Full version: Let´s dance
Sidor: 1, 2, 3
Klematis
Såg på afonbladet att Arje och hennes danspartner gjort nakenbilder! Det måste vara "allas" dröm att få visa upp sig. Ialla fall om man har blivit lite känd.
Biggan_
Riktigt snygga bilder faktiskt!
Farbror Blå
CITAT (Birgitta P @ 08-02-2006, 12:30)

Vet inbte vad som är hemskast, att ni vet att Sarja Aijonmaa har tagit bilder, Att Arga Sanomaat har tagit dom, eller att ni dessutom har sett bilderna på Karga Aisonmarg... rolleyes.gif rolleyes.gif
Biggan_
CITAT (Farbror Blå @ 08-02-2006, 13:19)
CITAT (Birgitta P @ 08-02-2006, 12:30)

Vet inbte vad som är hemskast, att ni vet att Sarja Aijonmaa har tagit bilder, Att Arga Sanomaat har tagit dom, eller att ni dessutom har sett bilderna på Karga Aisonmarg... rolleyes.gif rolleyes.gif

Jag har bara sett bilder i Aftonbladet och dom var inte hemska smile.gif
Klematis
Såg bara den bilden som låg på nätet, om man inte har PLUS. Den med båda två. Håller med om att den var en fin bild.
Reserv
CITAT (Klematis @ 08-02-2006, 13:45)
Såg bara den bilden som låg på nätet, om man inte har PLUS. Den med båda två. Håller med om att den var en fin bild.

Man kan se tre likartade bilder på TV 4:as hemsida om man klickar sig vidare på lets dance wub.gif

Arja och Tobias
netaave
Men är det verkligen hon? Tycker bilderna ser ut som ett montage och att hon är väldigt olik sig.
Reserv
CITAT (netaave @ 08-02-2006, 14:21)
Men är det verkligen hon? Tycker bilderna ser ut som ett montage och att hon är väldigt olik sig.

Kanske va´därför jag funderade på om människan inte bara gjort en snsiktslyfning utan mer en hel kroppslyftning. Och om det nu är Arja så förstår jag grabben som föll för henne rolleyes.gif men när man tänker efter så ligger juh bilderna ute på lets dance sida, då är dom juh med på det, det är juh inget som nån annan monterat......eller? unsure.gif wink.gif
netaave
CITAT (Reserv @ 08-02-2006, 14:23)
CITAT (netaave @ 08-02-2006, 14:21)

Kanske va´därför jag funderade på om människan inte bara gjort en snsiktslyfning utan mer en hel kroppslyftning. Och om det nu är Arja så förstår jag grabben som föll för henne rolleyes.gif men när man tänker efter så ligger juh bilderna ute på lets dance sida, då är dom juh med på det, det är juh inget som nån annan monterat......eller? unsure.gif wink.gif

Bimbo Rimér kanske är duktig på att retuschera!
Lady Hamilton
Det är bara att konstatera att Arja är rätt välbehållen trots att hon är 61 år smile.gif Men naturligtvis var de båda "stylade" innan fotograferingen
Reserv
Retuscherade eler inte, det va´vackra bilder på dom wub.gif
netaave
Mmmm.... skulle man väl inte ha något emot, honom alltså, eller att se ut som henne om 10 år.
Klematis
Tycker bilderna var fina. Det var bara 3 bilder eller? De har väl något ihop eller vad tror ni.
Parazzi
Arja och Tobias hemsida.
Hannele
CITAT (Parazzi @ 10-02-2006, 09:41)

Wow!! tongue.gif

Jag får börja träna ännu hårdare..
pejori
CITAT (Hannele @ 10-02-2006, 09:45)

Wow!! tongue.gif

träna!!! ohmy.gif
jag går och skjuter mej jag.. laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Biggan_
CITAT (pejori @ 10-02-2006, 11:02)
CITAT (Hannele @ 10-02-2006, 09:45)

Wow!! tongue.gif

träna!!! ohmy.gif
jag går och skjuter mej jag.. laugh.gif laugh.gif laugh.gif

ohmy.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
*Felix matte*
och jag bara suckar... inte för att jag tycker bilden (monterad) är vacker
men väl för att en kvinna återigen klär av sig för att få rubriker. sad.gif
Reserv
Jag tycker bilden är vacker, men den speglar en kärlek mellan dom båda som bara är vänskapskärlek, Tobias är juh öppet homosexuell och har en pojkvän. unsure.gif Men annars så tycker jag att dom har äktenskapstycke rolleyes.gif
Hannele
CITAT (Felix matte @ 10-02-2006, 11:12)
och jag bara suckar... inte för att jag tycker bilden (monterad) är vacker
men väl för att en kvinna återigen klär av sig för att få rubriker. sad.gif

