|
Du får ta dej tid att kolla in nån svensk film... börja med jalla jalla... den var superkul.. tycker jag i alla fall
CITAT (yenny @ 27-10-2005, 12:44) Du får ta dej tid att kolla in nån svensk film... börja med jalla jalla... den var superkul.. tycker jag i alla fall  Men va´faen.....nu sitter jag juh och ljuger, den har jag sett och tomten är far till alla barnen.....t.ex. det är säkert fler men jag kommer inte på dom sådär rakt av.  Jag har köpt Ondskan men har inte sett den
lilla mamma
27-10-2005, 11:47
Jag hävdar med beestämdhet och karlar aldrig växer upp utan innerst inne förväntar sig att frun ksa vara deras mamma, det skulle ju vara samhällsfrågor.
CITAT (lilla mamma @ 27-10-2005, 12:47) Jag hävdar med beestämdhet och karlar aldrig växer upp utan innerst inne förväntar sig att frun ksa vara deras mamma, det skulle ju vara samhällsfrågor. Måhända att det är så hos andra, men av olika skäl så är det nog jag själv som drar det största lasset här, jag klagar inte, huvudsaken är att sambon mår bra vilket hon inte gör om hon använder kroppen alltför mycket. Barnen hjälper till i den mån jag kan hota med nåt  (skojar bara)
lilla mamma
27-10-2005, 12:02
Här ilskanar kvinnan tiill så in i den grad att hon tappar andan. Skriker för döva öron
Farbror Blå
27-10-2005, 22:17
CITAT (lilla mamma @ 27-10-2005, 13:02) Här ilskanar kvinnan tiill så in i den grad att hon tappar andan. Skriker för döva öron * Håller för öronen*
Jaså reserv inte visste jag att du var en sån karlakarl=) ( ja för dom som inte hänger med, så tycker jag att för att få kalla sej karl ska man först kunna klara sej själv) DVs en man som inte kan sköta disken, tvättmaskinen eller byta blöjor mm är ingen riktigt karl!
Där stämmer ju Lilla Mammans tes..
skrikigt klart little mom?
De flesta karlar kan nog sköta såna saker, men det är tyvärr inte alla som gör det! De vill nog gärna att tanten ska ta hand om det istället.
Farbror Blå
27-10-2005, 22:29
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 27-10-2005, 23:21) De flesta karlar kan nog sköta såna saker, men det är tyvärr inte alla som gör det! De vill nog gärna att tanten ska ta hand om det istället.  njae, men jag har som sagt kollegor som påstår att deras män inte klarar det, utan att tvätta sönder behåar, missfärga linne osv, ¨
får du aldrig ont i magen av alla situps? sittat på en stund nu å du verkar ju aldrig hålla upp
CITAT (Farbror Blå @ 27-10-2005, 23:29) CITAT (Norrbottens-Magdis @ 27-10-2005, 23:21) De flesta karlar kan nog sköta såna saker, men det är tyvärr inte alla som gör det! De vill nog gärna att tanten ska ta hand om det istället. :blink: njae, men jag har som sagt kollegor som påstår att deras män inte klarar det, utan att tvätta sönder behåar, missfärga linne osv, ¨
får du aldrig ont i magen av alla situps? sittat på en stund nu å du verkar ju aldrig hålla upp Nähädå jag får inte ont alls! Idag tog jag med mig min mamma till gymet, hon är ju på besök här just nu. Liiiite ont i magen gjorde det dock när jag såg att hon hade tyngre vikter på magmaskinen än mig  Jag har en vältränad morsa! Jaså du säger att dina kollegers karlar inte klarar av sånt!! Enda olyckan som skett när min man tvättat var att han en gång missade att en av mina tröjor var gjord av lammull och alltså inte borde tvättas i 60 grader! Den blev lite för liten sen om man säger så!
Kakaduan
28-10-2005, 09:58
Om detta är "samhällsfrågor" förstår jag varför det ser ut som det gör i Sverige... Kakaduan
Farbror Blå
28-10-2005, 10:41
CITAT (Kakaduan @ 28-10-2005, 10:58) Om detta är "samhällsfrågor" förstår jag varför det ser ut som det gör i Sverige... Kakaduan Klart detta är samhällsfrågor. Allt är väl samhällsfrågor? Vi vill väcka intresse för demokrati, medbestämmande och den enskildes rätt och även skyldighet att aktivt delta i samh'ällsdebatten. Vårt samhälle ser ut som det gör, eftersom väldigt många är rädda för, eller inte bryr sej om att , uttrycka sina ståndpunkter i tid utan hellre gnäller efteråt
Så gror politikerföraktet, delvis befogat, eftersom svenssons ovilja att göra nåt själv, leder till yrkespolitiker utan folklig förankring.
Dessutom skulle jag få träningsvärk om jag gjorde sådär många situps.. och vad tycker ni? ska jag ringa Sandra B eller Tuva N i helgen?
Hannele
28-10-2005, 10:43
CITAT (Farbror Blå @ 28-10-2005, 11:41) Dessutom skulle jag få träningsvärk om jag gjorde sådär många situps.. Vi kan tävla, vem har flest rutor på magen till sommaren!?
CITAT (Farbror Blå @ 27-10-2005, 23:29) CITAT (Norrbottens-Magdis @ 27-10-2005, 23:21) De flesta karlar kan nog sköta såna saker, men det är tyvärr inte alla som gör det! De vill nog gärna att tanten ska ta hand om det istället. :blink: njae, men jag har som sagt kollegor som påstår att deras män inte klarar det, utan att tvätta sönder behåar, missfärga linne osv, ¨
Njae nu måste jag protestera lite och hålla med Madgis. Jag tror att betydligt fler män kan tvätta än som verkligen gör det. Men visst är det bekvämt att tvätta fel en gång, sen gör hon allt arbete med tvätten eftersom hon är rädd om sakerna. Tillslut slutar det med att sambon blir mamma inte bara åt barnen...
CITAT (LadyG @ 28-10-2005, 11:44) Jag tror att betydligt fler män kan tvätta än som verkligen gör det. Men visst är det bekvämt att tvätta fel en gång, sen gör hon allt arbete med tvätten eftersom hon är rädd om sakerna.
Tillslut slutar det med att sambon blir mamma inte bara åt barnen... Jag tror inte att det är riktigt så illa... Har svårt att tänka mig att alla män skulle vara så beräknande och hemarbetsskygga att de medvetet förstör en eller ett par tvättar för att sen slippa tvätten i framtiden. Hemma hos oss är det jag som tar hand om tvätten. Min man tar hand om städningen. Han tycker det är besvärligt att sortera tvätt, speciellt en del av mina kläder men jag tycker att det är helt OK att ta hand om tvätten. Jag tycker det är tungt och jobbigt och trist att städa (har värkproblem i bl.a. axlar och rygg) men han tycker att städning är helt OK och tar helst hand om den biten.
Hur var och en delar upp sysslorna i sitt hem angår väl bara den det berör? Eller har jag fel? Det är väl vars och ens eget ansvar att se till att man känner sig nöjd med situationen hemma eller?? Hur andras hemförhållanden ser ut tycker jag inte att jag har med att göra....
/Stina
Farbror Blå
28-10-2005, 13:59
CITAT (Hannele @ 28-10-2005, 11:43) CITAT (Farbror Blå @ 28-10-2005, 11:41) Dessutom skulle jag få träningsvärk om jag gjorde sådär många situps.. Vi kan tävla, vem har flest rutor på magen till sommaren!?  Now we're talking! 
Fast det kanske finns en å annan vältränad redan, som det är svårt att övertrumfa redan nu? Magdis kanske leder redan?
Farbror Blå
28-10-2005, 14:08
CITAT (stina @ 28-10-2005, 14:03) Hur var och en delar upp sysslorna i sitt hem angår väl bara den det berör? Eller har jag fel? Det är väl vars och ens eget ansvar att se till att man känner sig nöjd med situationen hemma eller?? Hur andras hemförhållanden ser ut tycker jag inte att jag har med att göra....
/Stina Njae Stina, det är klart att man inte vill lägga sej i för mycket hur andra sköter sina sysslor, men det finns enligt mej alldeles för måånga kvinnor som fortfarande får stå ut med alldeles för gammaldags liv hemma. Jag skulle ju vilja att fler män blir mer jämställda bara=)
Jag förstår att du inte menade det, men "hemmets angelägenheter" kan ju tyvärr innefatta andra sorters förtryck, för att inte säja misshandel, våldtäkt och annat, bara för att vi fortfarande tycker att andras "hem/familjeliv" är tabu.
En öppnare debatt i media vore inte dumt, istället för den snedvridna bild man får av kvällspress, där alla har älskarinnor, ligger med främlingar och köper svart städhjälp. Nä lyft fram debatten i ljuset!
