|
Snart så....är det dags för familjeutökningen. Nedräkningen har börjat.....förväntningarna är stora.
Jonte_rm
15-01-2006, 20:25
Vadå är du dräktig?
Fattar inget när det inte står vad det handlar om..
mvh // Johannes
CITAT (Jonte_rm @ 15-01-2006, 20:25) Vadå är du dräktig?
mvh // Johannes hon väntar på två små kattungar som skall komma.
kristerh
15-01-2006, 20:29
mvh // Johannes Du får väl hänga med lite i tidigare trådar hon väntar smått  får hem sina kattungar snart krister
Jonte_rm
15-01-2006, 20:34
Hänga med i tidigare trådar? Även om jag är mycket på internet så har man ju inte odla som sitt liv... Alla pratar precis som ni visste allt om alla här inne...  mvh // johannes
Jag har också missat att det blir TVÅ!?  Är det brorsan till den första lille killen ni bestämde er för? Åhh, nu blir jag dubbelt så avis! Bilder KRÄVS!
mvh // Johannes Närå....du behöver inte vara orolig, jag är inte dräktig!
CITAT (Jonte_rm @ 15-01-2006, 20:34) Hänga med i tidigare trådar? Även om jag är mycket på internet så har man ju inte odla som sitt liv... Alla pratar precis som ni visste allt om alla här inne...  mvh // johannes ja man har väl koll
CITAT (yenny @ 15-01-2006, 20:57) CITAT (Jonte_rm @ 15-01-2006, 20:34) Hänga med i tidigare trådar? Även om jag är mycket på internet så har man ju inte odla som sitt liv... Alla pratar precis som ni visste allt om alla här inne...  mvh // johannes ja man har väl koll   Kristerh har koll också.
CITAT (Annlo @ 15-01-2006, 20:37) Jag har också missat att det blir TVÅ!?  Är det brorsan till den första lille killen ni bestämde er för? Åhh, nu blir jag dubbelt så avis! Bilder KRÄVS!  Ja...vi hade tingat en brunmaskad pälsboll först....men sen så fastnade jag för en bruntabby-pälsboll ifrån en yngre kull, (uppfödaren hade tre olika kullar med några veckors mellanrum) och min man var inte så svårövertalad. Det är två veckor mellan dem, men de kommer levereras samtidigt.
*Felix matte*
15-01-2006, 21:09
mvh // Johannes  .. förlåt! men det lät så roligt
*Felix matte*
15-01-2006, 21:11
CITAT (Scrollan @ 15-01-2006, 20:13) Snart så....är det dags för familjeutökningen. Nedräkningen har börjat.....förväntningarna är stora.  och då förväntar vi oss en massa nya bilder på de små kissemissarna.
CITAT (Felix matte @ 15-01-2006, 21:11) och då förväntar vi oss en massa nya bilder på de små kissemissarna.  Jaarå...ingen lär komma undan.
Väntar med spännig på bilder med små,söta kissemissar.
Japp, det gör jag med Jag älskar kattungar, jag tror inte det finns något sötare på denna jord. Det skulle väl vara nyfödda bebisar då
zaaritha
16-01-2006, 00:11
Birma eller burma?
kristerh
16-01-2006, 10:01
CITAT (Scrollan @ 15-01-2006, 20:58) CITAT (yenny @ 15-01-2006, 20:57) CITAT (Jonte_rm @ 15-01-2006, 20:34) Hänga med i tidigare trådar? Även om jag är mycket på internet så har man ju inte odla som sitt liv... Alla pratar precis som ni visste allt om alla här inne...  mvh // johannes ja man har väl koll   Kristerh har koll också.  Ja eller hur  Jag är såå sugen på att skaffa en till, därför följer jag scrollans äventyr med största intresse och längtar givetvis efter fler bilder... krister
kristerh
16-01-2006, 10:01
CITAT (zaaritha @ 16-01-2006, 00:11) Birma eller burma? Birma krister
Anki på Öland
16-01-2006, 14:26
Lilla Ikaros var ju bara FÖR söt!!!! Anki
Det hade juh jag missat alldeles, att Hugo skulle få en kompis också, grattis
Klematis
16-01-2006, 16:24
Vad spännande det blir. jag vill se bilder!!!