Arja behöver inte klä av sej för att få rubriker.
Men hon kan visa att man inte behäver vara 20 för att vara vacker! smile.gif
Världen är inte bara till för de unga.
Hannele
CITAT (Reserv @ 10-02-2006, 11:18)
Jag tycker bilden är vacker, men den speglar en kärlek mellan dom båda som bara är vänskapskärlek, Tobias är juh öppet homosexuell och har en pojkvän. unsure.gif

Ja, fin bild.
Arja är också gay, ifall det nu är intressant att veta..
Underbart att se, att livet inte behöver vara slut, fast man når vuxen ålder! smile.gif
pejori
CITAT (Hannele @ 10-02-2006, 11:24)
Men hon kan visa att man inte behäver vara 20 för att vara vacker! smile.gif

håller med där. smile.gif smile.gif

kalenderflickor som är över 40+ är bra smile.gif smile.gif
60+ är strålande laugh.gif
Biggan_
CITAT (pejori @ 10-02-2006, 11:29)
CITAT (Hannele @ 10-02-2006, 11:24)

Men hon kan visa att man inte behäver vara 20 för att vara vacker!  :)

håller med där. smile.gif smile.gif

kalenderflickor som är över 40+ är bra smile.gif smile.gif
60+ är strålande laugh.gif

Håller också med om detta smile.gif biggrin.gif
*Felix matte*
Men vem säger att livet skulle vara slut vid sextistrecket ohmy.gif
Det är väl först vid femti som kvinnorna börjar blomma ut riktigt .... barnen är vuxna, utflugna och det "månatliga eländet" över tongue.gif biggrin.gif
Det är då livet leker på allvar
Reserv
CITAT (Felix matte @ 10-02-2006, 11:55)
Det är väl först vid femti som kvinnorna börjar blomma ut riktigt ....

Det är väl inte så konstigt, då har ni sugit näring och must ur oss stackare, som sitter som några skinntorra jäklar rolleyes.gif
*Felix matte*
CITAT (Reserv @ 10-02-2006, 11:58)

Det är väl inte så konstigt, då har ni sugit näring och must ur oss stackare, som sitter som några skinntorra jäklar rolleyes.gif

laugh.gif laugh.gif laugh.gif

fast... min gubbe han blommar också tongue.gif
netaave

Stackars er då! wink.gif
pejori

laugh.gif laugh.gif laugh.gif jaadu..stackars er små gossar. ni har det inte lätt laugh.gif laugh.gif laugh.gif wub.gif
Snöflinga
fredag 060210

Hej allihopa
smile.gif
Tittade på Let's dance, zappade på OS-invigningen i reklampauserna...

Någon mer som tittade ? Förut har jag hållit på Peppe, men nu tyckte t.o.m. jag att han borde åka ut unsure.gif De andra var ju så 100% mycket bättre ohmy.gif men ändå går han vidare ....
yenny
CITAT (Snöflinga @ 10-02-2006, 23:37)
fredag 060210

Hej allihopa
smile.gif
Tittade på Let's dance, zappade på OS-invigningen i reklampauserna...

Någon mer som tittade ? Förut har jag hållit på Peppe, men nu tyckte t.o.m. jag att han borde åka ut unsure.gif De andra var ju så 100% mycket bättre ohmy.gif men ändå går han vidare ....

Jo jag tittade.... blev faktiskt lite smått irreterad å kirstis vägar då hon åkte ut före peppe.... hon är ju inte bäst på att dansa av de tävlande.... men bra mycket bättre än peppe som faktiskt inte ens kan hålla takten.
*Felix matte*
Peppe har väl aldrig en endaste gång kunnat dansa... Lovar att han är kvar enbart för han anses som "kult" av ett gäng tittare... som jag också sa i tidigare tråd.
Peppe kommer att vara kvar till sista avsnitt och sedan åka ut som "god tvåa" sad.gif
Anki på Öland
Ja det verkar ju inte vara så mycket beroende på hur bra man dansar om man blir kvar, utan vem som har störst "fanclub"
Anki
yenny
CITAT (Anki på Öland @ 11-02-2006, 00:04)
Ja det verkar ju inte vara så mycket beroende på hur bra man dansar om man blir kvar, utan vem som har störst "fanclub"
Anki

ja det verkar inte bättre än så... det är synd på de som är så duktiga p att dansa och kul att titta på.
Flamingon - växtgalning
tycker det är lite så i alla sådana program att den som juryn inte tycker om röstar folket mest på...
Björken
Förlåt ett litet försynt inlägg i ämnet.
Man ska väl se Let´s dance som ett underhållningsprogram med tävlingsinslag tror jag.
Visst jag håller med om att Peppe inte är världens bäste dansör men en omåttligt populär person framför allt bland sportentusiasterna där han med glimten i ögat funnits under många år.
Därför så tycker inte jag att det är så konstigt att han får så många röster av lyssnarna.
Helt klart synd om andra som kanske dansar bättre, nu är jag ingen expert på den bedömningen alls, men det gäller väl de som så många andra att ha man gett sig i leken........
Anki på Öland
CITAT (Björken @ 11-02-2006, 10:04)
Man ska väl se Let´s dance som ett underhållningsprogram med tävlingsinslag tror jag.
Visst jag håller med om att Peppe inte är världens bäste dansör men en omåttligt populär person framför allt bland sportentusiasterna där han med glimten i ögat funnits under många år.
Därför så tycker inte jag att det är så konstigt att han får så många röster av lyssnarna.