Nå blir det Tuva eller Sandra?
Farbror Blå: Jag håller med dej om att man absolut ska "lägga sig i" när det är rena missförhållanden som misshandel, förtryck etc!!! Absolut inte OK. Vad jag menar är att man måste acceptera att människor vill leva på olika sätt och att det faktiskt finns kvinnor som vill ta hand om hemmet och att det då är lika OK som att man delar lika. Som inte "står ut" utan som tycker att det är en bra fördelning. Att det är viktigt att inte tala om vad som är rätt och fel utan att alla sätt är bra utom dom som inte känns bra för alla inblandade. Sen har jag min personliga syn på saken, att jag inte tror att det är bra för någon att hamna i en ekonomisk beroendeställning (men det talar jag tyst om eftersom jag tycker att var och en gör som den vill)  Det går säkert bra så länge allt är frid och fröjd, men om det ändrar sig och inte är det längre kan det bli problem...
lavendel2
28-10-2005, 14:30
Alla dessa kvinnor som sköter allt hushållsarbete...för att dom inte tycker det blir ordentligt gjort annars...och så klagar dom på männen...som kanske från början var villiga att göra sin del...men dom fick bara en massa kritik för sitt sätt att utföra arbetet...så klart dessa män ledsnar och låter den "duktiga" kvinnan göra jobbet...det skulle jag göra!!
CITAT (Farbror Blå @ 28-10-2005, 15:08) Nå blir det Tuva eller Sandra?  [/b] Jag tycker du ska slå en pling till tuva och så kan jag ju tillägga att jag tycker att man skall hjälpas åt hemma!
CITAT (Farbror Blå @ 28-10-2005, 15:08) Nå blir det Tuva eller Sandra?  [/b] TUVA
CITAT (Farbror Blå @ 28-10-2005, 15:08) Njae Stina, det är klart att man inte vill lägga sej i för mycket hur andra sköter sina sysslor, men det finns enligt mej alldeles för måånga kvinnor som fortfarande får stå ut med alldeles för gammaldags liv hemma. Jag skulle ju vilja att fler män blir mer jämställda bara=) Nå blir det Tuva eller Sandra?  [/b] Jag röstar på Sandra! Jag håller med om att fler män borde bli mer jämnställda. Det finns ingen anledning idag att kvinnorna ska sköta allt hemma när det är så att båda yrkesarbetar. Hemma hos oss är det ju lite annorlunda eftersom jag är hemma för tillfället och maken jobbar nästan jämt, då blir det naturligtvis jag som gör allting hemma. När jag börjar arbeta så måste det bli en förändring för annars kommer inte jag att orka.
CITAT (Farbror Blå @ 28-10-2005, 14:59) CITAT (Hannele @ 28-10-2005, 11:43) CITAT (Farbror Blå @ 28-10-2005, 11:41) Dessutom skulle jag få träningsvärk om jag gjorde sådär många situps.. Vi kan tävla, vem har flest rutor på magen till sommaren!?  Now we're talking! 
Fast det kanske finns en å annan vältränad redan, som det är svårt att övertrumfa redan nu? Magdis kanske leder redan? Det låter som en kul utmaning! Nästa sommar måste vi ju ändå absolut ha en likadan tråd som vi hade i slutet av sommaren, där vi visar hur bruna vi blivit! Då kan vi passa på att visa magrutorna också! Nej farbrorn jag tror inte att jag leder men jag kanske ligger rätt bra till?  Du ligger nog väldigt bra till du också!
*Felix matte*
28-10-2005, 18:13
CITAT (Felix matte @ 28-10-2005, 19:13) Usch vilket fusk! Såg för övrigt ut som att hans egen mage där under var snyggare som den var!
