Full version: Samhällsfrågorna
Sidor: 1, 2, 3, 4
stina
Menar du stor så sällar jag mig INTE till ditt gäng.... Den ska vara liten och fast tycker jag. tongue.gif
yla
det är nog formen som är den viktiga i sammanhanget

sen må den va stor eller liten bara formen e den rätta rolleyes.gif
stina
Nja, en stor rund och bullig karlbak vet i tusan om jag tänder på wink.gif
Magdis
CITAT (mulle @ 26-10-2005, 16:09)
Hm, är det bara jag som gillar en ordentlig karlabak att hugga klorna i?
Mulle

Så länge den inte ser ut som på en sumo-brottare så duger det åt mig!
stina
Ja det är väl egentligen bakens ägare som är intressant, eller hur?
Flamingon - växtgalning
sedan är det väl så att man inte är så objektiv när det gäller sin partner? helheten gör ju att man tycker han/hon är den underbaraste och vackraste även om personen kanske har någon skavank man kanske inte skulle va så förtjust i om den satt på någon som inte är speciell för en? blink.gif

men jag VET ju att min pojkvän är den snyggaste och bästa som finns. wub.gif wub.gif wub.gif tongue.gif laugh.gif
yenny
CITAT (stina @ 26-10-2005, 16:28)
Ja det är väl egentligen bakens ägare som är intressant, eller hur?

Absolut! det skriver jag under på...
Man har en massa tankar å funderingar på hur drömprinsen ska se ut... men inte fasiken stämmer det när han dyker upp...
stina
Drömprinsen ska man inte leva med utan ha i byrålådan och ta fram och titta på och klämma på ibland när andan faller på, eller hur! tongue.gif wink.gif
Hannele
CITAT (stina @ 26-10-2005, 18:03)
Drömprinsen ska man inte leva med utan ha i byrålådan
och ta fram och titta på och klämma på ibland när andan faller på, eller hur! tongue.gif wink.gif

Nej, du har fel. biggrin.gif
stina
Nej, han ska ligga där och lådan ska vara låst och bara jag ska ha nyckeln! biggrin.gif
yenny
Drömprinsen ska man inte leva med utan ha i byrålådan och ta fram och titta på och klämma på ibland när andan faller på, eller hur! tongue.gif wink.gif

Hi hi... jag vill nog ha han framme så jag kan klämma på han när jag vill biggrin.gif laugh.gif
Magda16
Dr Phil sa att man vet om att man har det bra när man kommer in i ett rum med 1000 andra kvinnor och att man då tänker att jag har det bättre än alla dessa med min man. Jag sa det till min goding och tamigfan om jag nästan inte såg en tår(han visar aldrig känslor smile.gif ) och han blev jätteglad. Det hade jag inte alls räknat med, och insåg att det är ytterst sällan som jag talar om för honom att jag tycker att han är bäst i världen( han behöver inte tala om det för mig för jag vet ju redan det laugh.gif ) Han har världens lenaste fötter som aldrig har gått barfota, 193 cm, väger 75 kg(gått upp 2 kilo sen vi blev ihop för 15 år sedan) och bredaxlad. Tänk att jag fortfarand tycker att han är snygg wub.gif wub.gif Fanskapet slutade äta chips av principskäl och jag blev då tvingad att äta upp allt själv sleep.gif

Viggo är snyggast (av alla andra) wub.gif
Hannele
och ta fram och titta på och klämma på ibland när andan faller på, eller hur!  :P  ;)
Tja, jag har plockat fram honom 9 222 gånger - och inte tröttnat ännu. laugh.gif wub.gif
Farbror Blå
CITAT (Magda16 @ 26-10-2005, 18:29)
Dr Phil sa att man vet om att man har det bra när man kommer in i ett rum med 1000 andra kvinnor och att man då tänker att jag har det bättre än alla dessa med min man. Jag sa det till min goding och tamigfan om jag nästan inte såg en tår(han visar aldrig känslor smile.gif ) och han blev jätteglad. Det hade jag inte alls räknat med, och insåg att det är ytterst sällan som jag talar om för honom att jag tycker att han är bäst i världen( han behöver inte tala om det för mig för jag vet ju redan det laugh.gif ) Han har världens lenaste fötter som aldrig har gått barfota, 193 cm, väger 75 kg(gått upp 2 kilo sen vi blev ihop för 15 år sedan) och bredaxlad. Tänk att jag fortfarand tycker att han är snygg wub.gif wub.gif Fanskapet slutade äta chips av principskäl och jag blev då tvingad att äta upp allt själv sleep.gif

