CITAT (AnitaGg @ 09-09-2005, 15:47)
CITAT (Posse @ 09-09-2005, 13:19)
CITAT (AnitaGg @ 09-09-2005, 11:32)
CITAT (Posse @ 08-09-2005, 14:15)
Personligen föreslår jag att alla som får sådana PM publicerar dem, för att försöka stävja missbruket av PM-funktionen som en härskarteknik.
Först uppmanar du andra att begå olagliga handlingar!
Och i nästa andetag anklagar du
andra för att använda "härskarteknik".
Du måste ha en bra vriden verklighetsbild.
Jag är mycket glad åt att detta otyg får ett slut nu!
Tolkar ditt inlägg som att du bejakar möjligheten för användare att missbruka PM-funktionen som en härskarteknik för att i lönndom förfölja och trakassera andra. Jag konstaterar också att dina formuleringar kusligt väl överensstämmer med Copycats i ett PM avsänt 05-09-2005.
Då tolkar du mitt inlägg fel.
Du läser det andra skriver på samma sätt som fan själv läser bibeln.
Var någonstans har jag skrivit att jag "bejakar möjligheten för användare att missbruka PM-funktionen
som en härskarteknik för att i lönndom förfölja och trakassera andra"?
PM-funktionen är till för att skicka privata meddelanden.
Dom ska inte utan författarens tillstånd läggas ut på forumet.
Det är ett lagbrott. Punkt slut.
Du kan inte ha missat det, eftersom det är påpekat i flera trådar av flera personer tidigare.
Dina jämförelser med copycat är så patetiska så dom orkar jag inte kommentera.
Men den lätta går jag inte på serru!
Det är en "taktik" du använder så fort dina argumet tar slut är att glida ifrån sakfrågan lite snyggt och sätta den du diskuterar med i försvarsposition.
Men icke sa Nicke ... mig lyckas du inte med kan jag säga.
Håller för övrigt med birgitek om att du kan gräva ner dig.
Kanske får du plats i samma grop som Ordenarie.
Han skrev ju i ett inlägg att han skulle gå i graven.
Vill också passa på att upprepa en fråga som jag ställde i ett annat ämne, men som du inte behagade svara på:
Hur skulle du själv agera/reagera om någon annan lade ut ett PM
här på forumet som DU hade skickat?Du frågar: Var någonstans har jag skrivit att jag "bejakar möjligheten för användare att missbruka PM-funktionen som en härskarteknik för att i lönndom förfölja och trakassera andra"?
Frågan är minst sagt lite förvånande, ty det var ju
jag som (om dig)skrev det du citerat.
Möjligen kan jag ju ha misstolkat vad du avsåg med "otyg", men av ditt nya inlägg framstår det fortfarande som att du bejakar möjligheten för användare att missbruka PM-funktionen som en härskarteknik för att i lönndom förfölja och trakassera andra.
Och varför du uttrycker exakt samma åsikt och använder kusligt lika ordval som Copycat, borde du veta bäst själv.
Formuleringarna:
CITAT
Håller för övrigt med birgitek om att du kan gräva ner dig.
Kanske får du plats i samma grop som Ordenarie.
Han skrev ju i ett inlägg att han skulle gå i graven.
...måste jag tolka som hjälpligt förtäckt uttryckt önskan om min snara död.
Sådana vedervärdigheter tycker jag borde vara bannlysta på ett seriöst forum, därför uppmanar jag - men säkerligen förgäves - härmed foruminnehavarna att beivra saken.