Håller helt med dig - mitt inlägg var bara en reflektion av diskussionen om vem som dansade bäst etc.
Anki
Allis
Ja, det skulle inte förvåna mig ett dugg om han vinner, så populär som han är. Men jag tycker det är fel. Han är med i fel tävling helt enkelt
Hannele
Synd att favoriterna borta... jag gillar 60+ wub.gif
Kathy
Jag skulle tycka det vore kul om Malin och David gjorde en dansuppvisning.
Enligt en kompis till mig (som också tävlingsdansar) så är de fantastiskt duktiga ihop.
Elisabeth-Västkustkolonisten
Jag skulle ju helst se Anna Book som vinnare. Hon är sköööööön även om hon har några kilo för mycket. Och hon hjälper säkert många med det.

Men klart killarna är inte dåliga heller. Och det är ju alltid svårare att kunna föra. tjejerna följer en kille i dansen om han kann föra och det kann ju dess killar. Men killarna måste ju lära sig att föra och det är inte så enkelt, tror jag

Elisabeth
Castea
Jag håller också på Anna & David. Anna är duktig, och David otrooooligt duktig. wub.gif
Rossi
Jag hoppas att Anna åker ut .... Dans ska ju vara vackert att titta på och ärligt talat tycker jag inte att det är vackert när Anna dansar - hon är alldeles för överviktig.

Däremot tycker jag att det är underbart att se de övriga professionella dansarna med sina vältränade kroppar. Det är snyggt!

Får se om vi tittar på programmet ikväll.
CITAT (Rossi @ 03-03-2006, 13:56)
Jag hoppas att Anna åker ut .... Dans ska ju vara vackert att titta på och ärligt talat tycker jag inte att det är vackert när Anna dansar - hon är alldeles för överviktig.

Och varför skall en överviktig inte vara vacker? Eller kunna dansa?

Jag tycker att hon är vacker, dansar bra ( inte alla dansar) och med tanke på att hon har några kilon för mycket så tucker jag att det blir ännu bättre. Varför askall alla som dansar vara trådsmala? Varför är inte hon vackert?

Förstår inte riktig detta resonemang, det handlar om dans inte om figuren

Tänk bara på vilken självförstående hon ger alla människor med några kilon för mycket...

Edelweiss
Rossi
CITAT (Elisabeth-Västkustkolonisten @ 03-03-2006, 14:10)
CITAT (Rossi @ 03-03-2006, 13:56)

Och varför skall en överviktig inte vara vacker? Eller kunna dansa?

Jag tycker att hon är vacker, dansar bra ( inte alla dansar) och med tanke på att hon har några kilon för mycket så tucker jag att det blir ännu bättre. Varför askall alla som dansar vara trådsmala? Varför är inte hon vackert?

Förstår inte riktig detta resonemang, det handlar om dans inte om figuren

Tänk bara på vilken självförstående hon ger alla människor med några kilon för mycket...

Edelweiss

Men JAG tycker inte att det är snyggt och det var MIN åsikt jag gav uttryck för. Det är helt OK om andra tycker annorlunda. Det är väl därför man har diskussionsforum - för att utbyta och uttrycka åsikter?
Kathy
Anna Book är otroligt duktig på att dansa och hon har blivit en förebild för många.
Genom sin prestation i "Let's dance" så slår hon hål på många fördomar om människor med övervikt.
Självklart att man kan dansa, vara snygg och läcker trots extrakilon. wink.gif
Biggan_
CITAT (Scrollan @ 03-03-2006, 15:57)
Anna Book är otroligt duktig på att dansa och hon har blivit en förebild för många.
Genom sin prestation i "Let's dance" så slår hon hål på många fördomar om människor med övervikt.
Självklart att man kan dansa, vara snygg och läcker trots extrakilon. wink.gif

Precis så tycker jag också!
pejori
jag med smile.gif smile.gif smile.gif
trodde det var dansen man skulle bedömma, inte hennes utseende eller figur ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif
yenny
Jag vill att Anna skall vinna.. hon är jätteduktig och har en sån härlig utstrålning wub.gif
Björken
Håller fullständigt med er som gillar Anna Book för den hon är och för att hon är en duktig dansare kan inte heller förstå vad hennes figur har med dansen att göra.
Trådsmala ideal har vi sett vad det kan leda till särskilt bland våra unga tjejer.
Och snart är det dags att hålla tummarna för vackra Anna med sin underbara utstråling.

Elisabeth
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon