle kunna nöja sig ,med att va´lite ful i mun och få visa snorren framför kameran, men likaväl så kanske han skulle vilja stämma träff på ett hotellrum. Sånt får utredningarna utvisa, men sjukt är det, bara tänka tanken på att visa snorren i webkameran
*Felix matte*
17-08-2005, 19:45
Min åsikt är att pedofiler och våldtäktsmän ska kastreras! men i vårt land är det ju sååå synd om dessa odjur... fy f... säger jag.
Gossen Ruda
17-08-2005, 20:07
CITAT (Felix matte @ 17-08-2005, 20:45) Min åsikt är att pedofiler och våldtäktsmän ska kastreras! men i vårt land är det ju sååå synd om dessa odjur... fy f... säger jag.  Hur gör man i såna fall om dom tillfrisknar från sin sjukliga drift? Skall man hugga av foten på såna som sparkar sina medmänniskor? Skära tungan av lögnare? Inga sharia-lagar i Sverige tack.
CITAT (Gossen Ruda @ 17-08-2005, 21:07) CITAT (Felix matte @ 17-08-2005, 20:45) Min åsikt är att pedofiler och våldtäktsmän ska kastreras! :angry: men i vårt land är det ju sååå synd om dessa odjur... fy f... säger jag. :angry: Hur gör man i såna fall om dom tillfrisknar från sin sjukliga drift? Skall man hugga av foten på såna som sparkar sina medmänniskor? Skära tungan av lögnare? Inga sharia-lagar i Sverige tack. Tyvär så är det inte speciellt vanligt att dom blir "friska" i sin drift.  Dom själva påstår juh att det är en sexuell läggning  Vem har tänkt tanken på att det skulle kunna gå att "bota" en homosexuell  det är också en sexuell läggning. Själv anser jag inte att blottare, pedofiler, våldtäcktsmän o.d. är en sexuell läggning, men svårbotade, det är dom. Kemisk kastrering är inte varaktig och sånt skulle användas oftare.
*Felix matte*
17-08-2005, 20:21
CITAT (Gossen Ruda @ 17-08-2005, 21:07) CITAT (Felix matte @ 17-08-2005, 20:45) Min åsikt är att pedofiler och våldtäktsmän ska kastreras! men i vårt land är det ju sååå synd om dessa odjur... fy f... säger jag.  Hur gör man i såna fall om dom tillfrisknar från sin sjukliga drift? Skall man hugga av foten på såna som sparkar sina medmänniskor? Skära tungan av lögnare? Inga sharia-lagar i Sverige tack. Nej jag tycker inte att man ska hugga av foten..... Men... varför tillåta dessa odjur att fortsätta med sin "njutning" och få chans att förstöra fler människoliv... det är väl få om ens en enda som har blivit "botad". Offren lider resten av sitt liv.
Gossen Ruda
17-08-2005, 20:32
Vem har pratat om "fortsätta"? ALL STYMPNING ÄR OVÄRDIGT CIVILISERADE MÄNNISKOR. Nu tackar jag för mig i den här tråden, ogillar det jag läser.
*Felix matte*
17-08-2005, 20:46
CITAT (Gossen Ruda @ 17-08-2005, 21:32) Vem har pratat om "fortsätta"? ALL STYMPNING ÄR OVÄRDIGT CIVILISERADE MÄNNISKOR. Nu tackar jag för mig i den här tråden, ogillar det jag läser. Ang "fortsätta" ... som jag skrev så är det få om än någon som blivit "botad"...alltså fortsätter de med det vidriga. Stympning... offren är "stympade" resten av sitt liv.  För ett antal år sedan råkade min grannes tolvåriga dotter ut för en "sådan"... vi hade umgåtts i åratal och ingen kunde ana att han "var sån" allraminst flickans mamma som var sambo med han. Äcklet försökte skyla över det han gjort... han vägrade erkänna att det han gjort var fel och sjukt. Han dömdes till fängelse och skadestånd men betalar bara då han tycker sig ha råd... jag mår illa var gång jag ser honom. Den stackars flickan är vuxen nu men kommer nog aldrig att kunna ha en relation med det motsatta könet... hon lider.
gammelnalle
17-08-2005, 21:28
Tyvärr tror jag inte att sex inom familjen är ovanlig......
Har själv en NÄRA upplevelse när FARFADERN ,om inte gett sig på barnbarnet, så iallafall skrämt vederbörande om att hans skulle...
Vad skall man tro??? VEM skall man tro??? VÅGAR man tro?? Vågar man lita på vederbörande?? (OBS TVÅ PARTER) HUR frågar man??
Lika djävligt oavsett om det är släkting eller ej...
b
*Felix matte*
17-08-2005, 21:36
Har inga svar.... visst är det lika hemskt vem det än är som utövar övergreppen
Incest har förekommit i alla tider . Men det är svårt att jobba med djävlarna.