Klematis
16-01-2006, 16:28
Missade bilderna som du lagt in. Är dessa små charmtroll de nya pissarna eller har du dom redan.
Mumsiga maränger!  Första bilden på Hugo var bara FÖR söt!
men så roligt!!!!! hade också missat att det blev två av dom små raringarna jätteroligt och jag önskar dej all lycka om välgång med dom. dom är ju så underbara, speciellt fastnade jag för icaros, sååå söt!
Vad rofyllt en kattunge sover...
Snart, snart, snart...... På söndag ska vi åka över och träffa småttingarna igen.
Ska jag ta med kameran och uppdatera med bilder, tycker ni?
CITAT (Scrollan @ 18-01-2006, 21:21) Snart, snart, snart...... På söndag ska vi åka över och träffa småttingarna igen.
Ska jag ta med kameran och uppdatera med bilder, tycker ni? Självklart, vi väntar juh på att du äntligen ska få hem hjärtekrossarna, så en förhandstitt extra är väl inte helt fel.
självklart tycker jag du ska ta bilder så vi får njuta
*Felix matte*
18-01-2006, 22:06
Så klart du ska
Nu så...kameran laddad och bilen är framskottad ur snödrivan. Nu åker vi iväg och tittar på "bebisarna".
Vi väntar med spänning
sjökatt
22-01-2006, 18:24
Lycka till! Hoppas att allting går bra! Nyfiken på att se sötnosarna! Hils Katarina
Liselotte i zon 3
22-01-2006, 23:10
Ja...några bra bilder kom jag förstås inte hem med, men här är ett litet urval: Hugo i flytande form.  Hugo anstränger sig lite att försöka få tag på vippan.  Ikaros.  Bekvämt med en hand som huvudkudde?  Hela gänget vid vattenhålet.  Hugo står på kanten och Ikaros sitter i handfatet. Det är stora kissar, för att vara så unga.
De är sååå söta
*Felix matte*
23-01-2006, 07:31
Åhhh så sött
kristerh
23-01-2006, 09:38
Det där med att sova på handen känner jag igen  det vill greta göra fast hon är "vuxen" krister
Jag är otroligt svag för Ikaros teckning i ansiktet Gillar Hugos flytande sovstil!
ojoj såå härliga ju morris min ena gosse ligger i mitt knä o jag måste hålla handen under hans huvud annars skull han glida ner katter kan konsten att slappna av o lita på en när får du hem dom då
Uppfödaren tar alla kissarna till en fotograf och nu har vi scannat in de två bilder vi valde att köpa, på Ikaros och hans syskon ifrån I-kullen. Helt klart är att det är skillnad på fotograf och fotograf. Nu kommer Ikaros tabbyteckning mer till sin rätt. fotograf: Åsa Petré fotograf: Åsa Petré
kristerh
23-01-2006, 12:22
jag smäller av  vilka sötnosar krister
Ja, vansinnigt söta!  Baktassen på Ikaros är lite nonchalant lagd på sidan, sötnos! Fantastiskt duktig fotograf, inte illa att få till ett sådant kort med alla missar samtidigt!
Kan tala om att det ligger bra många bilder bakom de här två bilderna och tre assistenter som hade koll på kattungar som smet hela tiden. Ikaros satt och sov på singel-bilden, så de fick peta lite på honom för att få till en bild.
Klematis
23-01-2006, 13:24
Herregud man blir ju helt sjuk. Jag vill oxå ha en två tre st.... Nä jag har ju två sötnosar redan. Vad kostar desssa små troll?
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|