Viggo är snyggast (av alla andra) wub.gif

Va många lyckliga karlar det verkar finnas, som avgudas av sina kvinnor!

Romantiskt ju

*fäller en tår*
( jaa ja vet, ja ee en blötis, äkta romantiker) wub.gif
stina
CITAT (Hannele @ 26-10-2005, 18:58)
och ta fram och titta på och klämma på ibland när andan faller på, eller hur!  tongue.gif  wink.gif
Tja, jag har plockat fram honom 9 222 gånger - och inte tröttnat ännu. laugh.gif wub.gif

Håller faktiskt med - jag bara skojade!!! Usch, farligt att skoja så här på nätet - andra kan ju tro att man menar allvar.... Jag älskar min Lasse och skulle inte byta ut honom för allt smör i småland. wub.gif Han är helt enkelt super! (Minns inte vem det var som sjöng att ha en karl i byrålådan)

/Stina
Reserv
CITAT (stina @ 26-10-2005, 19:06)
CITAT (Hannele @ 26-10-2005, 18:58)
och ta fram och titta på och klämma på ibland när andan faller på, eller hur!  tongue.gif  wink.gif

Håller faktiskt med - jag bara skojade!!! Usch, farligt att skoja så här på nätet - andra kan ju tro att man menar allvar.... Jag älskar min Lasse och skulle inte byta ut honom för allt smör i småland. wub.gif Han är helt enkelt super! (Minns inte vem det var som sjöng att ha en karl i byrålådan)

/Stina

Lill Lindfors rolleyes.gif
yenny
CITAT (stina @ 26-10-2005, 19:06)

/Stina

Fatta vi väll att du skoja laugh.gif gjorde jag i alla fall
stina
Puh!!!! Man kan ju få dåligt rykte! tongue.gif
*Felix matte*
Lil Lindfors var det som sjöng.

Herrejesses vad mycket att läsa idag laugh.gif

Får väl skryta med att maken min och jag har haft samma vikt från 1963 då vi blev ett par, fram till 2002... det året började jag plussa på min vikt och han följde med fast inte tillnärmelsevis samma takt som jag tongue.gif
Nu väger han 10kg mer än "då" och jag 22 tongue.gif .. får skryta med att vi numera har lite pondus biggrin.gif wub.gif
................................................................................
..............................

Nu får jag ju skämmas för mitt söliga skrivande... herregud 8 minuter att skriva några rader ohmy.gif sleep.gif ser att flera inlägg hunnit mellan
stina
Visdom väger tungt! tongue.gif

/Stina
Hannele
Fanskapet slutade äta chips av principskäl och jag blev då tvingad att äta upp allt själv sleep.gif

biggrin.gif laugh.gif
Farbror Blå
CITAT (Hannele @ 26-10-2005, 19:33)
Fanskapet slutade äta chips av principskäl och jag blev då tvingad att äta upp allt själv sleep.gif

biggrin.gif laugh.gif

Jag tror man gillar sin man ordentligt om man törs kalla honom vid det namnet=)
Reserv
CITAT (Farbror Blå @ 26-10-2005, 22:13)

biggrin.gif laugh.gif

Hmm, det använder jag som "andra namn" på "det stora aset", har aldrig kallats för det av sambon unsure.gif
Farbror Blå
CITAT (Reserv @ 26-10-2005, 22:15)
CITAT (Farbror Blå @ 26-10-2005, 22:13)

biggrin.gif laugh.gif

Hmm, det använder jag som "andra namn" på "det stora aset", har aldrig kallats för det av sambon unsure.gif

hmm nu fattar ja inte riktigt.. unsure.gif
Reserv
"Det stora aset" är dotterns gigantiskt stora Pyrenéehund som ställt till en massa oreda bland blomstren i sommar, jag är måttligt road av aset just nu.
Farbror Blå
CITAT (Reserv @ 26-10-2005, 22:22)
"Det stora aset" är dotterns gigantiskt stora Pyrenéehund som ställt till en massa oreda bland blomstren i sommar, jag är måttligt road av aset just nu.