Då kommer ens egna djuriska sidor fram . Svårt att låta bli att strypa personen med bara händerna.
kristerh
18-08-2005, 08:49
CITAT (Reserv @ 17-08-2005, 18:51) Nu tar jag inte alls pappan i försvar, men man ska ändock ha i åtanke att flickan förmodligen själv ljugit om sin ålder.  Fast de där pedofilerna "raggar" ju medvetet på chattsidor som de vet att barn o ungdomar håller till på  jag tycker personligen att alla "vuxna" som chattar på de där ungdomssidorna är det nåt skumt med vill en vuxen karl träffa nån snygg tjej så finns det ju vuxenchatter att använda. krister
CITAT (kristerh @ 18-08-2005, 09:49) CITAT (Reserv @ 17-08-2005, 18:51) Nu tar jag inte alls pappan i försvar, men man ska ändock ha i åtanke att flickan förmodligen själv ljugit om sin ålder.  Fast de där pedofilerna "raggar" ju medvetet på chattsidor som de vet att barn o ungdomar håller till på  jag tycker personligen att alla "vuxna" som chattar på de där ungdomssidorna är det nåt skumt med vill en vuxen karl träffa nån snygg tjej så finns det ju vuxenchatter att använda. krister Visst är det medveten raggning, men vissa män uppskattar inte mogna kvinnor utan söker sig hellre ner i åldrarna, dom behöver för den sakens skull inte va´pedofiler. Dom kan lika gärna va´ute efter en tjej på 16-20 år, visst är det sjukt ändå, dom skulle kunna va´farsa åt tjejerna. Men flickorna sitter oftast och ljuger upp sin ålder för att verka intressanta, jag har väl själv tonårstjejer, och dom är mycket frispråkiga så här hymlas det inte om vad som försigår hos ungdomen. Ena dottern tycker bl.a. att det är sjukt att en 47 årig "kärring" som hon säger, sitter och snackar med dom på Lunarstorm. När jag letade efter ett forum att få utväxla lite tankar och funderingar och gärna sammankopplat med nåt intresse så sa hon att Lunarstorm går du inte in på ialla fall. Det har jag inte gjort heller, jag hittade juh odla.nu
kristerh
18-08-2005, 09:38
CITAT (Reserv @ 18-08-2005, 10:07) jag hittade juh odla.nu  Bra det räcker nog krister
lilla mamma
18-08-2005, 09:42
Pappan som sålde dotten, kom från östvärmland.
Slö bågfil, allt som gör ont. De har förbrukat sin rätt att vistas bland människor.
Samtidigt, de som arbetar inom rättspsykiatrin måste vara supermänniskor som ska orka arbeta utan att ta hänsyn till brottet och bara se människan
AnnammA
18-08-2005, 10:14
Hämnd är en sak, men orsakerna till det allt mer sexualiserade samhället en annan. Och någonstans måste det gått fel i skallen på t ex pappan som sålde sin dotter till andra män, kanske något hänt i hans barndom, som gett honom hans snedvridna syn på faderskap och sexualitet, utan för den del ta hans handlingar i försvar. Man hoppas bara att flickan, dottern får så god terapi, att det inte heller går snett för henne när hon blir vuxen...
AnnA
Bettson
18-08-2005, 10:42
CITAT (Reserv @ 18-08-2005, 10:07) Visst är det medveten raggning, men vissa män uppskattar inte mogna kvinnor utan söker sig hellre ner i åldrarna, dom behöver för den sakens skull inte va´pedofiler. Dom kan lika gärna va´ute efter en tjej på 16-20 år, visst är det sjukt ändå, dom skulle kunna va´farsa åt tjejerna. Är det inte just sådana män som i kvinnliga kretsar benämns enkelriktad gata
AnnammA
18-08-2005, 10:45
CITAT (Bettson @ 18-08-2005, 11:42) CITAT (Reserv @ 18-08-2005, 10:07) Visst är det medveten raggning, men vissa män uppskattar inte mogna kvinnor utan söker sig hellre ner i åldrarna, dom behöver för den sakens skull inte va´pedofiler. Dom kan lika gärna va´ute efter en tjej på 16-20 år, visst är det sjukt ändå, dom skulle kunna va´farsa åt tjejerna. Är det inte just sådana män som i kvinnliga kretsar benämns enkelriktad gata  Jo, det var ett bra namn!!! AnnA
Bettson
18-08-2005, 14:32
CITAT (Reserv @ 18-08-2005, 15:31) Vill du ha ett utförligt svar , eller?
Jaa, tack, om det inte är för mycket besvär  Du kan ta den korta versionen och se om jag kopplar då
Bettson
18-08-2005, 14:37
CITAT (Reserv @ 18-08-2005, 15:35) Jaa, tack, om det inte är för mycket besvär  :huh: Du kan ta den korta versionen och se om jag kopplar då  Två bilar kan inte mötas på en enkelriktad gata. Alltså är det bara den ena bilen som kommer fram. Erfarna bilförare vet detta, varför endast mindre erfarna bilförare skulle stämma träff på en enkelriktad gata. Det var kortversionen  Blev du något klokare?
rabalder
18-08-2005, 14:39
Jag tycker att alla pedofiler ska kastreras! sedan är de ofarliga. Jag tror inte att en sådan människa kan bli frisk i sitt beteende.
CITAT (Bettson @ 18-08-2005, 15:37) CITAT (Reserv @ 18-08-2005, 15:35) Jaa, tack, om det inte är för mycket besvär  Du kan ta den korta versionen och se om jag kopplar då  Två bilar kan inte mötas på en enkelriktad gata. Alltså är det bara den ena bilen som kommer fram. Erfarna bilförare vet detta, varför endast mindre erfarna bilförare skulle stämma träff på en enkelriktad gata. Det var kortversionen  Blev du något klokare? Okay, det är inte meningen att jag ska förstå va?  jag fattar väl det där med bilarna jo, men vad det har med oss karlar att göra........näe
Tyvärr blir inte pedofiler ofarliga om man kastrerar dem, det finns många sätt att förgripa sig på  och det finns många människor där ute som inte borde få gå fria. Vem ska man skylla på?? Rådande psykvårdspolitik tycker jag har en stor skuld i det hela. I just denna fråga tycker jag nog som Reserv mfl; vad hade flickan där att göra? Idioter finns det överallt och det viktigaste vi kan lära våra barn är att undvika de mest uppenbara fällorna.
CITAT (ejjan @ 18-08-2005, 16:46) Tyvärr blir inte pedofiler ofarliga om man kastrerar dem, det finns många sätt att förgripa sig på  och det finns många människor där ute som inte borde få gå fria. Vem ska man skylla på?? Rådande psykvårdspolitik tycker jag har en stor skuld i det hela. Jag håller med dig, och jag begriper inte vart våra skattepengar tar vägen. Skulle de inte gå till vård, omsorg och skola. Det var kanske bara valfläsk, det vill säga sånt vi kommer att mötas av snart igen... Varför går vi på det? Optimister? Bara tröga?
birgitek
18-08-2005, 15:57
Visst kan man hjälpa pedofiler att stå emot sin drift genom kemisk kastrering eller medicinering som då måste vara livslång. Jag ser pedofili som en sexuell läggning, oacceptabel eftersom den skadar andra (barn). Jag ser inte en pedofil som ett ondskefullt monster utan som en djupt olycklig individ som behöver ha all möjlig hjälp för kunna leva normalt och inte skada andra. Birgit Ek
Bettson
18-08-2005, 16:36
CITAT (Reserv @ 18-08-2005, 16:25) CITAT (Bettson @ 18-08-2005, 15:37) CITAT (Reserv @ 18-08-2005, 15:35) Jaa, tack, om det inte är för mycket besvär  Du kan ta den korta versionen och se om jag kopplar då  Två bilar kan inte mötas på en enkelriktad gata. Alltså är det bara den ena bilen som kommer fram. Erfarna bilförare vet detta, varför endast mindre erfarna bilförare skulle stämma träff på en enkelriktad gata. Det var kortversionen  Blev du något klokare? Okay, det är inte meningen att jag ska förstå va?  jag fattar väl det där med bilarna jo, men vad det har med oss karlar att göra........näe  Snälla Reserv. Det är männen som är ute och raggar småtjejer som kallas enkelriktade gator. Dessa män (egentligen borde de kallas pojkar i manskropp) har inte lärt sig vad begreppen romantik och erotik betyder. Klart sagt dåliga älskare som enbart tillfredställer sig själva eller vill bli tillfredställda. Sin partner struntar de totalt i. Mellan sexakterna vill de inte ha några som helst band på sig och även ha hotellservice utan att betala hotellnotan. Alltså vad händer. Jo kvinnor i deras egen ålder vill inte ha dom. Förhållande efter förhållande tar slut. Naturligtvis maskerar de detta med att kalla alla kvinnor i sin egen ålder för kossor, subbor, fetto, hängpattar och deklarera att de är totalt avtändande. Till slut hinner ålder ifatt den enkelriktade gatan. Han får nöja sig med en femton till tjugo år yngre kvinna samtidigt som snålvattnet rinner för 15-18 åringar. Alltså tjejer som är ca fyrtio år yngre än han själv. Män är ju en annan sak. De är vuxna, har en annan insikt och vårdar sin relation. Förmodligen för att de kommit på att den blir djupare och bättre ju längre de har den. Män har mycket klart för sig både begreppen romantik och erotik. (begreppet erotik betyder för dom tvåvägskommunikation). Dessutom tycker de att de är viktiga i förhållandet. Kort sagt män, dom är ganska trevliga dom.......... Men enkelriktade gator. Nej tack Var det klart nog?
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|