CITAT (lavendel2 @ 28-10-2005, 15:30) Alla dessa kvinnor som sköter allt hushållsarbete...för att dom inte tycker det blir ordentligt gjort annars...och så klagar dom på männen...som kanske från början var villiga att göra sin del...men dom fick bara en massa kritik för sitt sätt att utföra arbetet...så klart dessa män ledsnar och låter den "duktiga" kvinnan göra jobbet...det skulle jag göra!!  Det stämmer alldeles för bra. Hade en nära vän som alltid klagade på att mannen inte satte blöjan som hon gjorde. Till slut gav han upp. Det blev inget mer blöjbyte där inte. Ja, då var det det hon klagade på istället. Att han inget gjorde alltså. Det här är ett fenomen som jag sett alldeles för många gånger, för att inte ta det på allvar. _ om du hela tiden får höra- Du damsuger inte rätt! du diskar inte rätt! Du håller inte barnet rätt! Vad händer inte då med vederbörande? - Jo, man skiter i det. Varför ska man bry sig när det ändå aldrig blir rätt? För övrigt röstar jag på Tuva /Gillan
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 28-10-2005, 19:16) CITAT (Felix matte @ 28-10-2005, 19:13) Magrutor  :P  Usch vilket fusk! Såg för övrigt ut som att hans egen mage där under var snyggare som den var! Jag dreglar ju  En av mina älsklingsbilder, inne på odla För övrigt har han absolut inga egna rutor. Han är för smal för det. Fast det är ju klart, det är ett par år sedan nu./Gillan
Farbror Blå
28-10-2005, 18:56
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 28-10-2005, 19:07) CITAT (Farbror Blå @ 28-10-2005, 14:59) CITAT (Hannele @ 28-10-2005, 11:43) CITAT (Farbror Blå @ 28-10-2005, 11:41) Dessutom skulle jag få träningsvärk om jag gjorde sådär många situps.. Vi kan tävla, vem har flest rutor på magen till sommaren!?  Now we're talking! 
Fast det kanske finns en å annan vältränad redan, som det är svårt att övertrumfa redan nu? Magdis kanske leder redan? Det låter som en kul utmaning! Nästa sommar måste vi ju ändå absolut ha en likadan tråd som vi hade i slutet av sommaren, där vi visar hur bruna vi blivit! Då kan vi passa på att visa magrutorna också! Nej farbrorn jag tror inte att jag leder men jag kanske ligger rätt bra till?  Du ligger nog väldigt bra till du också!  Njae.. *klappar magfläsket...*
CITAT (Farbror Blå @ 28-10-2005, 15:08) Nå blir det Tuva eller Sandra?  Sandra!
CITAT (Evgeni @ 28-10-2005, 19:27) CITAT (lavendel2 @ 28-10-2005, 15:30) Alla dessa kvinnor som sköter allt hushållsarbete...för att dom inte tycker det blir ordentligt gjort annars...och så klagar dom på männen...som kanske från början var villiga att göra sin del...men dom fick bara en massa kritik för sitt sätt att utföra arbetet...så klart dessa män ledsnar och låter den "duktiga" kvinnan göra jobbet...det skulle jag göra!!  Det stämmer alldeles för bra. Hade en nära vän som alltid klagade på att mannen inte satte blöjan som hon gjorde. Till slut gav han upp. Det blev inget mer blöjbyte där inte. Ja, då var det det hon klagade på istället. Att han inget gjorde alltså. Det här är ett fenomen som jag sett alldeles för många gånger, för att inte ta det på allvar. _ om du hela tiden får höra- Du damsuger inte rätt! du diskar inte rätt! Du håller inte barnet rätt! Vad händer inte då med vederbörande? - Jo, man skiter i det. Varför ska man bry sig när det ändå aldrig blir rätt? För övrigt röstar jag på Tuva /Gillan håller med  tänk er detta cenario då: du håller på att städa..allt plockas undan och läggs på sin plats, samtidigt som du muttrar..."att dom aldrig kan lägga sakerna där dom hör hemma" du kommer till källaren, garaget, hobbyrummet eller ungarnas rum, där en bomb har slagit ner....du plockar upp och dammsuger och tvättar golvet. jättestolt visar du gubben hur fint det är med ordning. nästa dag, när du kommer ut i köket, finns inte en pryl, där du lagt den.... alla skåp är omflyttade. "tycker du inte att det blev jättefint nu när jag städat och lagt sakerna snyggt i ordning" säger gubben stolt JAG skulle få ett frispel på min gubbe om han gjorde så....men så gör ju vi kvinnor ofta...med deras saker eller?
CITAT (Farbror Blå @ 28-10-2005, 19:56) Fast det kanske finns en å annan vältränad redan, som det är svårt att övertrumfa redan nu? Magdis kanske leder redan?  [/b] Det låter som en kul utmaning! Nästa sommar måste vi ju ändå absolut ha en likadan tråd som vi hade i slutet av sommaren, där vi visar hur bruna vi blivit! Då kan vi passa på att visa magrutorna också! Nej farbrorn jag tror inte att jag leder men jag kanske ligger rätt bra till?  Du ligger nog väldigt bra till du också!  Njae.. *klappar magfläsket...* Hihihi, lyckades du skrapa ihop tillräckligt med magfläsk för att kunna klappa det, det var starkt kämpat!!
CITAT (pejori @ 28-10-2005, 20:38) CITAT (Evgeni @ 28-10-2005, 19:27) CITAT (lavendel2 @ 28-10-2005, 15:30) Alla dessa kvinnor som sköter allt hushållsarbete...för att dom inte tycker det blir ordentligt gjort annars...och så klagar dom på männen...som kanske från början var villiga att göra sin del...men dom fick bara en massa kritik för sitt sätt att utföra arbetet...så klart dessa män ledsnar och låter den "duktiga" kvinnan göra jobbet...det skulle jag göra!!  Det stämmer alldeles för bra. Hade en nära vän som alltid klagade på att mannen inte satte blöjan som hon gjorde. Till slut gav han upp. Det blev inget mer blöjbyte där inte. Ja, då var det det hon klagade på istället. Att han inget gjorde alltså. Det här är ett fenomen som jag sett alldeles för många gånger, för att inte ta det på allvar. _ om du hela tiden får höra- Du damsuger inte rätt! du diskar inte rätt! Du håller inte barnet rätt! Vad händer inte då med vederbörande? - Jo, man skiter i det. Varför ska man bry sig när det ändå aldrig blir rätt? För övrigt röstar jag på Tuva /Gillan håller med  tänk er detta cenario då: du håller på att städa..allt plockas undan och läggs på sin plats, samtidigt som du muttrar..."att dom aldrig kan lägga sakerna där dom hör hemma" du kommer till källaren, garaget, hobbyrummet eller ungarnas rum, där en bomb har slagit ner....du plockar upp och dammsuger och tvättar golvet. jättestolt visar du gubben hur fint det är med ordning. nästa dag, när du kommer ut i köket, finns inte en pryl, där du lagt den.... alla skåp är omflyttade. "tycker du inte att det blev jättefint nu när jag städat och lagt sakerna snyggt i ordning" säger gubben stolt JAG skulle få ett frispel på min gubbe om han gjorde så....men så gör ju vi kvinnor ofta...med deras saker eller?  Kanonbra liknelse Pejori Först kräver vi av dom ska " Göra ", Sen gnäller vi för at dom inte gör det. Eller rättare sagt, dom gör det. Men inte på det sätt som du kräver det. /Gillan
Hannele
29-10-2005, 14:28
CITAT (Reserv @ 27-10-2005, 12:47) Jag har köpt Ondskan men har inte sett den  Jag har läst Ondskan, lånat på biblioteket, men inte sett filmen... inte hemma ikväll.
Farbror Blå
29-10-2005, 20:05
CITAT (Evgeni @ 28-10-2005, 21:49) CITAT (pejori @ 28-10-2005, 20:38) CITAT (Evgeni @ 28-10-2005, 19:27) CITAT (lavendel2 @ 28-10-2005, 15:30) Alla dessa kvinnor som sköter allt hushållsarbete...för att dom inte tycker det blir ordentligt gjort annars...och så klagar dom på männen...som kanske från början var villiga att göra sin del...men dom fick bara en massa kritik för sitt sätt att utföra arbetet...så klart dessa män ledsnar och låter den "duktiga" kvinnan göra jobbet...det skulle jag göra!!  Det stämmer alldeles för bra. Hade en nära vän som alltid klagade på att mannen inte satte blöjan som hon gjorde. Till slut gav han upp. Det blev inget mer blöjbyte där inte. Ja, då var det det hon klagade på istället. Att han inget gjorde alltså. Det här är ett fenomen som jag sett alldeles för många gånger, för att inte ta det på allvar. _ om du hela tiden får höra- Du damsuger inte rätt! du diskar inte rätt! Du håller inte barnet rätt! Vad händer inte då med vederbörande? - Jo, man skiter i det. Varför ska man bry sig när det ändå aldrig blir rätt? För övrigt röstar jag på Tuva /Gillan håller med  tänk er detta cenario då: du håller på att städa..allt plockas undan och läggs på sin plats, samtidigt som du muttrar..."att dom aldrig kan lägga sakerna där dom hör hemma" du kommer till källaren, garaget, hobbyrummet eller ungarnas rum, där en bomb har slagit ner....du plockar upp och dammsuger och tvättar golvet. jättestolt visar du gubben hur fint det är med ordning. nästa dag, när du kommer ut i köket, finns inte en pryl, där du lagt den.... alla skåp är omflyttade. "tycker du inte att det blev jättefint nu när jag städat och lagt sakerna snyggt i ordning" säger gubben stolt JAG skulle få ett frispel på min gubbe om han gjorde så....men så gör ju vi kvinnor ofta...med deras saker eller?  Kanonbra liknelse Pejori Först kräver vi av dom ska " Göra ", Sen gnäller vi för at dom inte gör det. Eller rättare sagt, dom gör det. Men inte på det sätt som du kräver det. /Gillan OOOps! Här kom visst en liten sexism in?
Han flyttar på sakerna i köket, för du gjort lika med HANS? Betyder det att sakerna i köket är DINA? Bara iden att man kan dela upp saker i huset som kvinnasn å mannens tycker ju jag är fel då, men... Om han dessutom hjälpte till, så skulle ju inget komma på fels tälle, eller? han vet ju var allt ska va
*Felix matte*
29-10-2005, 21:36
Hos oss har det fungerat som så att eftersom jag varit hemma med barnen och haft hand om hushållsbestyren så har jag inte tyckt det var fel av mig att påpeka när maken gjort något "fel"..inte heller har jag tyckt det var fel att påpeka om sängbäddningen "var åt skogen" Likaså har han alltid kunnt säga till om jag "rört om" bland hans grejer... jag har alltid gillat att skruva i allehanda apparater och montera elgrejer mm.  Varför ska man inte våga ge varandra kritik? Nu när det är han som sköter om allt det jag gjorde förr.. så är det en tillgång att han ibland fick negativ kritik... man lär sig så länge man lever ... heter det ju Ang tvätten... också män kan läsa tvättanvisningar som numera finns i alla plagg
Farbror Blå
29-10-2005, 23:50
Tuva ringde mej ikväll, men jag orkade inte träffa henne. Sandra kan ju ringa
Flamingon - växtgalning
30-10-2005, 11:47
Sandra har ju gift sig med en tatuerad motorcykelbyggare. monster garage eller nåt heter serien.
Farbror Blå
30-10-2005, 12:24
CITAT (Flamingon - växtgalning @ 30-10-2005, 12:47) Sandra har ju gift sig med en tatuerad motorcykelbyggare. monster garage eller nåt heter serien.  *gråter störtfloder*
CITAT (Farbror Blå @ 30-10-2005, 13:24) CITAT (Flamingon - växtgalning @ 30-10-2005, 12:47) Sandra har ju gift sig med en tatuerad motorcykelbyggare. monster garage eller nåt heter serien.  *gråter störtfloder*  såja såja *tröstar lite* du har ju fortfarande Tuva
CITAT (yenny @ 30-10-2005, 19:38) CITAT (Farbror Blå @ 30-10-2005, 13:24) CITAT (Flamingon - växtgalning @ 30-10-2005, 12:47) Sandra har ju gift sig med en tatuerad motorcykelbyggare. monster garage eller nåt heter serien.  *gråter störtfloder*  såja såja *tröstar lite* du har ju fortfarande Tuva  ja...och angelina
Flamingon - växtgalning
30-10-2005, 21:41
och en mängd andra vackra singelkvinnor  edit : förra inlägget kom helt fel
Farbror Blå
30-10-2005, 22:59
CITAT (pejori @ 30-10-2005, 19:50) CITAT (yenny @ 30-10-2005, 19:38) CITAT (Farbror Blå @ 30-10-2005, 13:24) CITAT (Flamingon - växtgalning @ 30-10-2005, 12:47) Sandra har ju gift sig med en tatuerad motorcykelbyggare. monster garage eller nåt heter serien.  *gråter störtfloder*  såja såja *tröstar lite* du har ju fortfarande Tuva  ja...och angelina  Näee hörrni, nu får vi sluta tramsa. Jag inser att jag inte längre kan leva i denna fantasivärld, bland skådisar och andra drömkvinnor. Larvigt att tro att man ska ha nån chans på såna ouppnåeliga kvinnor ju
Jag är mer balanserad och in touch med verkligheten nu. Såg Eva Röse på TV
Eva Röse.... mmm... hon är MIN drömkvinna, synd att jag gillar män (och hon med, antar jag)...
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|