OJ.. *skrattar*
förlåt reserv, men trodde ett tag du kallade din sambo så...

laugh.gif
Magdis
CITAT (Farbror Blå @ 26-10-2005, 22:32)

OJ.. *skrattar*

laugh.gif

Gjorde han det skulle det nog vara det sista han gjorde! laugh.gif laugh.gif
Reserv
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 26-10-2005, 22:33)

OJ.. *skrattar*

laugh.gif

Se så tokigt det kan bli laugh.gif laugh.gif Näe, det skulle jag aldrig kalla henne, sååå stor är hon inte rolleyes.gif
Magdis
CITAT (Reserv @ 26-10-2005, 22:41)
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 26-10-2005, 22:33)

OJ.. *skrattar*

laugh.gif

Se så tokigt det kan bli laugh.gif laugh.gif Näe, det skulle jag aldrig kalla henne, sååå stor är hon inte rolleyes.gif

Hahaha, nej minsann det skulle jag bli väldigt förvånad om du gjorde, du som är så gullig smile.gif
Farbror Blå
Näee håller med det är du alldeles för reko för Reserv=)

Förresten hur blev det med snabelkallingarna å bilden? wink.gif
Reserv
CITAT (Farbror Blå @ 26-10-2005, 22:55)

En del damer på forat tyckte att dom va´för magstarka för odla så det får vi nog skippa. rolleyes.gif
Magdis
CITAT (Reserv @ 26-10-2005, 22:57)

En del damer på forat tyckte att dom va´för magstarka för odla så det får vi nog skippa. rolleyes.gif

Stopp och belägg! De får väl blunda då i så fall.....vi andra vill se! tongue.gif
yenny
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 26-10-2005, 22:59)

Stopp och belägg! De får väl blunda då i så fall.....vi andra vill se! tongue.gif

ja jag undrar också hur det gick med dom.... de saknas ju till kalendern biggrin.gif
Reserv

Det vart sånt jädra liv sist vi snackade om dom så jag undviker det gärna i fortsättningen, att klassas som en kiss o bajshumorist är inte det som står högst på min prioriteringslista just nu. wink.gif
Farbror Blå

FÖRRESTEN??

HAndlade den här tråden inte om viktiga saker egentligen??
Här avhandlas ju allt trams mellan himme ¨jord, midjemått, smeknamn, hälsokurer aktriser å annat.

Vi återvänder till ämnet!!

Vårt samhälle idag är som det är för att just DU
inte har sagt ifrån p skarpen!!.
Gillar du EMU? Vill du (ALLTSÅ INTE RESERV, UTAN ALLA MEDBORGARE)ha sämre sjukvård och skola?
Vill du ha lägre A-kassa occh sjukpenning? Vill du va me i NATO?
Antagligen inte, men du kommer att gömma dej som en tyst mus, hålla för öronen och låtsasa tt det regnar.. sen kan du ju alltid säja " men jag rösta inte ja"...

svenskar är fegisar!!

såå äntligen ett seriöst inlägg!

sleep.gif
Magdis
CITAT (Reserv @ 26-10-2005, 23:03)

Det vart sånt jädra liv sist vi snackade om dom så jag undviker det gärna i fortsättningen, att klassas som en kiss o bajshumorist är inte det som står högst på min prioriteringslista just nu. wink.gif

Då får vi väl snacka om den saken privat då! wink.gif
Reserv
Hur kul skulle det bli att ha en humortråd via pm? wink.gif unsure.gif sad.gif
Magdis
CITAT (Reserv @ 26-10-2005, 23:05)
Hur kul skulle det bli att ha en humortråd via pm? wink.gif unsure.gif sad.gif

Precis! Det blir ju inte riktigt samma sak, haha biggrin.gif Men istället blir det varken hackat eller malet *suck*
Reserv
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 26-10-2005, 23:07)
Hur kul skulle det bli att ha en humortråd via pm? wink.gif  :unsure:  :(

Precis! Det blir ju inte riktigt samma sak, haha biggrin.gif Men istället blir det varken hackat eller malet *suck*

Jag ska klura ut nåt ska ni se, vänta bara det kommer, snabelfillingar med hela paketet va´det va? Nu är det dags för bingen, goder afton mina damer och min gode herre rolleyes.gif wub.gif Jädra va´jag gillar er. wub.gif
Magdis
CITAT (Reserv @ 26-10-2005, 23:09)
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 26-10-2005, 23:07)
Hur kul skulle det bli att ha en humortråd via pm? wink.gif  unsure.gif  sad.gif

Jag ska klura ut nåt ska ni se, vänta bara det kommer, snabelfillingar med hela paketet va´det va? Nu är det dags för bingen, goder afton mina damer och min gode herre rolleyes.gif wub.gif Jädra va´jag gillar er. wub.gif

Natti natti! Jag litar på att du klurar ut nåt, annars vet du ju att jag åker ner och målar av dig istället, förresten har jag faktiskt Sundsvallsbesök här nu men hon ligger och sussar för närvarande! Gillar dig oxå! wub.gif
Farbror Blå

NEJ NEJ NEJ!!

Sa ja inte att vi skulle hålla denna tråd seriös?
ofantligt mycket annat än samhällsfrågor......

Tag lärdom, du arme svensk, ofredstider är nära....

Förresten så undrar jag om inte Tuva är lika fin som Sandra...
yenny
ja hon e söt hon med biggrin.gif
Magdis
CITAT (Farbror Blå @ 26-10-2005, 23:20)

NEJ NEJ NEJ!!

Sa ja inte att vi skulle hålla denna tråd seriös?
ofantligt mycket annat än samhällsfrågor......

Tag lärdom, du arme svensk, ofredstider är nära....

Förresten så undrar jag om inte Tuva är lika fin som Sandra...

Söt, men inte riktigt i samma klass som Sandra! Förresten, är detta seriöst? unsure.gif
Gillan
Hon är inte söt, hon är otroligt vacker.
Äh, det blev ett inlägg mer än jag tänkt. Nu ska jag sova.
Punkt slut./Evgeni
yenny
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 26-10-2005, 23:37)
Förresten, är detta seriöst? unsure.gif

superseriöst!! rolleyes.gif biggrin.gif
Reserv
Vem är Tuva? blink.gif unsure.gif
yenny
hon är ju med i massor av filmer o tv serier... jalla jalla.. smala sussie..den osynlige.. tic tac... mfl

filmsajt.se
Reserv
CITAT (yenny @ 27-10-2005, 12:27)
hon är ju med i massor av filmer o tv serier... jalla jalla.. smala sussie..den osynlige.. tic tac... mfl

filmsajt.se

ha, ha, och det säger du till en som inte ser på filmer biggrin.gif Inte svenska i alla fall, förutom då sällskapsresorna och Göta kanal rolleyes.gif
yenny
Aj då! ja då var det inte så lätt att förklara kanske....men varför ser du inte svenska filmer? det finns ju så mycket bra:)
Reserv
CITAT (yenny @ 27-10-2005, 12:31)
Aj då! ja då var det inte så lätt att förklara kanske....men varför ser du inte svenska filmer? det finns ju så mycket bra:)

Det har bara inte blivit av, har ingen direkt favoritskådespelare/skådespelerska. Kollar gärna på dom gamla svenska filmerna med Nils Poppe, Thor Modén, Åke Söderblom och typ såna filmer, är juh inte direkt som dagens filmer rolleyes.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon