Full version: tråden för trams
Sidor: 1, 2, 3, 4
Biggan_
CITAT (pejori @ 03-09-2005, 18:10)
så ni menar ...att bara för att djävlas, så kommer ni att smeta in gungpinnen med klipulver!!!! ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif
DÅ vet jag var klådan kommer att sitta laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Ja, vi skall ta Årets Bild!! laugh.gif laugh.gif laugh.gif
pejori
å den ska in i kalendertråden förstår jag laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Biggan_
CITAT (pejori @ 03-09-2005, 18:22)
å den ska in i kalendertråden förstår jag laugh.gif laugh.gif laugh.gif

visst, men vi kan också göra inbjudningskort för vuxenkalas laugh.gif laugh.gif
det finns ju kort till barnkalas laugh.gif
rabalder
Jag har gungat, på ungarnas!!! jag var ute på åkrarna och gick med hunden. Solen sken det var underbart. Då jag kom upp på gården stog gungan där. en bred planka under en ek. Jag gungade som bara den... var säkert 40år sedan sist. Tur att vi inte har grannar.... biggrin.gif
Ophelia
CITAT (rabalder @ 03-09-2005, 18:59)
Jag har gungat, på ungarnas!!! jag var ute på åkrarna och gick med hunden. Solen sken det var underbart. Då jag kom upp på gården stog gungan där. en bred planka under en ek. Jag gungade som bara den... var säkert 40år sedan sist. Tur att vi inte har grannar.... biggrin.gif

Förmodar att det inte vad den japanska gungan laugh.gif laugh.gif laugh.gif
silos
CITAT (Ophelia @ 05-09-2005, 20:03)
CITAT (rabalder @ 03-09-2005, 18:59)

Förmodar att det inte vad den japanska gungan laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Jag gungar så gott som varenda dag i den svenska gungan på gården men kan tänka mig hur roligt det skulle kunna vara i den japanska gungan med andra odlaiter biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
pejori
hur fick vi ihop det här nu då???? ohmy.gif
Reserv
CITAT (pejori @ 27-11-2006, 07:48)
hur fick vi ihop det här nu då???? ohmy.gif

Jadu unsure.gif blink.gif Det jag kommer ihåg va´att Biggan och Ophelia skulle va´fluktare/fotografer rolleyes.gif resten fick slåss om platserna i gungorna tongue.gif
pejori
jösses ohmy.gif ohmy.gif
har läst hela nu...vad vi hittade på då.... laugh.gif laugh.gif
kul var det laugh.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon